پی یر آمریک اوبامیانگ، ستاره گابنی چلسی، برابر تیم سابق خود دورتموند به میدان خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، بعد از پیروزی مقابل منچسترسیتی گفت تیمش از شکست دادن قهرمانی اروپا خوشحال نیست بلکه احساس آرامش و اعتماد به نفس می‌کند.
مدعیان اصلاحات نه فقط در مقابل نقض حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه هیچ واکنشی نداشته‌اند، بلکه رسماً و علناً از بیانیه‌های شورای همکاری کشور‌های عرب خلیج‌فارس حمایت هم کرده‌اند!
ساعت‌ها انتظار، یک اتاق هتل گران‌قیمت و یک تعقیب و گریز طاقت فرسا در سراسر پکن برای یک هوادار چینی که در نهایت با قهرمان آرژانتینی خود، لیونل مسی عکس سلفی تار گرفت، ارزشش را داشت. لیو یوهانگ، یک برنامه نویس کامپیوتری ۲۶ ساله گفت: لیونمل مسی فقط یک ورزشکار نیست، بلکه یک هنرمند است. او به من معنای بیشتری در زندگی بخشیده و به نوعی باور برای من تبدیل شده است. لیونل مسی با تیم ملی آرژانتین برای دیدار دوستانه مقابل استرالیا در چین بسر می‌برد.
طالبان مانند اشرف غنی گستاخی نمی‌کند و تحویل آب در مقابل بهای آن را پیش نمی‌کشد و نمی‌گویند نمی‌دهیم بلکه می‌گویند آب نیست تا بدهیم.
فابیو کاپلو معتقد است که اکنون منچسترسیتی "بهترین تیم جهان" است. بله درست متوجه شدید؛ همین تیم پپ گواردیولا که برای بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید آماده می شود.
طوطی‌ها نه تنها به‌طور آزادانه تماس‌ها را آغاز می‌کردند، بلکه ظاهراً این موضوع را درک می‌کردند که یک طوطی دیگر در سمت مقابل تماس وجود دارد. علاوه بر این، مراقبان اعلام کردند که این تماس‌ها برای طوطی‌های آن‌ها تجربیات مثبتی به همراه داشته است.
طوطی‌ها نه تنها به‌طور آزادانه تماس‌ها را آغاز می‌کردند، بلکه ظاهراً این موضوع را درک می‌کردند که یک طوطی دیگر در سمت مقابل تماس وجود دارد. علاوه بر این، مراقبان اعلام کردند که این تماس‌ها برای طوطی‌های آن‌ها تجربیات مثبتی به همراه داشته است.
رهبر انقلاب همچنین نفس آمادگی نیروهای مسلح را برای دشمنان  بازدارنده و هوشیاری در مقابل طراحان پشت صحنه حوادث را کاملاً ضروری خواندند.ایشان با اشاره به حرف و اقدام احتمالی عناصر کم قدرت، گفتند: نباید ذهن‌ها را بر اینگونه اقدامات و حرفها متوجه و متمرکز کرد بلکه باید طراحان اصلی و پشت صحنه را دید.
تحلیلگر چینی می‌گوید که انگیزه فنلاند از الحاق به ناتو، تضمین امنیت خودش نبود بلکه می‌خواست با اینکار مخالفتش با روسیه را نشان دهد.
امام جمعه زابل با تاکید بر اینکه مطالبه گری در حوزه حجاب در واقع مطالبه گری عمل به قانون است، گفت: در کنار این موضوع ما باید تجربه غرب و آنچه در غرب شکل گرفته را باید برای جوانان تبیین کنیم. امروز در غرب شاهد تک والدینی هستیم. امروز در غرب انسان به انسان کفایت نمی‌کند بلکه برای کار جنسی سراغ حیوان می‌روند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در‌ها را به روی خود بستن، با طرف مقابل حرف نزدن و انزوای بین‌المللی اختیار کردن، نه‌تنها مقاومت نیست بلکه لجبازی سیاسی است. در جهان امروز، لجبازی سیاسی علاوه بر اینکه جواب نمی‌دهد، باعث تضییع حقوق مردم نیز می‌شود.
ناباوری‌های مربوط به کسب نتیجه مثبت مقابل الهلال پرافتخارترین تیم آسیا بعد از 20 دقیقه بازی روان و تهاجمی فولاد مقابل این تیم از بین رفت.
سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی تیمش مقابل اوساسونا تاکید کرد که رقابت قهرمانی لالیگا همچنان ادامه دارد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
حسن خمینی:‌ حضور کم نظیر بلکه بی نظیر مردم در مراسم راهپیمایی امسال خیلی معنا دار است. باید در مقابل عظمت و نجابت مردم ایران سر تعظیم فرود آورد.
تایباد ـ امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد گفت: آتش زدن قرآن از سوی غرب از قدرت آنان نیست بلکه از سر ناچاری و تسلیم در مقابل قرآن کریم است.
لیونل مسی نه تنها با پیروزی آرژانتین مقابل فرانسه در یک فینال هیجان‌انگیز به عنوان قهرمانی جام جهانی دست یافت، بلکه او و هم تیمی‌هایش یک جایزه مالی سنگین را در ازای این موفقیت دریافت می‌کنند.
یاسر المسحل، رییس فدراسیون فوتبال عربستان، می‌گوید پاداش گزاف به این تیم کذب بوده و احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر وجود دارد.
یوسف النصیری نه تنها با گلی که مقابل پرتغال به ثمر رساند برای کشورش تاریخ‌سازی کرد، بلکه رکورد رونالدو را هم شکست.
جلیل رحیمی جهان‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر حکومت هم در مقابل هر اعتراض و خواسته‌ای خشونت به خرج دهد نه‌تنها فضا را آرام نخواهد کرد، بلکه زمینه اعتراض بیشتر را فراهم می‌کند. در پاسخ به هر خواسته مردم، در پاسخ به تقاضای رفع مشکلات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی نمی‌شود با خشونت رفتار کرد.
معصومه ابتکار نوشت: حالا دیگر کسی نمانده که در این وانفسا سخنش مقابل موج‌های مهیب تبلیغات منفی خارجی و داخلی، سدی ایجاد کند. در پس نفرت‌پراکنی‌های سازمانی، دیگر گوش شنوایی نمانده تا اتفاقات خوب در کنار مشکلات ۴۳ سال گذشته را بشنود. حالا دیگر نه دولت‌ها، بلکه کل حاکمیت را ناکارآمد می‌دانند.
حقایقی (درباره دفاع مقدس) که ما از آن سخن می‌گوییم امروز فقط یک ادعا نیست، بلکه خود طرف مقابل هم به آن اعتراف می‌کند. حمله و جنگ با انقلاب اسلامی طبیعی بود، چون دشمنان از این انقلاب عصبانی بودند. این انقلاب اتفاقاتی را در دنیا پیش آورد که شاید خود ما آن زمان از همه ابعاد آن خبر نداشتیم، اما آن‌ها می‌دانستند که چه اتفاقی افتاده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در هیچ جای قانون تصریح نشده که باید متن توافق به صحن آید بلکه ماده ۷ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها می‌گوید که کمیسیون امنیت ملی بعد از بررسی گزارش وزارت خارجه درباره عملکرد طرف مقابل در لغو تحریم ها، گزارشی به صحن علنی ارائه کرده و مجلس روی این گزارش اظهار نظر می‌کند و نه روی متن توافق.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ