تعیین نواب رئیس و سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به هیئت تصفیه امور ورشکستگی اجازه داد، با مسئولیت استاندار تهران نسبت به تعیین تکلیف کارخانه لاستیک البرز (کیان تایر) اقدام کند.
یک عضو شورای شهر تهران از تعیین تکلیف ۱۲۹ ساختمان ناایمن تهران تا پایان سال جاری خبر داد.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
دادستان کل آمریکا «دیوید سی وایس» را به‌عنوان بازرس ویژه برای تحقیقات قضایی هانتر بایدن، پسر رئیس‌جمهوری آمریکا، تعیین کرد.
براساس ماده یک قانون نظارت شورای نگهبان بر انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات باید ۵ نفر باشند که از سوی شورای نگهبان انتخاب و به وزارت کشور معرفی می‌شوند.
نماینده چابهار با تاکید بر اینکه روز گذشته رای‌گیری برای اصل ۸۵ شدن این لایحه به‌صورت استمزاجی برگزار شد و رسمی نیست، عنوان کرد: «به بیان دیگر این لایحه فعلاً اصل ۸۵ نشده است. با توجه به این رویه و نگاهی که در قاطبه مجلس وجود دارد قطعاً هفته آینده این لایحه، اصل ۸۵ خواهد شد.»
دادستان تهران تصریح کرد: متاسفانه در حین اجرای این عملیات‌ها، یکی از ساختمان‌ها دچار ریزش شده و تعدادی از نیروهای انتظامی و شهرداری تهران زیر آوار محبوس می‌گردند.
اصفهان- رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کوره‌های آجرپزی در شعاع شهر اصفهان طبق برنامه‌ زمان بندی شورای حفاظت محیط‌زیست استان تعطیل یا منتقل می‌شوند.
مدیرکل دفتر توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعیین حدود اختیارات مصوبات و پرداختی تسهیلات خط اعتباری ۳ هزار میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون خبر داد.
امیر قطر پس از ۶ سال قطع رابطه با امارات در پی بحران با کشورهای حوزه خلیج فارس، سفیر جدیدی را برای حضور در امارات منصوب کرد.
کارشناس بازار سرمایه گفت: افزایش ناگهانی نرخ خوراک و گاز سوخت در حالی ابلاغ شد که روند قیمت‌های جهانی گاز در بازارهای بین المللی روند کاهشی داشته و تعیین عدد ثابت برای نرخ خوراک اشتباه است.
طبق ادعای فابریتزیو رومانو، پی اس جی قرار است تا سه شنبه وضعیت جدایی یا ماندنی شدن نیمار و کیلیان امباپه را نهایی کند.
جبهه مردمی آزادی فلسطین به حملات و تجاوزات اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه واکنش نشان داد و گفت: دشمن تاوان جنایات ترور خود را در غزه خواهد داد.
مجلس خبرگان رهبری در پایان یازدهمین اجلاسیه خود تاکید کرد:تبیین حقایق ناب انقلاب اسلامی به ویژه دستآوردهای شگرف نظام مقدس جمهوری اسلامی یک تکلیف دائمی برای تمام دلسوزان انقلاب اسلامی است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قطعنامه ای تاکید کرد: اصحاب فرهنگ و اندیشه و سخن و قلم می‌خواهیم ضمن توجه به راهبرد جهاد تبیین و بیان حقایق ناب توطئه‌های شوم دشمن را نقش برآب سازند.
تیم محققین دانشگاه کمبریج از ۸۰ داوطلب بین ۱۸ تا ۳۵ سال نوار مغز گرفتند و توانستند با شبیه‌سازی سناریو‌های مختلف، فرکانس اصلی مغز هر فرد را تعیین کنند. مغز هر انسان در این فرکانس‌ها به بالاترین کارآیی خود می‌رسد. در نهایت با ایجاد مربع‌های چشمک زن اختصاصی ۱.۵ ثانیه‌ای، تواسنتند به نتایج مهمی برسند. بر همین اساس، پالس‌های نوری مذکور می‌توانند قدرت یادگیری مغز را تحت تاثیر قرار دهند. این آزمایشات ۸۰۰ بار انجام شدند.
تعیین نواب رئیس و سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه
در کابینه جدید کویت، احمد نواف الاحمد الصباح پسر امیر این کشور، بار دیگر به عنوان نخست وزیر و طلال خالد الاحمد الصباح معاون اول نخست وزیر و وزیر کشور تعیین شده است.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شکربن به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شکربندر روزهای آینده بورس است.
نجات معجزه‌آسای کودک از چاه ۷ متری
نامزد‌های کسب کرسی ریاست در آخرین روز مهلت نام نویسی به همراه نواب رئیس پیشنهادی به ساختمان فدراسیون هجوم بردند و از طرف دیگر، کمیته فنی جلسات طولانی و فشرده خود را برای تعیین سرمربی جدید و عزل اسکوچیچ برگزار کرد.
یکی از دستورهای امروز صحن علنی مجلس تعیین تکلیف درخواست نمایندگان برای استیضاح وزیر صمت بود. پس از جلسه‌ای که روز گذشته در کمیسیون صنایع و معادن برگزار شد، برخی اعضا از حد نصاب افتادن امضا‌ها خبر دادند و برخی دیگر هم از کافی بودن امضا‌ها گفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ