اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازارتهران، روند نزولی طلا و پیش بینی قیمت های پایین تر از آن، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، سود بورس در ۳۲ سال اخیر چقدر بود؟، غول بانکی در حال تغییر روند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ایسکو، ستاره نزول کرده سابق رئال، سفره دلش را برای مارکا باز کرد. بازیکنی که پنج سال بسیار درخشان داشت و حالا در 31 سالگی هیچ باشگاه بزرگی او را نمی‌خواهد.
طی هفته ای که گذشته قیمت طلا و سکه تمام همچنان روند نزولی خود را حفظ کرد و از آن طرف قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه یک گرمی ثابت ماند. همچنین حباب سکه در بازار ۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان است.
قیمت نفت در آغاز معاملات روز دوشنبه تقریباً بدون تغییر باقی ماند زیرا نگرانی ها در مورد چالش های اقتصاد جهانی و افزایش احتمالی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا،گمانه زنی های مربوط به کاهش عرضه اوپک پلاس را خنثی کرده است.
امروز مطالبی همچون افت نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ایران، پیش بینی قیمت طلا فردا ۶ تیر ۱۴۰۲، خبرهای مهم برای سهامداران شیراز و آبادا، ۱۰ خبر مهم بورس فردا ۶ تیرماه | خبر مهم برای شرکت‌های قندی، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۵ تیر ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در صورت ادامه وضع موجود هیچ اقدامی نمی‌تواند مانع از تداوم روند نزولی در فرزندآوری و ازدواج طلاق شود. تنها راه ایجاد امید نسبت به آینده و بهبود شرایط اقتصادی و برداشتن موانع بیگانگی جوانان با جامعه است.
در حالی که چند روزی است بازار ارز و به دنبال آن بازارهایی همچون طلا و سکه و خودرو، روند کاهشی را در پیش گرفته اند، امروز قیمت ها در بازار طلا و سکه با شدت بیشتری نزولی شد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: کاهش قیمت ارز، کاهش اندک تقاضا و فروش طلا برای ثبت نام خودرو باعث شده قیمت‌ سکه و طلا در بازارهای داخلی نزولی شود.
قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) کاهش یافت زیرا معامله‌گران مسیر سیاست پولی فدرال رزرو را پس از آن که داده‌ها نشان داد رکود در فعالیت‌های تولیدی ایالات‌متحده و کاهش تولید اوپک پلاس باعث ایجاد ریسک‌های تورمی شده است، ارزیابی کردند.
قیمت سکه و طلا همچنان روند نزولی داشته و این بازار نسبت به هفته قبل افت‌های قابل توجه را ثبت کرده است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی مواجه شده و به قیمت ۳۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.
روند نزولی قیمت سهام و تسلیم اجباری سهامداران در مقابل این ریزش‌ها در مقایسه با بررسی رفتار معامله‌گران بازارهای دیگر به ویژه سه بازار سکه، دلار و مسکن از یک نیمه روشن و یک نیمه تاریک پرده برمی‌دارد. کم‌رمقی در جریان داد‌و‌ستدهای این بازار درحالی جای خود را به افت‌های پیاپی داده که در بازارهای رقیب، سرمایه‌گذاران به تاخت‌و‌تاز خود ادامه می‌دهند و علاقه‌ای برای فروش ندارند. این در حالی است که قرار گرفتن نماگرهای بورسی در یک مسیر فرسایشی وضعیت متفاوتی را در آن سوی بازار رقم زده است؛ به گونه‌ای که با وجود برخی اظهارنظرها از سوی سیاستگذار مبنی بر کافی بودن منابع ارزی و اقدامات بانک مرکزی، نرخ دلار، سکه و طلای خام در یک ماه اخیر روند نزولی به خود نگرفته است.
امروز مطالبی همچون یورو در این بازار به کف کانال ۴۶ هزار تومان رسید، بیت کوین جایگزین طلا می‌شود یا دلار؟، پیش بینی بورس | فردا روند نزولی شاخص کل ادامه خواهد داشت؟، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، کدام خودرویی کدال ساز شد؟، رشد بورس به این عوامل بستگی دارد!، جزییات افزایش سرمایه ۲۲ نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون از این بانک‌ها می‌توان 5 هزار دلار خرید، خبر مهم برای متقاضیان عرضه اولیه، پیش بینی بورس | بازار سرمایه فردا صعودی است یا نزولی؟،  پیش بینی قیمت بیت کوین برای روزهای خاص، عقب نشینی نرخ طلا در بازار جهانی، زیان ۱۰۰ هزار میلیاردی بورس با انتشار یک نامه، کمبود بنزین نداریم ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کاهش نرخ رشد جمعیت، کاهش تعداد ازدواج‌ها، افزایش موارد طلاق، کاهش تعداد تولد‌ها و کاهش نرخ باروری، افزایش تعداد سالمندان و افزایش تعداد زوج‌های نابارور در کنار سقط غیرقانونی و مواردی از این دست نشان می‌دهد وضعیت ایران در تمامی شاخص‌ها و آمار‌های جمعیتی رو به بحران و شاید در آینده‌ای نه‌چندان دور رو به وخامت گذاشته و می‌گذارد.
طلای جهانی در هفته اخیر با خبرهای مختلف در اقتصاد دنیا روبرو شده که باعث نوسان های بزرگ در آن شد.
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با واگذاری اوراق سکه دربورس کالا شاهد روند کاهشی طلا و سکه در هفته گذشته هستیم.
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با واگذاری اوراق سکه دربورس کالا شاهد روند کاهشی طلا و سکه در هفته گذشته هستیم.
جهش طلا از پایین‌ترین سطح دو سال اخیر و به دنبال آن افزایش حدود سه درصدی در روز جمعه، شتاب صعودی قوی را در میان تحلیلگران وال‌استریت ایجاد کرده است. با این حال، برخی همچنین اعتقاد دارند که این فلز گرانبها هنوز باید برای معکوس‌کردن روند نزولی چند ماهه خود کار انجام دهد.
در معاملات این هفته انس طلا با وجود صعود ابتدای هفته در انتهای هفته با نزول بسته شد.
آقابزرگی با تاکید بر اینکه روند بورس را اقدامات سیاستگذاران بازار سرمایه رقم می‌زند، گفت: در حال حاضر اراده بر این است که بورس کنترل شود. علیرغم اینکه از ابتدای سال تا خردادماه بازار با یک بازدهی مناسب روبرو بود، اما در فصل تابستان نزول را شاهد بودیم. به نظر می‌رسد متولیان بازار و همچنین و دولت تمایل داشته باشد که بورس اگر قرار باشد در مسیر رشد نیز قرار بگیرد، به صورت کنترل شده برخوردار است.
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به ریزش قیمت طلا و سکه در بازار طی روزهای اخیر، گفت: در صورت انتشار اخبار مثبت از مذاکرات و کاهش نرخ دلار، قیمت طلا و سکه نیز کاهش می یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ