کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هنگام خروج از رمپ ها از سرعت خود بکاهید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به تعویق یک هفته‌ای هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال، تمرین امروز طلایی‌پوشان تعطیل شد و سرمربی تیم به بازیکنان سپاهان استراحت داد.
8 باشگاه لیگ برتری با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان تعویق یک هفته‌ای در شروع مسابقات شدند.
رقابت های لیگ لهستان که از ابتدای هفته آینده شروع می شود می تواند از این فصل جذابیت های ویژه ای برای علاقمندان ایرانی داشته باشد چرا که ستاره خط تهاجمی تیم ملی ایران با یک قرارداد خوب به این لیگ پیوسته است.
دوباره شب‌زنده‌داری هواداران والیبالی شروع می‌شود؛ از ساعت یک بامداد فردا با بازی‌های هفته سوم لیگ ملت‌ها، اما این بار وضعیت فرق می‌کند.
تقویم فصل جدید بوندسلیگا امروز اعلام شد و بایرن مونیخ به عنوان قهرمان فصل گذشته، در هفته اول باید به زمین وردربرمن برود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کار ستاد انتخابات شروع شده است، وزیر کشور خواست فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود تا جایگزین معاون سیاسی وزیر کشور مشخص شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کار ستاد انتخابات شروع شده است، وزیر کشور خواست فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود تا جایگزین معاون سیاسی وزیر کشور مشخص شود.
تعلیق دو هفته‌ای لیونل مسی به دلیل سفر بی‌اجازه‌اش به عربستان، امری که در پاری‌سن‌ژرمن بی‌سابقه بوده، می‌تواند نشانگر شروع دوره‌ای جدید از مدیریت ستاره‌ها در پاریس باشد.
فوتبال ملی ایران تعطیلات عید ندارد؛ اگرچه در فوتبال باشگاهی با شروع تعطیلات عید، یک تعلیق دو هفته‌ای پیش روی ما خواهد بود.
رئال مادرید قبل از جام باشگاه‌های جهان چهار بازی برگزار خواهد کرد که سه تای آنها حکم فینال را برای این تیم دارند.
رئیس کل بانک مرکزی سیاست های این بانک برای ایجاد ثبات در بازار ارز را تشریح کرد.
تیم فوتبال مس پس از برگزاری اردویی چند هفته‌ای در تهران از روز آینده تمریناتش را در رفسنجان برای شروع دوباره مسابقات از سر می‌گیرد.
این هفته آخرین هفته ای است که برای شروع اولین جام جهانی پاییزی باید سپری کنیم.
یک مقام ارشد نظامی سوئد می گوید این کشور باید با پذیرش تمام شروط ناتو، فرصت عضویت در این ائتلاف را از دست ندهد.
هفته نخست از سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان با برگزاری سه دیدار دیگر به پایان رسید.
اعلام برنامه های هفته گردشگری، رایگان شدن موزه ها، حضور ارزیابان یونسکو در ماسوله، افتتاح پروژه های گردشگری و انعقاد چند تفاهمنامه از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
آرمان رمضانی که چند هفته ای است به دلیل مصدومیت در ترکیب استقلال قرار نمی گیرد کار با توپ را شروع کرده است.
سفیر آمریکا در سرزمین های اشغالی با بیان اینکه هنوز اختلاف هایی درباره توافق هسته ای وجود دارد که باید حل شود، گفت: ما خواهان حل دیپلماتیک امور با ایران طبق شروط بایدن هستیم.
روزنامه نیکی آسیا در گزارشی نوشت اتحادیه اروپا که به دلیل جنگ اوکراین در آستانه شروع فصل سرما قرار گرفته، مشتاقانه در انتظار ورود نفت ایران به بازارهای بین‌المللی است.
شروع هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی بهانه ای شد تا به ظرفیت عظیم گروه های مردمی در مدیریت بخش های مختلف کشور اشاره کنیم.
شروع هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی بهانه ای شد تا به ظرفیت عظیم گروه های مردمی در مدیریت بخش های مختلف کشور، اشاره کنیم.
مهاجم ایرانی لورکوزن هفته‌ی پرفشار طراحی شده توسط سیوانه پیش از شروع فصل جدید بوندسلیگا را به پایان رساند تا برای بازی شنبه‌شب آماده شود.
سرهنگ پیام کاویانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواخر هفته گذشته پرونده ای در خصوص متواری شدن یکی از اوباش سابقه دار که دارای سوابق محکومیتی متعددی از جمله خفت گیری، شرارت، فروش سلاح جنگی و.. بود، دریافت کردیم.
متهم کردن اسکوچیچ به کم لطفی نباید سبب شود ماجدی این نکته را از یاد ببرد که در فاصله کم تر از یک هفته مانده به شروع فیفادی، هیچ دیدار دوستانه ای برای تیم ملی نهایی نشده و البته کار تمدید قرارداد مربیان تیم ملی نیز قطعی نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ