کاخ کرملین از گفتگوی رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر ارمنستان درباره تحولات اوضاع قره باغ و موضوعات مربوط به تضمین امنیت در مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها پایان ماه جاری یا ماه آتی میلادی را زمان دیدار رؤسای جمهور روسیه و ترکیه اعلام کردند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می‌گوید بیانیه مشترکی در خصوص اوکراین پس از مذاکرات روسیه و کشورهای آفریقایی صادر می‌شود.
تعامل رئیس جمهور روسیه با بحران شورش فرمانده واگنر و همچنین عجز و ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در قبال به دست گرفتن اوضاع در کرانه باختری، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
«نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان در نشست سوچی به «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: پس از ایجاد یک ایست بازرسی در گذرگاه لاچین از سوی جمهوری آذربایجان، وضعیت در گذرگاه لاچین و نیز در قره باغ کوهستانی بحرانی است.
دفتر مطبوعاتی کرملین روز چهارشنبه اعلام کرد «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه با «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان به صورت تلفنی گفتگو کرده است.
در این بیانیه آمده است: طرف‌ها بر اهمیت ازسرگیری اجرای کامل و موثر توافق هسته‌ای با ایران و اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل در سریع‌ترین زمان تاکید کردند. در همین رابطه، آن‌ها از همه شرکای [برجام]می‌خواهند تا برای تسهیل رسیدن به نتیجه‌ای مثبت از مذاکرات احیای برجام تصمیم‌های سیاسی اتخاذ کنند.
دفتر نخست وزیر ارمنستان امروز از رایزنی «نیکول پاشینیان» با رئیس جمهور روسیه درباره قره‌باغ خبر داد.
رؤسای جمهور روسیه وترکیه در یک تماس تلفنی موضوعات مهم در دستور کار دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
رهبران ارمنستان و روسیه تلفنی درباره کریدور لاچین در قره باغ کوهستانی گفتگو کردند.
رئیس جمهور بلاروس برای دیدار با همتای روس خود وارد مسکو پایتخت روسیه شد.
پوتین و لوکاشنکو برای دیدار در آینده نزدیک توافق کردند.
نخست وزیر ارمنستان و رییس جمهور روسیه امروز در خصوص موضوع قره باغ به صورت تلفنی گفتگو کردند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز از احتمال دیدار میان پوتین، پاشینیان و علی اف خبر داد.
بر اساس اعلام دفتر ریاست جمهوری روسیه، پاشینیان و پوتین درباره آخرین وضعیت کریدور «لاچین» و ماموریت نیروهای حافظ صلح روسیه بحث و تبادل نظر کردند.
بر اساس اعلام رسانه ها، وزیر امور خارجه روسیه امروز وارد پایتخت ارمنستان شد؛ همچنین قرار است رؤسای جمهور دو کشور در ایروان با یکدیگر دیدار کنند.
نخست وزیر ارمنستان پیشنهاد ارائه شده از سوی رئیس جمهور روسیه در خصوص مناقشه درازمدت قره باغ با جمهوری آذربایجان را قابل قبول ارزیابی کرد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه ابراز امیدواری کرد که نشست سه جانبه بین پوتین، علی اف و پاشینیان به انعقاد توافق صلح بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان کمک نماید.
کاخ کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه هفته آینده در سوچی با همتای جمهوری آذربایجانی خود و نخست وزیر ارمنستان ملاقات خواهد کرد.
نخست وزیر ارمنستان و رؤسای جمهور روسیه و جمهوری آذربایجان دوشنبه آینده در شهر سوچی دیدار می کنند.
قرار است به زودی پوتین، میزبان علی اف و پاشینیان در مسکو باشد و به گفته منابع در باکو و ایروان، این نشست ممکن است هفته آینده برگزار شود.
رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان درباره وضعیت مرزهای این کشور با جمهوری آذربایجان گفتگو کرد.
رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان درباره وضعیت مرزهای این کشور با جمهوری آذربایجان گفتگو کرد.
رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر ارمنستان درباره تحولات جاری در قره باغ به صورت تلفنی رایزنی کردند.
کاخ کرملین از گفتگوی رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر ارمنستان درباره تحولات و اوضاع قره باغ و موضوعات مربوط به تضمین امنیت در مرزهای ایروان و باکو خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ