با نگاهی به بازتاب این مسابقات متوجه می‌شویم که کمیت مسابقات با کیفیت آن همخوانی ندارد و معلوم نیست برگزار کنندگان این رقابت‌ها دقیقاً چه هدفی را دنبال کرده‌اند؛ زیرا در نتایج نهایی نام هیچ ورزشکار ایرانی مشاهده نمی‌شود و همه در همان مرحله مقدماتی حذف شده‌اند و فقط یک ورزشکار ایرانی به مرحله دوم صعود کرد که آن هم در این مرحله حذف شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سابق استقلال توضیحاتی را درباره یک حاشیه عجیب درباره دوران خودش ارائه کرد.
روزنامه سوپردپورته، چاپ والنسیا، تصویری از وینیسیوس روی جلد شماره امروز خود برده و با تیتری کنایه‌آمیز، در یک گزارش به شدت از ستاره برزیلی رئال انتقاد کرده است.
روزنامه سوپردپورته، چاپ والنسیا، تصویری از وینیسیوس روی جلد شماره امروز خود برده و با تیتری کنایه‌آمیز، در یک گزارش به شدت از ستاره برزیلی رئال انتقاد کرده است.
صحبت‌های تند گزارشگر سیرجان در پایان بازی مقابل نفت آبادان، امروز یکی دو روزنامه ورزشی نیز مقالاتی انتقادی علیه سعید الهویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر به رشته تحریر درآوردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اگر واقعا دغدغه جوانی جمعیت کشور را دارند، باید قوانین کشور را در مسیر تسهیل ازدواج جوانان، حمایت یارانه‌ای از خانواده‌های پرجمعیت و کاهش هزینه‌های معیشتی مردم تغییر دهند، نه اینکه با بالابردن مخارج زندگی عامه مردم، ژست حامی فرزندآوری به خود گرفته و مخارج افزایش عائله یک گروه را از جیب گروهی دیگر تأمین کنند.
روزنامه جوان نوشت: قوه قضائیه در سخن خوب از مبارزه با فساد صحبت می‌کند و ما را هم به این مبارزه امیدوار کرده‌بود، اما برخورد عجیب و بازداشت معلمانی رنجور که دو دهه است پیگیر اجرای حکم‌شان هستند، پس از رسانه‌ای شدن این موضوع، یک شاهد عملی دیگر برای رخنه کردن فساد در قوه قضائیه است.‌
باشگاه منچسترسیتی به دلیل قیمت بالای غذاهای ورزشگاه اتحاد مورد انتقاد طرفدارانش قرار گرفته است.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نمونه بارز نخبگانی است که در کشور ما در ۲۰ سال آخر عمر مهجور ماند و بعد از رحلت نیز تلاش عجیبی برای کوبیدن و کوچک جلوه دادن او صورت می‌گیرد. کسانی که از نزدیک با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آشنا بودند می‌دانند که ایشان علاوه بر اینکه انسان فوق‌العاده‌ای در زمینه‌های مختلف از جمله مدیریت بود، برای اعتلای ایران و نظام جمهوری اسلامی از همه چیز خود گذشت و تمام بی‌مهری‌ها و جفا‌ها را به جان خرید تا ملت ایران سربلند باشد.
فلیکس ماگات، سرمربی سابق بایرن مونیخ، با انتقادی بی‌سابقه از نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، می‌گوید نیمار هر چه باشد فوتبالیست نیست.
در میان امیدواری هواداران پرسپولیس به بازگشت لوکادیا، روزنامه اسپورت این مهاجم را یکی از گزینه های زمستانی بارسلونا معرفی کرده است.
تیته، سرمربی برزیل، پس از گل‌های تیمش به کره خوشحالی زیادی می‌کرد و پس از گل سوم نیز به رقص شاگردانش ملحق شد.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌های قطر معتقدند که سیستم‌های تهویه هوا باعث شده این ورزشگاه‌ها بسیار سرد شوند.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌های قطر معتقد هستند که سیستم‌های تهویه هوا باعث شده این ورزشگاه‌ها بسیار سرد شوند.
مجری برنامه صبحانه ایرانی در حمله‌ای تند و عجیب به روزنامه هم میهن تاخت و آن‌ها را روزنامه عربستان نامید. در پاسخ به این انتقاد تند، روزنامه هم‌میهن در کانال تلگرام خود نوشت: این صدا و سیما است که با عملکرد نادرست خود موجب شکل‌گیری رسانه‌های ضد ایرانی شده. به‌طوری که بسته‌ترین حکومت‌های منطقه هم فرصت پیدا می‌کنند که علیه ایران، رسانه تاسیس کنند. اگر یک سوزن بخود می‌زدید و یک جوالدوز به دیگران مسأله حل می‌شد.
پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، معتقد است که تعویض‌های اریک تن‌هاخ برابر چلسی درست نبوده است.
اظهارات عجیب و تند علی‌اکبر رائفی‌پور، حسن عباسی و هاشمی گلپایگانی صدای روزنامه شهروند هم درآورد و این روزنامه با انتخاب تیتر «بلوای سه تفنگدار» به انتقاد از مواضع آنان پرداخت.
روزنامه پرتغالی آبولا امروز تیتر اول خود را به انتقاد از عملکرد کریستیانو رونالدو در تیم ملی این کشور اختصاص داد.
رافائل فن‌ درفارت، ستاره سابق هلند و رئال مادرید، از سه بازیکن لیورپول به عنوان بازیکنی معمولی یاد کرده و می‌گوید یورگن کلوپ یک مربی متوسط است.
نشریه آلمانی کیکر به تغییرات ناموفق سرمربی لورکوزن در دیدار مقابل کلوب بروژ انتقاد کرد و گفت سیوانه باید هر چه سریعتر ترکیب اصلی خود را بشناسد.
مدیر شرکت حمل و نقل ریلی فرانسوی SNCF است که در توییتی از بازیکنان پی اس جی به خاطر این که برای بازی مقابل نانت در لیگ فرانسه به جای راه آهن از هواپیما استفاده کرده اند، به شدت انتقاد کرد.
همسر آنخل دی‌ماریا با انتقاداتی تند از فضای شهر منچستر در انگلیس می‌گوید ستاره آرژانتینی هشت سال پیش فقط به خاطر پول به منچستریونایتد منتقل شده بود.
ستاره سابق لیورپول در صحبت‌هایی جنجالی درباره کاسمیرو، خرید جدید منچستریونایتد، می‌گوید این ستاره برزیلی هرگز فوتبالیست بزرگی نبوده و یونایتد او را بیش از حد گران خریده است.
در شرایطی که از مدت‌ها پیش، اقدامات تسهیل‌گرانه‌ای برای حصر در نظر گرفته شده بود، امّا به نظر می‌رسد آنها که ادامه حصر موسوی را ابزار بهتری برای خود می‌بینند بار دیگر او را در مسیری قرار دادند که نتیجه آن از پیش مشخص است.
استقلال برای جذب لژیونر ایرانی سانتاکلارا پیشنهاد مالی مناسبی ارائه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ