رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: کاهش قیمت ارز، کاهش اندک تقاضا و فروش طلا برای ثبت نام خودرو باعث شده قیمت‌ سکه و طلا در بازارهای داخلی نزولی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کودتای اخیر در نیجر بار دیگر توجه را به چالش های سیاسی کشور غرب آفریقا جلب کرد. در گذشته نیز، نیجر سابقه بی ثباتی سیاسی را تجربه کرده است که ویژگی ثابت آن مداخلات نظامی و انتقال قدرت است.
یکی از مهم ترین دلایل مراجعه حجاج به مراکز درمانی هلال احمر بعد از گرمازدگی و مشکلات تنفسی، شکستگی بر اثر افتادن از پله برقی بوده است.
مدیر مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران، از اعتیاد به عنوان چهارمین بحران در جهان نام برد.
استفراغ خونی در اثر خونریزی داخلی در دستگاه گوارش (GI) ایجاد می‌شود و به عنوان یک بیماری جدی در نظر گرفته می‌شود؛ شرایطی که نیاز به مراقبت پزشکی دارد.
تعدادی از اسپری‌های بینی ممکن است باعث خشکی بینی شوند، مخصوصا زمانی که روز‌های زیادی از آن‌ها استفاده میشود. این اسپری‌ها ممکن است اثر نامطلوب داشته باشند که شما را مجبور به استفاده برای مدت زمان طولانی میکندواگر بیشتر از ۳ الی ۴ روز به اسپری بینی نیاز داشتید بهتر از با پزشک خود مشورت کنید.
روند تاریخی نشان می‌دهد که حداقل حدود ۶۰۰ سال از علم دنیا عقب افتاده‌ایم. من این جمله انیشتین را به یاد می‌آورم که می‌گوید: «به هنگام مواجه شدن با مشکلات اساسی نمی‌توانیم از همان سطح تفکری که مشکلات را به وجود آورده، توقع داشته باشیم آن را حل کند.» بدون رودربایستی وزرایی که در این چهل سال بوده‌اند اکنون نمی‌توانند مشکلات کشور را حل کنند، چون اگر می‌توانستند تا الان حل کرده بودند.
سرطان استخوان نوع نادری از سرطان است که از استخوان‌ها شروع می‌شود.
علل افزایش بیماری‌های قلبی و عروقی در زنان جوان
متخصصان بیماری‌های قلبی و عروقی در فرانسه هشدار می‌دهند که سبک زندگی زنان جوان می‌تواند آن‌ها را در معرض ابتلا به این گروه از بیماری‌ها قرار دهد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه خستگی در رانندگی، زمان و مکان نمی‌شناسد، گفت: حدود نیمی از علل تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو رانندگان است.
علیرغم این‌که بسیاری از افراد دارای اضافه وزن برای کاهش وزن خودشان دست به نخوردن وعده‌های اصلی غذایی می‌زنند، اما همچنان با وزن مواجه می‌شوند. دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران یکی از علل این وضعیت را میزان ریزه خاری آن‌ها می‌داند.
معاون اجتماعی قوه قضائیه گفت: کاهش جرم دارای علل و عوامل متعددی است و به صرف اعلام پیامک منجر به کاهش جرایم نمی‌شود اما آنچه که برای ما مهم است، فرهنگ‌سازی در این حوزه است.
فلوشیپ اینترونشن غیرجراحی ستون فقرات دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به عوامل بروز کمردرد گفت: یکی از راه‌ها برای پیشگیری از بروز کمردرد، افزایش میزان فعالیت‌های روزانه است.
فلوشیپ اینترونشن غیرجراحی ستون فقرات دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به عوامل بروز کمردرد گفت: یکی از راه‌ها برای پیشگیری از بروز کمردرد، افزایش میزان فعالیت‌های روزانه است.
دانشیار گروه شنوایی‌شناسی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، درباره علل کاهش شنوایی در سالمندان، توضیحاتی ارائه داد.
یک متخصص گفت: «برعکس چیزی که معمولاً مراجعه کننده‌ها انتظار دارند استفاده از کرم‌ها و روش‌های جوانسازی راه‌های پیشگیری از چین و چروک پوست نیستند، بلکه فقط می‌توانند پوست را به شکل موقت شاداب و جوان‌تر نشان دهند.»
یکی از اساتید دانشگاه صنعتی شریف در نشست تخصصی بررسی موضوع آلودگی هوا علل اجرایی نشدن برنامه کاهش آلودگی هوا را در برنامه ششم تشریح کرد.
دلار از سال ۹۷ شروع به رشد کرده که علل مختلفی دارد، اما ضریب رشد دلار در سال اخیر کاهش یافته است.
هنوز دلیل قطعی ابتلا به کبد چرب غیر الکلی مشخص نیست؛ ولی محققان احتمال می‌دهند سن، اضافه وزن، دیابت و کلسترول بالا، مهمترین عوامل خطر این عارضه باشند. علل دیگر کبد چرب غیر الکلی استفاده از دارو‌های مختلف، هپاتیت، بیماری‌های خود ایمنی یا بیماری‌های کبدی ارثی، کاهش سریع وزن و سوء تغذیه هستند.
گاهی اوقات گرفتگی بینی در خانه به خاطر خشکی هوا است و این موضوع در فصل زمستان بیشتر رخ می‌دهد. اگر صبح‌ها با بینی گرفته از خواب بیدار می‌شوید، یعنی مسیر تنفس داخل بدن تان خشک شده است.
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: وقتی قیمت دارو دستوری باشد، تولیدکننده، دارو را تولید نمی‌کنند و وضعیت کنونی به وجود می‌آید، البته وقتی می‌گوییم تولیدکننده عمده آن‌ها دولتی هستند، به گونه‌ای که ۶۰ درصد داروی تولید داخل در کشور توسط شرکت‌های دولتی که عموما زیر نظر هولدینگ‌هایی مانند شستا که متعلق به تأمین اجتماعی است یا شفا که متعلق به بانک‌های دولتی است، تولید می‌شود، بنابراین در قضیه قیمت‌گذاری دارو، دولت نمی‌تواند با دولت موافقت کند و در نتیجه دارو را تولید نکرده و مجبور می‌شوند، دارو را از کشور‌هایی مانند هند با قیمت بسیار بیشتر وارد کنند.
علل افزایش آرتروز زانو در ایرانیان
مصرف منظم گلوکزامین همراه با کندرویتین با کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری قلبی عروقی و مرگ به هر دلیلی همراه است. مصرف روزانه این مکمل به مدت یک سال می‌تواند میزان مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی عروقی را تا ۶۵ درصد و مرگ و میر ناشی از همه علل مرگ را تا ۳۹ درصد کاهش دهد.
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به ریزش قیمت طلا و سکه در بازار طی روزهای اخیر، گفت: در صورت انتشار اخبار مثبت از مذاکرات و کاهش نرخ دلار، قیمت طلا و سکه نیز کاهش می یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ