معصومه ابتکار نوشت: حالا دیگر کسی نمانده که در این وانفسا سخنش مقابل موج‌های مهیب تبلیغات منفی خارجی و داخلی، سدی ایجاد کند. در پس نفرت‌پراکنی‌های سازمانی، دیگر گوش شنوایی نمانده تا اتفاقات خوب در کنار مشکلات ۴۳ سال گذشته را بشنود. حالا دیگر نه دولت‌ها، بلکه کل حاکمیت را ناکارآمد می‌دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره اثرات مثبت بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی پرداخت.
شرکت اپل طرح جالبی را برای خوشامدگویی به لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به کار برده است.
باشگاه مونیخ 1860 برای بالا رفتن انگیزه بازیکنانش از یک روش ابتکاری عجیب استفاده می‌کند: حضور یک بوکسور سابق در تمرینات و رفتارهای عجیب او برای انگیزه دادن به بازیکنان.
روزبه پیروز فعال بخش کشاورزی گفت: در حوزه کشاورزی دو موضوع و معضل اصلی وجود دارد. مورد اول به صادرات مربوط می‌شود.
رهبران گروه ۷ با ابتکار جدیدی برای مبارزه با تهدید اقتصادی موافقت کردند.
میکل آرتتا برای بالا بردن روحیه تیمش در جلسات تمرینی در آخرین هفته‌های لیگ برتر از حضور یک سگ آموزش‌دیده در تمرینات توپچی‌ها استفاده می‌کند.
وزیر امور خارجه گفت: برگزاری گفتگوهای سیاسی برای حل و فصل اختلافات ترکیه و سوریه نتیجه روند آستانه و ابتکار ایران و سایر اعضای این توافقنامه است.
معصومه ابتکار گفت: «دیگر کسی من را نماینده حاکمیت نمی‌داند، همه می‌دانند کنار هستیم و هیچ‌گونه مسئولیتی نداریم، واقعیت این است که الان حاکمیت یک‌دست شده است. با دانشجویان درباره مسائل موجود صحبت می‌کنیم آن‌ها انتظار دارند درباره مسائل پیش آمده موضع بگیرم و جاهایی‌که می‌توانم از ساختار‌های صنفی و انجمن‌ها استفاده کنیم که نظر دانشجو‌ها و مردم در رسانه‌ها و برای حاکمیت منعکس شود، در این حد گفتگو داریم، اما خوشبختانه من را نماینده حاکمیت نمی‌دانند.»
برای نخستین بار در انگلیس، دیدارهای لیگ برتر در زمان غروب آفتاب و برای افطار بازیکنان مسلمان متوقف می‌شود.
حاکمیت تلاش نکرده تا به درستی با نسل جوان گفتگو کند./عده‌ای در این کشور هستند که احساس می‌کنند در برابر هر رفتاری مصونیت دارند./نسل جوان ما به خصوص دختران ایرانی احساس تنهایی می‌کنند./قرار دادن مردم مقابل هم در بحث حجاب اشتباه است./یک جریان همواره تلاش کرده موضوعات مهم را به انحراف بکشاند./بررسی‌ها نشان می‌داد که داشتن حجاب در مدارس دخترانه مذهبی و محیط‌هایی مثل مدارس آقای حدادعادل نه تنها الزامی نیست، بلکه گاه برداشتن حجاب در این مدارس الزامی است.
افزایش چشمگیر آمار حملات مسلحانه در مدارس آمریکا، این کشور را به فکر راه چاره انداخت؛ راه‌حلی شبیه به پاک کردن صورت مساله!
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: ارائه ابتکار میانجیگری ⁧عراق⁩ بین ⁧ایران⁩ و ⁧عربستان⁩ ناشی از نگاه راهبردی سردار سلیمانی بود.
نماینده ویژه سازمان ملل در امور لیبی از آغاز ابتکار جدیدی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری میلادی در این کشور خبر داد.
معصومه ابتکار: امام (ره) از ابتدا با نگاه‌های سخت‌گیرانه به حجاب درگیر بودند/ همسرم از آمرین به معروف کتک خورد/، چون باورمان شده کسی هستیم، خطا می‌کنیم و عذرخواهی نمی‌کنیم/ آیا به مشکلات اقتصادی زنان همپای حجاب، توجه می‌شود؟ / پایه جهاد تبیین، گفتگو و درک حق اعتراض است/ اتفاقات ماه‌های اخیر، انباشت سال‌های طولانی مطالبات و اعتراضات زنان بود/ هیچ راهی نداریم جز اینکه اصلاحات مبنایی داشته باشیم
مسئولان تیم بسکتبال یوتا جز برای حمایت از افراد بی‌خانمان، دست به ابتکار جالبی زدند.
اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا برای دیدار ستاره‌های لیگ برای نخستین بار طرح جالبی را به اجرا در می‌آورد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گفت: در روزهای اخیر با ابتکاراتی که انجام شد، موفق شدیم ۶.۵ میلیون مترمکعب در روز به تولید گاز کشور اضافه کنیم.
معاون روحانی گفت: اگر دولت یا هر کدام از اجزا دولت در همان آغاز اتفاق اخیر بابت اشتباه خود متواضعانه عذرخواهی می کردند قطعاً خیلی از این مسائل پیش نمی‌آمد. این حداقلِ انتظار مردم بود.
رئیس دستگاه قضا گفت: نمی‌توانیم از همان ادبیات و روش‌هایی که در سالیان گذشته برای تبیین ماهیت و اهداف انقلاب اسلامی استفاده می‌کردیم، اکنون نیز بهره بگیریم و قطعاً با عنایت به مقتضیات زمان و نیاز‌های نسل جوان و نوجوان، احتیاج به ابتکار و نوآوری در این عرصه داریم.
سرمربی مشهور کالیاری با وجود دوری از سطح اول فوتبال اروپا سوژه رسانه‌ها شد.
برای بیش از نیم قرن ژاپن یک سیستم بیمه درمانی را حفظ کرده است و تمام ساکنان ژاپن برای بیش از سه ماه ملزم به ملحق شدن به آن هستند و به مردم ساکن در ژاپن امکان می‌دهد با هزینه به خدمات بهداشتی مناسب دسترسی داشته باشند. مشخصه این امر یک سیستم دسترسی رایگان است که به بیماران امکان می‌دهد هر ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی را انتخاب کنند و همه خدمات پزشکی با قیمت یکسان در هر نقطه از ژاپن ارائه می‌شود.
تصاویری از ستاره های دنیای فوتبال که با هوش مصنوعی به دوران کودکی خود بازگشته اند، حسابی مورد توجه قرار گرفته است.
طبق آخرین خبری که از اردوی تیم استقلال پیش از آغاز تمرین امروز ظهر آبی پوشان گرفتیم همه بازیکنان این تیم به دربی رسیدند غیر از یک نفر!
طبق آخرین خبری که از اردوی تیم استقلال پیش از آغاز تمرین امروز ظهر آبی پوشان گرفتیم همه بازیکنان این تیم به دربی رسیدند غیر از یک نفر!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ