کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز چهارشنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صاحب امتیاز انصاف نیوز گفت: چهارشنبه‌ی گذشته طی تماسی تلفنی از دادستانی کل گفته شد که یک هفته برای اجرای حکم سه ساله‌ی «محرومیت از مسئولیت‌های مطبوعاتی» فرصت دارم و در این مدت هیچ خبری در انصاف نیوز منتشر نشود و نشد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه ترافیک پایتخت چهارشنبه‌ها سنگین تر است، گفت: رانندگان با تردد بین خطوط به نظم و بهبود ترافیک کمک کنند.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
نمیتوانم از یاد ببرم همین چند وقت پیش، هرگاه مذاکرات به نقطه مطلوب می‌رسید، اقلیتی در داخل کشور را، غم و غصه فرا می‌گرفت. وحشت داشتند از اینکه برجام به ثمر برسد و نتایج طبیعی بر آمده از این توافق بر انتخابات ۱۴۰۰ تاثیر بگذارد. . در چهارشنبه‌ای که تکلیف انتخابات آمریکا در حال روشن‌شدن بود؛ در جلسه‌ای رسمی، فردی بعد ازتماس با همکارانش با چشمانی پر از برق شادی وارد شد و گفت که در دو ایالت آمریکا توازن به نفع ترامپ در حال شکل‌گیری است و از آن‌سو تعمق افرادی از دولت را با نگاهی دور اندیشانه می‌دیدم که در مقابل تحریم باید کشور را مدیریت می‌کردند. این فرق آدم‌ها و مشرب هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ