باشگاه پالما اسپانیا از فدراسیون فوتبال ایران بابت دعوت مسلم اولادقباد به تیم ملی فوتسال و تشدید مصدومیت او در تورنمنت تایلند انتقاد و گلایه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان استقلال با انتشار یک استوری مشترک به انتقاد شدید از وضعیت باشگاه پرداختند.
با توجه به افت قیمت شدید فرانس تورس باشگاه بارسلونا قصد دارد او را به صورت قرضی در اختیار باشگاه دیگری قرار دهد.
انتقاد شدید هواداران چلسی از حضور دو بازیکن سابق در مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم باعث شد باشگاه چلسی تصویر آنها را از رونمایی رسمی حذف کند.
سرمربی استقلال خوزستان به انتقاد از مسئولان استانی در خصوص پیگیری وضعیت این باشگاه پرداخت.
امیر شرافت مدیر عامل باشگاه شهداب یزد بابت عدم همکاری تیم ملی با باشگاه شهداب یزد از بهروز عطایی انتقاد کرد.
دروازه‌بان سابق جمی‌ها و کنونی آلومینیوم به انتقاد شدید از مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی پرداخت.
هافبک محبوب این روزهای استقلال هم به انتقاد شدید از مدیریت باشگاه پرداخت.
ستاره خط حمله استقلال با انتقاد شدید از مدیران باشگاه دلیل اعتراضات بازیکنان و هواداران را توضیح داد.
ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان در یادداشتی که در روزنامه گاردین منتشر شده، به انتقاد شدید از باشگاه پاریسی پرداخته است.
اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، ایده تشکیل سوپرلیگ اروپا را رد کرده ولی در عین حال با انتقاد شدید از یوفا خواهان ایجاد جایگزینی دیگر برای رقابتهای اروپایی فعلی شد.
با رد درخواست تجدیدنظر باشگاه پی اس جی، دیگر هیچ شانسی برای پیوستن حکیم زیاش به باشگاه پاریسی وجود ندارد.
باشگاه ساسولو از هواداران میلان به دلیل حملات شدید به مهاجمش، دومینیک براردی، در شبکه‌های اجتماعی انتقاد کرد و خواهان توقف این حملات شد.
رئیس پیشین فیفا به انتقاد از سیاست های جیانی اینفانتینو، مبنی بر برگزاری جام جهانی با 48 تیم و قالب جدید جام جهانی باشگاه ها پرداخت.
اسطوره ایرلندی باشگاه منچستریونایتد بعد از حذف برزیل بار دیگر به انتقاد از عملکرد آنها طی دیدارهای گذشته پرداخت.
کارلوس کی‌روش با انتقاد از روند آماده سازی و تدارکات تیم ملی در مسیر حضور در جام جهانی، از دور شدن آنها از اهداف‌شان خبر داد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: بازیکنان غیربومی یک تیم سرافراز نباید سوابق انقلابی یک شهر را با حرکات خود زیر سوال ببرند و آن را خدشه‌دار کنند.
انتقادات عجیب فریاد شیران معاون سابق باشگاه استقلال را نسبت به حمید سجادی وزیر ورزش مشاهده می‌کنید.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر در یک مصاحبه دیگر به انتقاد شدید از رفتار ساپینتو و البته عکس العمل باشگاه استقلال نسبت به این رفتار پرداخت.
پل پوگبا که تاخیر در عمل جراحی زانویش با انتقاد شدید باشگاه یوونتوس مواجه شده بعد از این جراحی پیامی منتشر کرد و گفت شرایط روحی مناسبی دارد.
یک رسانه ترکیه‌ای بعد از اتفاقی که برای سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم کایسری اسپور رخ داد و منجر به اعزام او به بیمارستان شد، از باشگاه کایسری اسپور به شدت انتقاد کرد.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه انتظار بیشتری از استقلال در دیدار برابر سپاهان می‌رفت، گفت: آبی پوشان خوب نبودند و اولین شکست را پذیرا شدند.
در کنار مخالفت باشگاه بولونیا با انتقال مارکو آرناتوویچ به منچستریونایتد، یکی از دلایل انصراف باشگاه انگلیسی از این پرونده مخالفت شدید هواداران یونایتد بوده است.
سرخیو آگوئرو از باشگاه سابق خود منچسترسیتی به دلیل سیاست‌های نقل و انتقالاتی‌اش انتقاد کرد و درباره احتمال بازگشت به فوتبال توضیح داد.
کاسیانو قطعی شده بود اما باشگاه گفت مشکل انتقال پول داریم! بعدش او مصدوم شد. گادوین منشا گزینه دیگری بود که با تعلل از دست پرسپولیس رفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ