رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز سه شنبه هفدهم آبان ماه ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از مدیران کاروان ها و مجموعه ها خواست در برابر زائران تواضع داشته باشند تا از نردبان شرافت و بزرگواری صعود کنند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تاکید بر این که زائران باید حج خود را با اخلاص انجام دهند، از «شیطان» و «هوای نفس» به عنوان دزدان از بین بردن آثار وجودی حج زائران نام برد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جمع «یاوران حجاج» با اشاره به مسئولیت پذیری آنها در قبال زائران ضیوف الرحمان گفت: این گروه از صفات پیامبر گرامی اسلام الگو گرفته اند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جمع «یاوران حجاج» در مکه گفت: خدمت به زائران بیت الله الحرام نزد خدای بزرگ اجر و ثوابی مضاعف خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران می گوید سهراب مرادی و کیانوش رستمی به خواسته کادرفنی در مسابقات آسیایی وزنه زده اند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در بزرگراه‌های نواب، حکیم، بابایی، زین الدین و همت ترافیک سنگین اما در حال حرکت هستند و خیابان آزادی پر ترافیک است.
فدراسیون وزنه برداری قهرمان المپیک لندن را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی وزنه‌برداری انتخاب و معرفی کرد.
قهرمان المپیک لندن به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری منصوب شد.
تعیین نواب رئیس و سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه
تعیین نواب رئیس و سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هنگام خروج از رمپ ها از سرعت خود بکاهید.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی احکامی جداگانه نواب رئیس و بازرس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی را منصوب کرد.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز چهارشنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران را تشریح کرد و گفت: بزرگراه نواب، حکیم و همت دارای بیشترین حجم ترددها هستند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح سه شنبه بیست و دوم شهریور ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه طرح نظم بخشی به خروجی‌ها در بزرگراه‌ها ادامه دارد، گفت: بزرگراه نواب و همت دارای بیشترین حجم ترددها هستند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
مهدی محمدنبی با ۶۴ رای به طور قاطع به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
دو نایب رئیس پیشنهاد شده از سوی مهدی تاج توانستند آرای لازم برای حضور در فدراسیون فوتبال را کسب کنند.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریخ وضعیت ترافیکی معابر، گفت: آزادی، کارگر و بزرگراه نواب پر ترافیک هستند.
سرهنگ شریفی اعلام کرد: بزرگراه نواب، همت و امام علی (ع) و خیابان آزادی از سنگین‌ترین معابر صبحگاهی پایتخت هستند، بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی دارای ترافیک هستند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ