سخنگوی ریاست جمهوری روسیه نسبت به اقدامات تحریک آمیز آمریکا در قبال بحران اوکراین هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: عملیات در اوکراین برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی ادامه خواهد داشت.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد: لهستان مستعد تشدید تنش است؛ کرملین هیچ اطلاعاتی در ارتباط با بازداشت یک شهروند بلاروس در لهستان به‌اتهام جاسوسی به‌نفع روسیه ندارد.
سخنگوی کرملین می‌گوید که روسیه از دخالت کی‌یف در حملات به پل کریمه مطلع بوده است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که گروه «بریکس» قصد دارد برای گسترش اعضای خود اقدام کند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز با نگران‌کننده توصیف‌کردن اوضاع در کشور نیجر گفت: مسکو از احیای سریع حاکمیت قانون در این کشور حمایت می‌کند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: اوکراین هیچ موفقیتی کسب نکرده و در شرایط دشواری قرار دارد.
سخنگوی کرملین می‌گوید که روسیه هیچ نشانه‌ای از تغییر و بهبود رویکرد واشنگتن و لندن در قبال مسکو نمی‌بیند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه بر آمادگی کشورش برای حل و فصل بحران با اوکراین تاکید کرد.
دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز در بیانیه‌ای درباره اخراج شماری از دیپلمات‌های مسکو از مولداوی اعلام کرد: این موضوع ادامه اقدامات غیردوستانه کیشیناو در قبال مسکو است و بی پاسخ نخواهد ماند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که در حال حاضر امکان بازگشت این کشور به توافق صادرات غلات وجود ندارد.
دادگاه حقوق بشر اروپا امروز به‌بهانه واهی تحقیقات ناکافی درباره قتل «بوریس نمتسوف» یکی از مخالفان کرملین علیرغم دستور «ولادیمیر پوتین» به پیگیری شخصی این موضوع، روسیه را محکوم کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه موضع مشاور امنیت ملی آمریکا در خصوص مذاکرات تسلیحات هسته‌ای را مثبت ارزیابی کرد.
سخنگوی کرملین می‌گوید که سلاح‌های ارسالی غرب برای اوکراین هر روز پیشرفته‌تر شده و این موضوع تنش را وارد مرحله تازه‌ای خواهد کرد.
«جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به موضع روسیه پیرامون پشت‌پرده حمایت واشنگتن از حمله دیروز ادعا کرد: در حمله پهپادی به کرملین دخالتی نداشتیم!
رییس جمهور روسیه امروز در پاسخ به ابتکار انگلیس در ارتباط با تحویل تسلیحاتی با اورانیوم ضعیف شده به کی‌ یف اعلام کرد: اگر این موضوع رخ دهد، مسکو واکنش نشان می دهد.
سخنگوی کرملین درباره توافق ایران و عربستان موضع گیری کرد و از خط مشی مسکو در قبال جنگ اوکراین هم پرده برداشت.
سخنگوی کرملین درباره توافق ایران و عربستان موضع گیری کرد و از خط مشی مسکو در قبال جنگ اوکراین هم پرده برداشت.
اگرچه تحریم‌های ضدروسی اقتصاد مسکو را ۲.۱ درصد کوچک‌تر کرد اما این مقدار با پیش‌بینی ۱۵ درصدی غرب، فاصله قابل‌توجهی دارد؛ موضوعی که آشکار از شکست سیاست تحریم علیه کرملین حکایت می‌کند.
رئیس کرملین هنوز معتقد است می‌تواند شرایط را برای اروپایی‌ها را دشوارتر سازد. اگر به سخنرانی او به مناسبت یک سالگی تهاجم اش علیه اوکراین نگاه کنید حرف تازه‌ای در آن وجود نداشت از جمله تعلیق مشارکت روسیه در معاهده استارت جدید. چرا که روسیه پیش‌تر این کار را انجام داده بود. آن چه در آن سخنرانی دیده می‌شد باور به این موضوع بود که روسیه همواره پیروز بوده و پیروزی نصیب آن کشور خواهد شد
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز به خبرنگاران گفت: روسیه از معاهده «استارت نو» خارج نمی‌شود؛ موضوع کنونی تعلیق است. همچنین؛ برنامه‌ای برای تماس میان بایدن و پوتین وجود ندارد.
کرملین از گفتگوی تلفنی امروز میان رییس جمهور روسیه با همتای ایرانی خود پیرامون تقویت همکاری های فیمابین و موضوع سوریه خبر داد.
سخنگوی کرملین در واکنش به اقدام «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین مبنی بر امضای فرمان ممنوعیت مذاکره با ولادیمیر پوتین همتای روس خود، واکنش نشان داد.
«تصمیم اخیر رمضان قدیرف در محکوم کردنِ وضعیت کنونی کارزار نظامی کرملین در خاک اوکراین توضیح دهنده این نکته است که تا چه حد نارضایتی‌ها مخصوصا در رده‌های بالای فرماندهی روسیه در قالب جنگ اوکراین در حال افزایش است. جدای از این‌ها، موضع گیری‌های افرادی نظیر رمضان قدیرف می‌تواند به مثابه تحرکاتی جهت بی اعتبار سازی ارتش روسیه نیز در نظر گرفته شود. اقدامی که در نوع خود می‌تواند مجازاتی همراه با جریمه نقدی به اندازه ۵۰ هزار روبل و یا حتی در برخی موارد تا ۱۵ سال حبس را به دنبال داشته باشد».
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد موارد بکارگیری سلاح هسته ای، موضوعی است که در دکترین ملی هسته ای این کشور ذکر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ