روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۱ اردبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرشید سمیعی می گوید زمان تصویب قانون سقف بودجه، کسی از باشگاه استقلال به این موضوع اعتراض نکرده است.
بازیکنان استقلال با انتشار متن مشترکی نسبت به شرایط این باشگاه اعتراض کردند.
مدیر تیم‌‌های پرسپولیس گفت:در بازی دیروز اتفاق خیلی مهمی در زمین رخ نداد و اگر دوستان فکر می‌کنند اتفاقی افتاده است می‌توانند در بازی‌های آینده آن را جبران کنند.
وب‌سایت رکورد در صفحه اول خود اتفاقات چند ثانیه پس از سوت پایان دربی تهران را به تصویر کشیده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اعتراض به داور دربی به سمت بازیکنانش رفت و آنها را از روی زمین بلند کرد. او سپس با یحیی گل محمدی دست داد و راهی رختکن شد.
سرمربی تیم امید پرسپولیس معتقد است استقلال در مسابقه امروز، بازی جوانمردانه را رعایت نکرده است.
سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی برابر سپاهان به یکی از اشتباهات خود در طول فصل معترف شد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اعتراض هواداران به انتقاد از عملکرد برخی بازیکنان این تیم پرداخت و گفت: این بازیکنان پول های آنچنانی می‌گیرند اما در زمین قدم می زنند!
باشگاه استقلال نسبت به عملکرد داور بازی این تیم برابر مس رفسنجان اعتراض کرد.
او در ادامه با برشماردن برخی دلایل نارضایتی هنرمندان بیان می‌کند: «از زمان شکست اصلاحات تا امروز طبقه‌ی متوسط مدام سرخورده شده است. این خشم و اعتراض نیز به جایی متمرکز می‌شود که بتواند احساس ملموس بودن داشته باشد. این خشم در میدان هنرهای تجسمی هم می‌تواند تخلیه شود. موضوع دیگر هم تلقی استقبال حاکمیت از این موضوع بوده است که بدنه‌ی حوزه فرهنگی، سرانِ این حوزه را بی‌آبرو کنند.نمی‌توان انکار کرد که بخش بزرگی از اعضای هنرهای تجسمی ناراضی هستند و احساس می‌کنند که نادیده گرفته شده‌اند و همه‌ی سرمایه‌های موجود در اختیار عده‌ی محدودی است و آن‌ها ثروت را براساس رابطه‌ سالاری بین خودشان انحصارا تقسیم می‌کنند.»
اعتراض استقلال به محرومیت اخراجی سوپرجام از دربی
باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ، نسبت به هرگونه محرومیت احتمالی بازیکنان یا مربیان تیم در دربی اعتراض کرد.
زمانی که تابلوی تعویض به نشانه بیرون آمدن مهدی قایدی در بازی هوادار – استقلال بالا رفت، این بازیکن با بی میلی و تاخیر به کنار زمین آمد تا جای خود را به رضا میرزایی بدهد.
سرمربی استقلال تأکید کرد زمین چمن ورزشگاه باهنر کرمان کیفیت مناسبی ندارد و توپ روی زمین پله می‌شود.
باشگاه استقلال نسبت به برگزاری محل دیدار سوپرجام برابر نساجی معترض است.
قهرمان اسبق لیگ برتر ایران که در این فصل در تلاش برای بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال ایران است، مدعی است طی هفته‌های اخیر از سمت اشتباهات داوری لطمه خورده است.
باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ برتر نسبت به قضاوت داوران در دیدارهای ابتدای فصل این تیم اعتراض کرد.
باشگاه استقلال در واکنش به این ضرب‌الاجل، دفاعیات کاملی را آماده و برای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرد.
باشگاه استقلال به رای جریمه نقدی سرمربی این تیم اعتراض می‌کند.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال بعد از دریافت گل اول تیمش، با عصبانیت به برانکارد کنار زمین لگد زد. این اقدام با واکنش نیرو‌های امدادی کنار زمین روبه‌رو شد و اعتراض کردند. ساپینتو در زمان به ثمر رسیدن گل ملوان همچنین بطری آب را به زمین کوبید تا حواشی‌اش در نیمه اول کامل شود.
اعتراض کتبی استقلال به داوری بازی با سپاهان
باشگاه استقلال به تصمیم سازمان لیگ برتر مبنی بر بدون تماشاگر برگزار شدن دیدار با سپاهان اعتراض کرد.
در حالی که تجربه چهار دهه اعطای یارانه مستقیم به مردم نشان می‌دهد از لحاظ کاهش ضریب جینی و همچنین تحقق رفاه بیشتر برای مردم، مدل یارانه نقدی به مراتب بهتر از مدل کوپنی و یارانه‌ای آن است، گروهی نیز بر این باورند، ارزش یارانه نقدی در برابر تورم حاصل از خلق پول بی‌ضابطه بانک‌ها، کاهش می‌یابد.
امروز مطالبی همچون آیا سرمایه گذاری روی طلا امن و پربازده است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو + پیش بینی صالح آبادی از آینده قیمت دلار، توقف ۴ نماد جهت برگزاری مجمع، قیمت روز خودرو ۵ تیر ۱۴۰۱ | یک خبر مهم برای واردات خودرو، تحلیل غگل امروز ۵ تیر ۱۴۰۱، احتمالا کدام گروه‌ها مثبت اند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ