تحقیقات نشان می‌دهد که استفاده بیشتر از روشنایی روز می‌تواند اثرات منفی بر سلامت افراد داشته باشد. پژوهشی که ۲۰۱۶ در فنلاند انجام شد، نشان داد که نرخ سکته قلبی طی دو روز پس از تغییر ساعت، هشت درصد افزایش می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سودانی از حملات و انفجارهای شدید در خارطوم، حمله نیروهای پشتیبانی سریع به دارفور جنوبی و افزایش تعداد پناهجویان سودانی در چاد و مبتلا شدن بسیاری از آنها به بیماری مالاریا خبر دادند.
شواهد جدید و علمی وجود دارد که پزشکان در استفاده از سیگار‌های الکترونیک، زنگ خطر را به صدا درآورده اند.
سد سازی‌های ترکیه بر رودهای دجله و فرات نه تنها برای کشور عراق مشکل آفرین شده؛ بلکه برای ایران نیز معضلاتی را در پی داشته است.
هیئت مدیره باشگاه وفاق سطیف الجزایر اعلام کرد تمامی معاملاتی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری انجام شده بود، به دلایل قانونی لغو شده است.
باشگاه النصر رقابت سختی با بارسلونا آغاز کرد.
بررسی جدید پژوهشگران «دانشگاه اتاوا» نشان می‌دهد که سیستم ایمنی بدن فضانوردان در محیط فضا مختل می‌شود.
سرعت بالای یک دستگاه ون برای گردش به چپ حادثه آفرید و باعث تصادف با یک تریلی شد.
سال ۱۹۸۴ در چنین روزی (۵ می) فینال کوپا دل‌ری بین دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در استادیوم سانتیاگو برنابئو در حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر برگزار شد که در نهایت بیلبائو موفق شد با یک گل جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
محققان یک عنکبوت جهنده (Phidippus audax) را مورد بررسی قرار دادند. این عنکبوت یک گونه‌ی معمولی است که برای تشخیص طعمه بسیار به گیرنده‌های نوری حساس به نور در چشمان بزرگ خود متکی است. هنگامی که این عنکبوت‌ها مواد مغذی کافی دریافت نمی‌کنند، این گیرنده‌های نوری ممکن است از بین بروند.
سپاهان در شبی که می توانست با اختلاف گل زیاد برابر حریف خود برنده شود، انواع و اقسام موقعیت گل را از دست داد و یک امتیاز را تقدیم ملوان کرد.
دو گل با ضربات پنالتی و یکبار گرفتن پنالتی کافی است تا بازیکن ایرانی السیلیه را ستاره تیمش مقابل الدحیل بدانیم.
تیم فولاد خوزستان برای اولین دیدار در سال جدید در کرج به مصاف پیکان خواهد رفت.
شیوع ویروس در اردوی تیم ملی هلند باعث شده که این تیم با مشکلی جدی مواجه شد.
نشریه اماراتی از معضل عجیب فوتبال این کشور پرده برداشت.
استرس اثرات مختلفی روی جسم و روح شما دارد و کیفیت خواب، رژیم غذایی و حالت کلی روحی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند.
با شناسایی صاحب لپ‌تاپ، اسرار یک سرقت هولناک فاش و مشخص شد که سارق دستگیر شده، چند روز قبل از دستگیری با حمله به زن جوان در یکی از خیابان‌های شمال تهران به طرز وحشیانه‌ای با چاقو او را مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس لپ‌تاپ، گوشی و کیف پول او را دزدیده است.
رومن سایس، کاپیتان تیم ملی مراکش به دلیل مصدومیت خیلی زود زمین بازی را ترک کرد.
تیم ملی آرژانتین انتقام چهار سال قبل را در حساس‌ترین زمان از کرواسی گرفت.
نویسندگان این مقاله ۱۷ مطالعه با بیش از ۹۱ میلیون نفر فرد مورد بررسی قرار گرفته با سن بالای ۴۰ سال را مورد ارزیابی قرار دادند. حدود ۵.۵ میلیون نفر از آنان به زوال عقل مبتلا شدند.
بامداد امروز گروهی خلافکار وارد خانه پی‌یر امریک اوبامیانگ شده، با اسلحه گرم این بازیکن را تهدید کردند و در نهایت با سرقت اموال این بازیکن از محل گریختند.
بامداد امروز گروهی خلافکار وارد خانه پی‌یر امریک اوبامیانگ شده و با اسلحه گرم این بازیکن را تهدید کردند.
مصرف این ماده توهم‌زا با بقیه موادی که اسم‌شان را تا به حال شنیده‌اید، کمی تفاوت دارد. اول از همه، آن را در طبیعت می‌خورند و در زمان مصرف آهنگ‌های خاصی پخش می‌شود و دوم اینکه مصرف‌کننده‌ها یک لیدر دارند.
پایگاه خبری اسپکتِیتور در گزارشی می نویسد: «دولت بایدن اکنون به آمارهای بالای خود در زمینه ایجاد اشتغال می نازد این در حالی است که آمریکا در ماه های اخیر با بحران هایی نظیر تورم و افزایش هزینه های زندگی، کاهش درآمدها و انقباضِ اقتصادی رو به رو بوده که همگی آن ها برای این کشور به شدت خسارت بار بوده اند. در این راستا، درگیری های دموکرات ها با جمهوری خواهان نیز عملا آمریکا را با مشکلات به مراتب گسترده تری رو به رو کرده است و سیاست در آمریکا را به عرصه ای وحشتناک تبدیل کرده است».
السد باز هم روی اشتباه عجیب و غریب یک گلر جوان، دروازه اش را باز شده دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ