امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازارتهران، روند نزولی طلا و پیش بینی قیمت های پایین تر از آن، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، سود بورس در ۳۲ سال اخیر چقدر بود؟، غول بانکی در حال تغییر روند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از زمان مالیکت تاد بولی باشگاه چلسی بیش از یک میلیارد دلار برای جذب بازیکن هزینه کرده و همچنان نیز در بازار تابستانی فعال است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، سهامداران بانک آینده بخوانند، چند خبر مهم برای بورس فردا ۱۹ تیرماه ، مجمع خمحور ۱۴۰۲ | دو خبر خوب برای سهامداران، بیشترین رشد قیمت در این سه نماد، ریزش ۱۰۰ میلیاردی ارزش سهام شرکت‌ها در راه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تخصیص ارز در بانک مرکزی طی ۳ ماه گذشته برای واردات دارو، مواد اولیه تولید دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی، شیر خشک از مرز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار گذشت.
دبیر کل ناتو اعلام کرد که در روند الحاق سوئد به ناتو پیشرفت‌هایی حاصل شده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظام ارزی شناور در خدمت تضعیف پول ملی است و رهاسازی نرخ ارز توجیهی ندارد. زیرا در شرایطی که تراز حساب تجاری در تابستان ۱۴۰۱، ۱۵ میلیارد دلار مثبت بوده شاهد افزایش نرخ ارز بودیم که دلیل عمده آن قیمت سازی کانال‌های تلگرامی در بازار سیاه بوده است.
طبق جداول گمرک جمهوری اسلامی ایران، در ۱۲ ماهه سال گذشته بیش از سه میلیون و ۳۴۲ هزار تن کالای ایرانی در قالب ۶۴۵ کد تعرفه مختلف به عمان صادر شده است که ارزشی بیش از ۲۹ هزار و ۷۷۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان معادل یک میلیارد و ۸۷ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۲۵۶ دلار داشته است.
لالی- استاندار خوزستان با تاکید بر اجرای طرح ۵۵٠ هزار هکتاری کشاورزی خوزستان در استان گفت: دولت یک میلیارد دلار فاینانس برای طرح ۵۵٠ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در نظر گرفته است.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال تا به امروز بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون دلار ارز تخصیص یافته و امسال یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار بیشتر از سال قبل ارز تأمین شده است.
کلیه، مغز استخوان و یک‌چهارم کبد و هر چیز دیگر در بدن انسان زنده را که بشود پیوند زد می‌توان از ۱۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان در بازار سیاه اهدای اعضا، خرید و فروش کرد.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در اکسپو ۲۰۲۳ امکان عقد یک میلیارد دلار قرارداد تجاری وجود خواهد داشت.
جواهرسازی کارتیه فرانسه ساعتی با قیمت ۱۳۵ هزار دلار را روانه بازار کرده است که روی آن، شکل صورت یک پلنگ با ۹۰۰ دانه طلا طراحی شده است.
امروز مطالبی همچون از این بانک‌ها می‌توان 5 هزار دلار خرید، خبر مهم برای متقاضیان عرضه اولیه، پیش بینی بورس | بازار سرمایه فردا صعودی است یا نزولی؟،  پیش بینی قیمت بیت کوین برای روزهای خاص، عقب نشینی نرخ طلا در بازار جهانی، زیان ۱۰۰ هزار میلیاردی بورس با انتشار یک نامه، کمبود بنزین نداریم ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
چاپ غذا از زباله‌های پلاستیکی در کره زمین هم می‌تواند مفید باشد. این شرکت در نظر دارد که ابتدا این ایده را برای مراکز کمک به فجایع طبیعی یا کمپ پناهندگان اجرا کند. Beehex باور دارد که بازار این فعالیت می‌تواند بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد دلار ارزش داشته باشد.
امروز عرضه دلار در سامانه نیما بیش از ۵برابر تقاضا بود.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز دوشنبه مورخ ۲۳ آبان ماه, قریب به ۵ برابر میزان تقاضا بود و در دومین روز متوالی از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار بیشتر شد.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز شنبه مورخ ۲۱ آبان ماه, بیش از ۵ برابر میزان تقاضا بود.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز شنبه مورخ ۲۱ آبان ماه, بیش از ۵ برابر میزان تقاضا بود.
رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه تجارت آزاد با اوراسیا یعنی یک بازار ۷۰۰ میلیارد دلاری پیش روی تولید ما ایجاد می‌شود، گفت: احتمالا از سال آینده تجارت آزاد با این اتحادیه اجرا می شود.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار امروز افزایش یافت، دلایل ریزش بورس چیست؟، رشد ارزش سهام عدالت پس از مدت‌ها ریزش، گزارش عملکرد ۶ ماهه ۱۲ نماد بورسی، خبر بد برای بازار سهام، خبری مهم برای سهامداران وتجارت، بورس بااین شرایط به کدام‌سو می‌رود؟، وام ۱۲۰ میلیاردی پرسپولیس از یک بانک!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
می‌گویند بازار نیاز به‌۵۰۰ هزار اتومبیل دارد تا قیمت‌ها متعادل شود. اولا معلوم نیست این برآورد بر چه پایه‌ای است؟ ثانیا مگر امکان واردات ۵۰۰ هزار خودرو وجود دارد. ثالثا می‌گویند می‌خواهیم ۵۰ هزار دستگاه خودرو وارد کنیم. آیا اگر بر فرض این خودروها با قیمت متوسط ۱۰، ۲۰ هزار دلار وارد شود و به قیمت ارز نیمایی بدون گمرک و سود بازرگانی به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان وارد بازار شود، قیمت‌ها می‌شکند؟ یقین بدانید مشغول فراهم‌کردن یک رانت ۵۰ هزار میلیارد تومانی در بازار خودرو خواهیم بود.
امروز مطالبی همچون جدیدترین خبر از بازار دلار، پیش بینی بورس فردا شنبه | سهام مستعد رشد کدامند؟، دامنه نوسان کدام نماد‌ها از دوشنبه ۷ درصدی می‌شود؟، در این صد روز بر بورس چه گذشت؟ | ریسک‌های پیش روی بازار چیست؟ + فیلم، برگزاری مجمع عمومی ۵ نماد شنبه ۵ شهریور | این ۵ نماد کدامند؟،۹۰ بورسی | از تعلیق وسالت تا دزدی ۴۰ میلیارد تومانی از شپترو!، روند کچاد همچنان نزولی است؟، آیا سکه در موقعیت خرید قرار دارد؟، افزایش سرمایه ۴ درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
عضو شورای شهر تهران گفت: تاکنون ۴۳ درصد بودجه مصوب شهرداری تهران محقق شده است.
عرضه تدریجی سهام سرخابی‌ها در بازار پایه‌ فرابورس در کنار رفع ابهامات و بندهای مندرج در گزارشات حسابرسی و بازرسی علاوه بر تأثیر در عملکرد آنها مدیریت این دو باشگاه را بهبود می‌دهد.
رانندگی پسر ۱۳ ساله حادثه‌ساز شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ