وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی احکامی جداگانه نواب رئیس و بازرس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی را منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، به تشریح وضعیت ترافیکی بزرگراه ها و معابر اصلی پایتخت در صبح یکشنبه پرداخت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در حال حاضر محدوده بزرگراه نواب و ورودی تونل توحید دارای ترافیک سنگین است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی وعابر و بزرگراه‌های تهران را تشریح کرد.
بدلیل نزدیکی آراء مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد برای نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی، آراء نواب رئیس مجلس در حال بازشماری است.
آرای نیکزاد و ذوالنوری به حدی به هم نزدیک بود که چندین بار آرا بازشماری شده و در نهایت کار به قرعه کشی رسید و ذوالنور به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شد.
بدلیل نزدیکی آراء مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد برای نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی، آراء نواب رئیس مجلس در حال بازشماری است.
نکته عجیب اینکه در هیچ یک از بخش‌های انتخابات امروز چه برای پست ریاست و چه برای صندلی های نواب رئیس، بیش از یک نامزد و کاندیدا وجود نداشت!
تعیین نواب رئیس و سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه
تعیین نواب رئیس و سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.
معاون ورزش قهرمانی و امور بانوان وزارت ورزش به عنوان نواب رئیسان کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شدند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اعلام اینکه ترافیک در تهران در حال شکل گیری و حرکت به سمت مرکز شهر است، گفت: بزرگراه های نواب، حکیم و همت دارای بیشترین حجم ترددها هستند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه طرح نظم بخشی به خروجی‌ها در بزرگراه‌ها ادامه دارد، گفت: بزرگراه نواب و همت دارای بیشترین حجم ترددها هستند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
دو نایب رئیس پیشنهاد شده از سوی مهدی تاج توانستند آرای لازم برای حضور در فدراسیون فوتبال را کسب کنند.
نبی و قنبرزاده نواب رئیس فدراسیون فوتبال شدند
نبی و قنبرزاده نواب رئیس شدند
دو نایب رئیس پیشنهاد شده از سوی مهدی تاج توانستند آرای لازم برای حضور در فدراسیون فوتبال را کسب کنند.
در جریان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، غلامرضا نوروزی و مهین فرهادی زاد به عنوان دو نایب رئیس جدید این کمیته انتخاب شدند.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
شاهین احمدی، کارشناس بازارسرمایه در توضیح دلایل ریزش اخیر بازارسرمایه به بیداربورس گفت: یکی از دلایل ریزش این روزها این است که بازارسرمایه نسبت به چندماه اخیر رشد نسبی را شاهد بوده است و سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری کوتاه مدت یا میان مدت داشته‌اند در این دوره رشد، با مشاهده کند شدن روند رشدی، اقدام به شناسایی سود می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ