اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروزی این دور از رقابت ها خواهد بود.
عضو هیات رییسه فدراسیون گفت:با پیگیری رئیس فدراسیون کشورمان، همکاری‌های دو فدراسیون ایران و عربستان در سطح داوری آغاز شد.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اختلال سامانه فروش بلیت قطار تهران-کربلا اعلام کرد: از ساعت ۲۱ امشب فروش بلیت قطار ترکیبی کربلا آغاز می‌شود.
دومین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران و به مدت سه روز برگزار می‌گردد.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
از ساعات پایانی شب گذشته روند تخلیه یک محموله نفت ایرانی که چند ماه پیش توسط آمریکا توقیف شده بود در ساحل تگزاس آغاز شده است.
عضو هیأت رئیسه شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد گفت: آغاز اجرای لایحه برنامه هفتم توسعه به مثابه پایان مناطق آزاد جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
فصل جدید لیگ NBA با دو دیدار جذاب و دیدنی شهرهای دنور و سانفرانسیسکو آغاز خواهد شد.
قیمت نفت در آغاز معاملات روز دوشنبه تقریباً بدون تغییر باقی ماند زیرا نگرانی ها در مورد چالش های اقتصاد جهانی و افزایش احتمالی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا،گمانه زنی های مربوط به کاهش عرضه اوپک پلاس را خنثی کرده است.
بازار بورس تهران در اولین روز تابستانی با رویه منفی کار را آغاز کرد و شاخص بورس تهران با افت بیش از ۱۱ هزار واحدی همچنان در محدوده‌های ۲.۱۶۰ میلیون واحدی ایستاده است. امروز باز هم بازار نزولی خواهد بود؟
احتمال می رود بازار سرمایه در روز شنبه با یک روند متعادل وضعیت را آغاز کند اما هر خبری از طرف دولت و مجلس می تواند محرک صعود یا نزول بازار باشد.
اگر این بودجه‌ها را برای تقویت دین و اسلام می‌دهید، بدانید که نتیجه آن همچنان که تاکنون بوده جز تضعیف دینداری چیز دیگری نخواهد بود. چرا؟ چون روحانیت پیش از انقلاب به این علت محبوب بود که مستقل از دولت و بودجه‌های آن و طرف مردم بود. اکنون که معیشت آن با بودجه‌های دولتی گره خورده است، پس چاره‌ای ندارد جز آنکه طرف دولت را بگیرد و این آغاز نزول جایگاه آن است.
کابین کپسول بالونی می‌تواند یک خلبان و یک مسافر را حمل کرده و قطر آن ۱.۵ متر است. این وسیله نقلیه فضایی دارای چند پنجره بزرگ است که دید فوق العاده‌ای به فضای اطراف فراهم می‌کنند. یک بالن هلیوم به این کپسول متصل است و می‌تواند طی یک صعود بیش از دو ساعته تا ۲۵ کیلومتر از سطح زمین اوج بگیرد. پس از یک ساعت شناور شدن در این ارتفاع، نزول یک ساعته کپسول برای بازگشت به سطح زمین آغاز می‌شود تا به پایگاه بالون در هوکایدو باز گردد.
بورس امروز در ادامه معاملات پرعرضه‌ای که از نیمه روز گذشته آغاز شد، با فشار فروش نسبتا زیادی کار خود را آغاز کرد و برای دومین روز متوالی شاخص کل بورس ریزش کرد و با کاهش ۱.۸۵ درصدی، بار دیگر کانال ۱.۸ میلیون واحدی را از دست داد. فردا بازار باز هم نزولی خواهد بود؟
در آغاز سال ۲۰۲۳، عوامل متعددی شامل نگرانی‌های عرضه و تقاضا، سیاست پولی انقباضی در سراسر جهان، انتظارات برای کندی رشد اقتصادی و رکود احتمالی و بازگشایی چین و خروج این کشور از قرنطینه کرونا، در روند کوتاه مدت و میان مدت قیمت نفت تاثیر خواهند گذاشت.
مشهود است که بازار رمزارزها همچنان به دلیل تأثیر احتمالی سقوط صرافی اف تی ایکس (FTX ) در هراس است. در نتیجه، فعالان بازار دارایی‌های خود را از مبادلات خارج می‌کنند و ممکن است آخرین مرحله تسلیم چرخه نزولی آغاز شود.
بازار سرمایه امروز را هم مانند روزهای قبل نزولی آغاز کرد.
شاخص کل در ابتدای معاملات امروز با گارد به شدت نزولی کار خود را آغاز کرده است.
شاخص کل امروز صبح کار خود را با رشد آغاز کرده بود اما در انتهای معاملات با ریزش کار خود را پایان داد.
شاخص کل امروز صبح کار خود را با رشد آغاز کرده بود اما در انتهای معاملات با ریزش کار خود را پایان داد.
حدود ۵۰۰ روز از آن آغاز ریزش بورس در مرداد ماه سال ۱۳۹۹ گذشته است و در این مدت به جز مقاطع کوتاهی بازار نزولی بوده است. علیرضا محمدی زیوه از کارشناسان بازار سرمایه درباره علت ریزش بورس در این مدت گفت و به این پرسش پاسخ داد که دلیل ریزش بورس چه بوده است؟
بورس اوراق‌بهادار تهران نخستین روز معاملاتی هفته را در حالی شروع کرد که معامله گران در یک بی خبری تمام‌عیار نسبت به وضعیت برنامه جامع اقدام‌مشترک قرار داشتند، درحالی‌که یک هفته گذشته سهامداران با توجه به سیگنال‌هایی پیرامون سیاست خارجه غالبا به سمت خرید گروه‌های ریالی سوق پیدا کرده بودند، اما فضای معاملاتی تالار شیشه‌ای در روز شنبه ملتهب آغاز شد به‌گونه‌ای که تمام نماگر‌های اصلی پا در مسیر نزول گذاشتند. شاخص کل بیش از ۱۲‌هزارو ۵۰۰واحد ریزش پیدا کرد و به سطح یک‌میلیون و ۴۳۸ واحدی بازگشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ