سرمربی رم بعد از پیروزی مقابل سالزبورگ، اتحاد موجود در تیمش را تحسین کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندره‌آ بلوتی، مهاجم رم، پس از مدت‌ها حضور در این تیم، اولین گل با پیراهن جالوروسی را تجربه کرد.
میرشکار گفت: با توجه به هماهنگی‌ها و همکاری‌های صورت گرفته انتقال توله خرس‌ها با نام‌های "نیکا" و "نیما" با پرواز زاهدان-تهران انجام و توله‌ها به پارک پردیسان سازمان حفاظت محیط زیست انتقال یافتند.
«اسماعیل عباسی» در کتاب «آبنامه تهران» نوشته: «تابستان‌ها در کاهگلی یخچال‌ها را خراب می‌کردند. یخ‌شکن‌ها یخ‌ها را با الاغ می‌آوردند و مردم با یک شاهی تمام یخ مورد نیاز خانه را می‌خریدند و آب روزانه‌اش را خنک می‌کردند. خانواده‌های اشرافی یخ‌شان بیشتر می‌گرفت و خرشان تا توچال و کوهستان‌های شمالی تهران می‌رفت.»
در حالی که فرانسه روزهای گذشته شاهد بی‌سابقه‌ترین اعتراضات علیه حاکمیت خود است، دولت این کشور با حمایت از برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر دشمنی خود با ملت ایران را اثبات کرد.
آندره‌آ بلوتی، مهاجم رم گفت مورینیو یک برنده است و قادر است از بازیکنانش 130 درصد توان‌شان بازی بگیرد.
پس از ابلاغ نامه معاون سیاسی وزیر کشور در یازدهم خرداد به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها، مبنی بر عدم ورود نمایندگان در امور اجرایی در سال پایانی مجلس، انتقاد‌ها از این تصمیم بالا گرفت، و طبق شواهد به دست آمده بخشنامه جنجالی وزارت کشور لغو شد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: ایستگاه‌های بی آر تی با روش روسازی بلوکی بهسازی می‌شوند.
این احتمال باید در نظر گرفته شود که در بسیاری از مواقع قاچاق اتوبوسی یا حتی غیر اتوبوسی این حیوان در معرض خطر انقراض با موفقیت انجام گرفته و از دید مردم پنهان مانده تا موضوع به محیط زیست گزارش شود و نسبت به ضبط توله‌های این جانور نادر اقدام گردد.
9 بازیکن رم برای بازی حساس شنبه برابر اینتر مصدوم و محروم هستند و مورینیو امیدوار است از این جمع، دست‌ کم بلوتی و دیبالا بتوانند به موقع آماده شوند.
حدود نیم‌قرن پس از اعدام گلسرخی و دانشیان، یکی از بدنام‌ترین‌های دستگاه شکنجه و سرکوب پهلوی به بیرون خزیده و عکس‌هایی که از او منتشر شده، عده‌ای را چنان سر ذوق آورده که شکنجه‌گر سابق را ستایش می‌کنند که او در حال انجام وظیفه‌اش بوده است و اگر قرار به بازخواست است، نخست باید آنانی بازخواست شوند که به مبارزه مسلحانه روی آورده بودند.
امروز مطالبی همچون توصیه مهم به سهامداران بورس، آیا روند افزایشی بازار‌ها ادامه می‌یابد؟، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا، مجمع توسن ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، مجمع ولصنم ۱۴۰۱| چه قدر سود تقسیم شد؟، فروش بلوکی سهام یک شرکت بیمه ای، قیمت وانت کارا در بورس کالا چند؟، کدام نماد‌ها مشمول رفع گره معاملاتی شدند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: تفکرکهنه تقابل بلوکی نباید به منطقه آسیا و اقیانوسیه نفوذ کند.
یک تحلیلگر مسائل سیاسی کشور با بیان این‌که هیچ وقت برای گفت و گو دیر نیست، گفت: نباید از اعتراضات هراس داشت؛ زیرا اعتراض نشانه جامعه زنده و پویاست و با اغتشاش فرق می‌کند.
رییس گروه پستانداران سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این توله خرس زمانی که از قاچاقچیان کشف شد دو ماهه بود و الان نزدیک به ۶ ماه دارد، حالش خوب و در شرایط مناسبی به سر می‌برد، اما مساله این است که پردیسان نمی‌تواند جای مناسبی برای ادامه زندگی این حیوان باشد بنابراین در حال بررسی مکان‌های دیگر در استان‌هایی که شرایط پذیرش این توله را دارند هستیم، در نظر داریم مکانی باشد که نقش آموزشی هم برای حیوان داشته باشد، چون امکان رها سازی آن در طبیعت وجود ندارد، بنابراین شاید جایی مانند باغ وحش آنهم در شرایط خوب مکان مناسبی باشد، چون گونه ارزشمندی است و می‌توانیم به عنوان ذخیره ژنتیک از آن بهره ببریم.
رییس سازمان خصوصی سازی ابراز امیدواری کرد که هفته آینده هیئت واگذاری، موافقت خود را با ادامه روند خصوصی‌سازی پرسپولیس اعلام کند.
اظهارات عجیب و تند علی‌اکبر رائفی‌پور، حسن عباسی و هاشمی گلپایگانی صدای روزنامه شهروند هم درآورد و این روزنامه با انتخاب تیتر «بلوای سه تفنگدار» به انتقاد از مواضع آنان پرداخت.
محمد بلوری روزنامه نگار حوادث نویس پیشکشوت نوشت: زنده‌یاد دکتر طباطبایی رییس پزشکی قانونی که سال‌ها بعد به ملاقاتش رفتم فاش کرد پس از انتقال حسنعلی منصور به بیمارستان، پزشکان ما با معاینه او متوجه شدند دو گلوله اصابت کرده به شکم و گردن منصور به نقاط حساس او اصابت نکرده که در همان یکی، دو روز اولیه جراحی شدند و با کالبدشکافی جسد هم روشن شد که گلوله‌های شلیک شده هرگز به مرگ منصور منجر نشده‌اند بلکه اشتباه تیم پزشکی در جراحی سر او باعث خونریزی مغزی شده و مرگ نخست‌وزیر را در پی داشته است.
آندره‌آ بلوتی مهاجم تورینو با قراردادی ۳ ساله به جمع شاگردان ژوزه مورینیو پیوست.
آندره‌آ بلوتی، مهاجم ملی پوش و ایتالیایی باشگاه تورینو با قراردادی آزاد و یک ساله، با گزینه تمدید برای دو فصل، به آاس رم پیوست.
آندره‌آ بلوتی، ستاره گلزن تورینو، امروز بخش دوم تست پزشکی خود در باشگاه را رم انجام خواهد داد و رسما به این تیم به محلق می شود.
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، به دنبال جذب آندره‌آ بلوتی، مهاجم ایتالیایی و سابق باشگاه تورینو در فصل تابستان امسال است.
وزیر خارجه دولت دموکرات بایدن اعلام کرد: «پس از مرگ الظواهری، جهان مکان امن‌تری است و ایالات متحده به اقدامات قاطعانه علیه کسانی که کشور، مردم ما یا متحدان و شرکای ما را تهدید می‌کنند، ادامه خواهد داد».
امروز مطالبی همچون دلار توافقی امروز در کانال ۲۹ خرید و فروش شد، ده خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه ۱۵ تیرماه، کدام شرکت‌ها سود پرداخت می‌کنند؟، برگزاری مجمع ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی فردا چهارشنبه،  تداوم خروج نقدینگی از بورس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ