یک تحلیلگر مسائل سیاسی کشور با بیان این‌که هیچ وقت برای گفت و گو دیر نیست، گفت: نباید از اعتراضات هراس داشت؛ زیرا اعتراض نشانه جامعه زنده و پویاست و با اغتشاش فرق می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شواهد جدید و علمی وجود دارد که پزشکان در استفاده از سیگار‌های الکترونیک، زنگ خطر را به صدا درآورده اند.
سد سازی‌های ترکیه بر رودهای دجله و فرات نه تنها برای کشور عراق مشکل آفرین شده؛ بلکه برای ایران نیز معضلاتی را در پی داشته است.
طبق اعلام شهروندان و مشاهدات میدانی بخش زیادی از خیابان مطهری، چهارراه قصر و بزرگراه صیاد شیرازی، خیابان خواجه عبدالله، جلفا، خیابان بخش‌هایی از خیابان ولیعصر و بلوار فردوس در غرب تهران فاقد روشنایی است.
طبق اعلام شهروندان و مشاهدات میدانی بخش زیادی از خیابان مطهری، چهارراه قصر و بزرگراه صیاد شیرازی، خیابان خواجه عبدالله، جلفا، خیابان بخش‌هایی از خیابان ولیعصر و بلوار فردوس در غرب تهران فاقد روشنایی است.
هیئت مدیره باشگاه وفاق سطیف الجزایر اعلام کرد تمامی معاملاتی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری انجام شده بود، به دلایل قانونی لغو شده است.
ویدیویی به نام بلوار اندرزگو منتشر می‌شود که سعی دارد القاء کند نیرو‌های یک ضابط قضایی ناشناس در کشور به بی حجاب‌ها تذکر می‌دهند. نوع ویدیو از ترکیب تصویر، موسیقی و افزوده‌های گرافیکی، چون شناسایی افراد به کمک هوش مصنوعی و البته اعلام معرفی افراد به مراجع قضایی قصد دارد فضایی از ارعاب را برای مخاطب ایجاد کند.
در حالی که فرانسه روزهای گذشته شاهد بی‌سابقه‌ترین اعتراضات علیه حاکمیت خود است، دولت این کشور با حمایت از برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر دشمنی خود با ملت ایران را اثبات کرد.
بررسی جدید پژوهشگران «دانشگاه اتاوا» نشان می‌دهد که سیستم ایمنی بدن فضانوردان در محیط فضا مختل می‌شود.
پس از ابلاغ نامه معاون سیاسی وزیر کشور در یازدهم خرداد به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها، مبنی بر عدم ورود نمایندگان در امور اجرایی در سال پایانی مجلس، انتقاد‌ها از این تصمیم بالا گرفت، و طبق شواهد به دست آمده بخشنامه جنجالی وزارت کشور لغو شد.
چهارراه جمهوری در ابتدا سه‌راه بود به این دلیل که تا قبل از سال۴۰ به سمت غرب میدان جمهوری فعلی خیابانی کشیده نشده بود. این محدوده به سه‌راه شاه معروف بود، اما بعد‌ها به شکل چهارراه درآمد و چهارراه جمهوری نامیده شد. اولین کارخانه یخ‌سازی تهران که یخ‌های بلوری تولید می‌کرد اینجا بود.
در هشتادمین جلسه علنی شورای شهر مشهد تصویب شد تا تغییر نام بلوار صابر منشعب از بزرگراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حد فاصل میدان احسان تا میدان شهدای نیروی هوایی به نام «شهید ابومهدی المهندس» نامگذاری شود.
محققان یک عنکبوت جهنده (Phidippus audax) را مورد بررسی قرار دادند. این عنکبوت یک گونه‌ی معمولی است که برای تشخیص طعمه بسیار به گیرنده‌های نوری حساس به نور در چشمان بزرگ خود متکی است. هنگامی که این عنکبوت‌ها مواد مغذی کافی دریافت نمی‌کنند، این گیرنده‌های نوری ممکن است از بین بروند.
تحقیقات نشان می‌دهد که استفاده بیشتر از روشنایی روز می‌تواند اثرات منفی بر سلامت افراد داشته باشد. پژوهشی که ۲۰۱۶ در فنلاند انجام شد، نشان داد که نرخ سکته قلبی طی دو روز پس از تغییر ساعت، هشت درصد افزایش می‌یابد.
سرمربی رم بعد از پیروزی مقابل سالزبورگ، اتحاد موجود در تیمش را تحسین کرد.
حدود نیم‌قرن پس از اعدام گلسرخی و دانشیان، یکی از بدنام‌ترین‌های دستگاه شکنجه و سرکوب پهلوی به بیرون خزیده و عکس‌هایی که از او منتشر شده، عده‌ای را چنان سر ذوق آورده که شکنجه‌گر سابق را ستایش می‌کنند که او در حال انجام وظیفه‌اش بوده است و اگر قرار به بازخواست است، نخست باید آنانی بازخواست شوند که به مبارزه مسلحانه روی آورده بودند.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از کاهش تردد خیابان هوانیروز به بلوار امیرکبیر و بالعکس با بهره‌برداری از خیابان جوادالائمه خبر داد.
چند روز بعد از اربعین به دفتر ۲ شهردار رفته بودم و بعد از ان به دلیل گیر کردن ماشین در ترافیک، پیاده از خیابان کارگر به سمت کشاورز رفتم که ۳۰ و ۴۰ نفر از جوانان ما را مورد نوازش خود قرار دادند
شهردار منطفه ۱۹ از رفع خلاف از ۵۰ باب واحد تجاری و ۵ هکتار زمین چهار دیواری در حاشیه بزرگراه شهید کاظمی شرق به غرب تا ضلع شمالی بلوار شقایق و خیابان پیروز خبر داد.
اظهارات عجیب و تند علی‌اکبر رائفی‌پور، حسن عباسی و هاشمی گلپایگانی صدای روزنامه شهروند هم درآورد و این روزنامه با انتخاب تیتر «بلوای سه تفنگدار» به انتقاد از مواضع آنان پرداخت.
در پونک نیز گروهی از معترضان که بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر تخمین زده شدند، از دانشگاه آزاد تا بلوار اشرفی اصفهانی و تیراژه دست به راهپیمایی زدند و عده‌ای نیز در محدوده دانشکده علوم دارویی دانشگاه آزاد در خیابان یخچال در قلهک تجمع کرده و قصد تحریک دانشجویان را داشتند.
استقلال در جدالی سنگین و پربرخورد و جنجالی که دقایق آخر به زدوخورد و اخراج چندنفر انجامید ، به مصاف گل‌گهر رفت و به برتری شیرین 2 بر یک دست یافت. این سناریو مثل فصل قبل تکرار شد با این تفاوت که قلعه‌نویی یک گوشه نیمکت نشست و تماشاگر بلوای دقایق آخر بود
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از گره‌گشایی ترافیکی محله یافت آباد در جنوب غرب پایتخت با احداث یک مسیر زیرگذر در تقاطع بلوار معلم با خیابان الغدیر خبر داد.
پلیس گفت: سارقان موبایل‌قاپ در خیابان فرشته، بلوار اندرزگو که بیشتر از بانوان، موبایل‌قاپی می‌کردند، شناسایی شدند. موی بلند یکی از این سارقان باعث شد تا شاکیان او را سریعتر شناسایی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ