حدود نیم‌قرن پس از اعدام گلسرخی و دانشیان، یکی از بدنام‌ترین‌های دستگاه شکنجه و سرکوب پهلوی به بیرون خزیده و عکس‌هایی که از او منتشر شده، عده‌ای را چنان سر ذوق آورده که شکنجه‌گر سابق را ستایش می‌کنند که او در حال انجام وظیفه‌اش بوده است و اگر قرار به بازخواست است، نخست باید آنانی بازخواست شوند که به مبارزه مسلحانه روی آورده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران نام چند کوچه و یک بلوار شهر تهران تغییر کرد.
هیئت مدیره باشگاه وفاق سطیف الجزایر اعلام کرد تمامی معاملاتی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری انجام شده بود، به دلایل قانونی لغو شده است.
آندره‌آ بلوتی، مهاجم رم گفت مورینیو یک برنده است و قادر است از بازیکنانش 130 درصد توان‌شان بازی بگیرد.
قم- در پی تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو در بلوار الغدیر قم، یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.
انصاری با اشاره به حادثه عزل آیت‌الله منتظری بیان داشت: مسئله آقای منتظری در چندین ماه و شاید در سه چهار سال قبل از این اتفاقات، ریشه دارد. به نظر من یکی از ویژگی‌ها و شگفتی‌های زندگی و شخصیت حضرت امام این بود که با همه احترامی که به اطرافیان و خانواده خودشان می‌گذاشتند ولی یک استقلال رأی داشتند و این استقلال رأی اجازه هیچگونه نفوذی به شخصیت امام نمی‌داد.
متاسفانه افرادی یک توله‌خرس سیاه بلوچی را در کوه‌های شهرستان سرباز زنده‌ گرفته و با طناب به درختی بسته بودند که خوش‌بختانه نجات پیدا کرد و به مرکزی منتقل شده است. منبع: خبرفوری
در ادامه چند تصویر از بلوار کشاورز در دهه ۴۰ و یک عکس در دهه ۵۰ را مشاهده خواهید کرد که تغییرات این بلوار در طول زمان را به نمایش می‌گذارد.
محققان یک عنکبوت جهنده (Phidippus audax) را مورد بررسی قرار دادند. این عنکبوت یک گونه‌ی معمولی است که برای تشخیص طعمه بسیار به گیرنده‌های نوری حساس به نور در چشمان بزرگ خود متکی است. هنگامی که این عنکبوت‌ها مواد مغذی کافی دریافت نمی‌کنند، این گیرنده‌های نوری ممکن است از بین بروند.
تمرین امروز تراکتور با یک غایب برگزار شد.
تیم فولاد خوزستان برای اولین دیدار در سال جدید در کرج به مصاف پیکان خواهد رفت.
افزایش قیمت ارز به یک معضل جدی برای فدراسیون قایقرانی تبدیل شده است.
هافبک جنگنده گل‌گهر یکبار دیگر با مصدومیتی مواجه شد که خوش شانس است که بیش از چند هفته او را از فوتبال دور نمی‌کند.
مقتدی صدر خطاب به نخست‌زیر سوئد تاکید کرد: اگر بگویی شما یک کشور مسیحی یا ملحد هستید و قرآن را نمی‌خواهید، به جای سوزاندن قرآن از پخش آن جلوگیری کنید، بهتر است چراکه تفاوت بسیار زیادی بین این دو مساله (سوزاندن و جلوگیری از پخش) وجود دارد. اگر کشور‌های مسلمان تورات یا انجیل را با پوشش دولتی بسوزانند چه می‌شود؟ پاسخ شما این خواهد بود: "این اقدام به معنای بستن دهان‌ها است و آزادی و قانون اساسی را نقض می‌کند!
مدافع چپ سپاهان روی گل پیروزی تیمش مقابل استقلال نقش داشت.
با شناسایی صاحب لپ‌تاپ، اسرار یک سرقت هولناک فاش و مشخص شد که سارق دستگیر شده، چند روز قبل از دستگیری با حمله به زن جوان در یکی از خیابان‌های شمال تهران به طرز وحشیانه‌ای با چاقو او را مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس لپ‌تاپ، گوشی و کیف پول او را دزدیده است.
یک کارشناس انرژی گفت: در حال حاضر تراز گاز طبیعی در کشور تقریباً در وضعیت متعادل قرار دارد، اما در هر لحظه از فصول سرد سال ممکن است این تراز تغییر کند.
یک تحلیلگر مسائل سیاسی کشور با بیان این‌که هیچ وقت برای گفت و گو دیر نیست، گفت: نباید از اعتراضات هراس داشت؛ زیرا اعتراض نشانه جامعه زنده و پویاست و با اغتشاش فرق می‌کند.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بعد از مدت‌ها که بحث دو فدراسیون شدن قایقرانی بود، وزیر تاکید کرد که این اتفاق بیفتد و جدا شدن این دو فدراسیون انجام می‌گیرد.
آبادان- بعد از ریزش ساختمان متروپل که شهر آبادان را در یک شوک عجیب فرو برد اکنون این شهر بیش از ۱۳۰ روز است که شهردار ندارد و کارهای مدیریت شهری روی زمین مانده است.
مقتدایی ادامه داد: بیگانگان و عوامل خارجی که از ایجاد بلوا در کشور ناامید شده‌اند، درتلاش برای ناامن سازی در استان‌ها به ویژه استان‌های مرزی هستند. این حرکت‌ها، ایذایی و دردسرآفرین است منتها بدنه مردمی ندارد از این رو عوامل خارجی نسبت به ترور افراد، آتش زدن اموال عمومی و تخریب مکان‌های خصوصی و عمومی اقدام می‌کنند.
استقلال در جدالی سنگین و پربرخورد و جنجالی که دقایق آخر به زدوخورد و اخراج چندنفر انجامید ، به مصاف گل‌گهر رفت و به برتری شیرین 2 بر یک دست یافت. این سناریو مثل فصل قبل تکرار شد با این تفاوت که قلعه‌نویی یک گوشه نیمکت نشست و تماشاگر بلوای دقایق آخر بود
تیم ملی والیبال آرژانتین در یک بازی نسبتا آسان موفق شد صربستان را در سه ست پیاپی شکست دهد.
السد باز هم روی اشتباه عجیب و غریب یک گلر جوان، دروازه اش را باز شده دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ