سفیر ایران در سازمان ملل از برگزاری جلسات پی در پی در خصوص سلاح های شیمیایی سوریه با توجه به همکاری کامل این کشور در این ارتباط انتقاد کرد. ‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا گفت که رهبری ضعیف دولت بایدن و سفر رئیس جمهور ایران، به کوبا، ونزوئلا و نیکاراگوئه نشان دهنده شکست سیاست آمریکای لاتین دولت است.
سخنگوی وزارت امور خارجه: اقدام کشور‌های انگلیس، آمریکا و استرالیا در امضای موافقت‌نامه «آکس» نمونه آشکار رویکرد سیاسی و تبعیض‌آمیز قدرت‌های هسته‌ای در انتقال فن‌آوری و اورانیوم با غنای بسیار بالا به یک کشور غیرهسته‌ای برخلاف معاهده عدم اشاعه به شمار می‌رود.
جدال لفظی حامد طالبی و سپهر خلجی، باعث اخراج طالبی شد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل روز دوشنبه در سخنرانی خود با انتقاد از اقدامات یکجانبه گرایانه آمریکا گفت که واشنگتن خودسرانه منشورهای بین‌المللی را نادیده می‌گیرد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل روز دوشنبه در سخنرانی خود با انتقاد از اقدامات یکجانبه گرایانه آمریکا گفت که واشنگتن خودسرانه منشورهای بین‌المللی را نادیده می‌گیرد.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد از رفتار سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال آاس رم انتقاد کرد.
خلیج فارس ماهشهر با شکست امروز وضعیت بدتری بیش از پیش پیدا کرد و مشکلات مالی و کادرفنی هم به آن اضافه شده است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: کارنامه طالبان نشان می‌دهد این گروه به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و مسئولان نظام جمهوری اسلامی و کشور‌های همسایه باید تا دیرتر نشده در سیاست خود نسبت به این گروه تجدید نظر اساسی نمایند. بی‌عملی در برابر طالبان، برای آینده منطقه خطرناک است.
سعیدی گفت: برخی افراد کماکان نظرات خودشان را می‌دهند، اما آنچه که مهم است نظرات کلی نظام است و من امیدوارم چنین نحله‌های فکری تاثیری در رویکرد اصلی‌نظام در بحث فلسفه حجاب نداشته باشند و به اعتقاد من حتما باید یک تفکیکی بین حجاب و عفاف قائل باشیم چراکه این دو مقوله‌های متفاوتی هستند، زیرا بانوی ایرانی فارغ از بحث پوششی که دارد، حیا و عفتش زبانزد همه جهان است لذا فکر می‌کنم در این راستا حجاب معنی‌اش عفاف نیست.
جلسه بررسی گزارش گزارشگر ویژه تحمیلی از سوی گروهی از کشورهای غربی بر شورای حقوق بشر در خصوص وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه ۲۹ اسفند در جریان برگزاری نشست ۵۲ شورای حقوق بشر در ژنو برگزار شد.
باشگاه پالما اسپانیا از فدراسیون فوتبال ایران بابت دعوت مسلم اولادقباد به تیم ملی فوتسال و تشدید مصدومیت او در تورنمنت تایلند انتقاد و گلایه کرد.
«حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه خبری سی.‌ان‌.ان گزارش‌های اخیر این رسانه درباره اغتشاشات در ایران را «جهت‌دار و نادرست» توصیف کرد.
نایب رئیسی مجلس دهم، به سیاست حمایت ایران از روسیه در جنگ اوکراین انتقاد کرد.
با نگاهی به بازتاب این مسابقات متوجه می‌شویم که کمیت مسابقات با کیفیت آن همخوانی ندارد و معلوم نیست برگزار کنندگان این رقابت‌ها دقیقاً چه هدفی را دنبال کرده‌اند؛ زیرا در نتایج نهایی نام هیچ ورزشکار ایرانی مشاهده نمی‌شود و همه در همان مرحله مقدماتی حذف شده‌اند و فقط یک ورزشکار ایرانی به مرحله دوم صعود کرد که آن هم در این مرحله حذف شد!
کنعانی افزود: متاسفانه فرانسه به بهانه دفاع از اصل آزادی بیان، واکنش مسلمانان علیه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و اعتقادات دینی خود را هجمه علیه لائیسیته می داند، اما فراموش کرده که مقابله با انتقاد از رژیم صهیونیستی، نوعی نقض مسلم اصل آزادی بیان است.
وزیر امور خارجه ایران با انتقاد از اظهارات مداخله جویانه برخی مقامات فرانسوی گفت: ایران همواره مسیر مذاکره و دیپلماسی را ترجیح می‌دهد، اما همانگونه که شاهدید در رویکرد تقابلی، اقدام ما نیز فوری، موثر و‌ متقابل است.
چه دیواری کوتاه‌تر از حسن روحانی و وزیرانش! اصلا آن‌ها بدترین عملکرد تاریخ ایران معاصر را در مملکت داری داشته‌اند! هر چه هست و نیست را باید در روحانی و برنامه‌های اشتباه دولتش پی‌جویی کرد! به بیان ساده‌تر، دولت حسن روحانی تماما بحران بودند، هستند و در آینده خواهند بود! این گزاره‌ها خلاصه‌ای از رویکرد نخست و شاید در دسترس‌ترین تاکتیک دولت‌مردان رئیسی در مواجه با مشکلات و مسائل بوده است. تنها کافیست به اظهارات هر یک از وزرا در مواجهه با هر گونه انتقاد نگریست و دید که چگونه انگشت اتهام را به سوی دولت سابق دراز می‌کند.
وزیر خارجه با انتقاد از رویکرد آمریکایی‌ها در ارتباط با تحولات داخلی ایران در طول سه ماه گذشته و با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه شاهد تغییر رویکرد و واقع بینی این کشور باشیم، گفت: آمریکایی‌ها باید بین ریاکاری و درخواست برای رسیدن به توافق یکی را انتخاب کنند.
سفیر آمریکا در بغداد امروز از دومین عملیات مرتبط با حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست ها در اقلیم شمال عراق انتقاد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با بیان اینکه دورویی مقامات فرانسوی تأسف بار است، افزود: آنها از یک‌سو بر ارتکاب اقدامات قهری و خشونت بار که پیشتر نیز در مقابله با تظاهرات جلیقه زردها و خشونت پلیس این کشور در درگیری‌های نژادی سابقه داشته، اصرار می‌ورزند و از سوی دیگر ریاکارانه به موعظه و فضاسازی علیه سایر کشورها می‌پردازند.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در پیامی با اشاره به هشت سال جنگ ایران و عراق، از رویکرد مقامات کشورهای غربی نسبت به حقوق بشر در ایران انتقاد کرد.
کنعانی افزود: باعث تاسف است که سه کشور اروپایی با این بیانیه نسنجیده، گام در مسیر رژیم صهیونیستی مبنی بر شکست مذاکرات گذاشته اند و بدیهی است در صورت تداوم چنین رویکردی، باید مسؤلیت نتایج آن را نیز بپذیرند.
عفو بین‌الملل: "نیروهای مرزبانی ترکیه از مهمات جنگی و واقعی به صورت غیرقانونی علیه پناهجویان افغانستانی استفاده کرده اند".
سعید حجاریان در توییت نوشت: پروژه هسته‌ای هزینه‌زا و با دستاورد نزدیک به صفر بوده است؛ نه برقی ساخت و نه توان بازدارندگی به‌وجود آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ