فابیو کاپلو معتقد است که اکنون منچسترسیتی "بهترین تیم جهان" است. بله درست متوجه شدید؛ همین تیم پپ گواردیولا که برای بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید آماده می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی به اظهارات اخیر وزیر خارجه اسبق انگلیس مبنی بر اعتراف به دست داشتن کشورش در کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و با بیان اینکه چنین اظهاراتی پیام حمایت از اغتشاشات و اغتشاشگران است، خطاب به وزیر خارجه اسبق انگلیس و سایر دولتمردان این کشور، گفت: اگر در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود شما هرگز جرأت چنین خیانتی نداشتید.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: کسی تصور نمی‌کرد که با حضور قدرت‌های برتر اروپا، تیم ایران به عنوان صدرنشین صعود کند.
بیگدلی گفت: طرح چنین بحث‌ها و مقایسه‌هایی درست نیست و به‌عبارتی قیاس مع‌الفارق است. بعضی از رسانه‌های راست افراطی و اصولگرایان تندرو دست به چنین کاری زدند و به مقایسه میان عملکرد نهاد‌های امنیتی و دولت در کشور با عملکرد دولت در فرانسه پرداختند. توجه داشته باشید دموکراسی فرانسه با سایر کشور‌ها حتی آمریکا و انگلستان هم متفاوت است.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: اصلا انتظار چنین تیم قدرتمندی از قرقیزستان نداشتم.
نماینده مردم چابهار در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: نمی‌شود شما به عنوان رئیس جمهور و من به عنوان نماینده به دنبال تیک آبی اینستاگرام باشیم و ملت را از کسب و کار مجازی خود محروم کنیم.
مولاوردی گفت: چنین رفتاری در خصوص مسئله حجاب و پلمب مراکز کسب و کار، دقیقا بار مسئولیت را بر دوش صنوف انداخته و با فرافکنی از دستگاه‌هایی که در قانون مصوب ۸۴ راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، وظایف متعددی دارند-به ویژه نهادهای فرهنگی-سلب مسئولیت می‌کند. در حالی که مسئولیت رعایت حجاب و تذکر و یا پیگیری آن با کسبه نبوده و این قشر، مسئولیت حرفه‌ای و صنفی خودشان را دارند.
جان بارنز، اسطوره لیورپول گفت، اگر فرانک لمپارد سیاهپوست بود، این همه فرصت مربیگری به دست نمی‌آورد.
سخنگوی اتحاد کلباء گفت که امیدوار است این تیم در فصل بعد، رکورد تعداد امتیاز کسب شده در تاریخ ادنوک لیگ را بشکند.
ناصر فکوهی گفت: چنین رفتاری با افغانستانی‌ها که تا قرن نوزده جزئی از خاک ایران بودند، با ما هم‌زبان و هم‌فرهنگ هستند و جزئی از فرهنگ ایران محسوب می‌شوند، به نظرم همان اندازه نفرت‌آور است که چنین کاری را مثلا با یکی از اقوام ایرانی همچون بلوچ‌ها و کرد‌ها بکنند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برد این تیم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به شدت از مدیرعامل باشگاه استقلال انتقاد کرد و گفت: فتح الله زاده نباید در تلویزیون علیه مربی و بازیکنان صحبت می‌کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه از برگزاری دیدار تیمش برابر تیم ملی ایران ابراز رضایت کرد و گفت: ایران موقعیت های زیادی ایجاد کرد اما نتوانست از آنها استفاده کند.
میکل آرتتا بعد از پیروزی 4-1 آرسنال مقابل کریستال پالاس گفت از اینکه تیمش بعد از حذف از لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ توانست امشب چنین واکنشی نشان بدهد خوشحال است.
رئیس‌جمهور در افتتاح مرکز جامع سرطان بیمارستان برکت گفت: فقر با وجود چنین ظرفیت‌های گسترده‌ و نیروی کارآمد، زیبنده کشورمان نیست.
در پی طرح برخی ادعا‌ها از سوی پزشک معالج علی انصاریان، خانواده انصاریان با ارائه پاسخ‌هایی به این مطالب اعلام کرد: چنین رضایتی نیز هیچ‌گاه از بیمار یا، ولی قانونی وی اخذ نشده و چنانچه پزشک محترم دلیلی برای اثبات خلاف این مطالب دارند، مدارک ارائه کنند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ما باید به شعار‌هایی که می‌دهیم عمل کنیم؛ صحبت از مردم، مستضعف و... می‌کنیم و می‌گوییم انقلاب برای تمام مردم است و متعلق به گروه خاصی نیست و قالیباف هم در سخنرانی خود در حرم امام به آن اشاره کرد؛ اما امروز تمام مردم وسط صحنه نیستند. در حالی که آنچه رمز پیروزی است حضور همه‌ی ملت است و این مشکل را باید در داخل حل کنیم نه در خارج! باید تمام مردم را در صحنه بازی دهیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال شکست بدی را مقابل تراکتور پذیرا شد گفت: این تیم کاملاً بی برنامه بود و طوری عمل کرد که من تا به حال در لیگ برتر چنین استقلالی را ندیده بودم.
ملی‌پوش بوکس ایران گفت: از حضور در مسابقات بوکس قهرمانی آسیا اهداف بزرگی دارم و سال‌ها منتظر چنین فرصتی بودم.
عنابستانی در پایان گفت: به نظرم آقای رئیسی سخنان بسیار خوبی گفتند و متن جامع و کاملی تهیه کرده بودند و باید به رئیس جمهور برای چنین سخرانی جامع و کاملی تبریک و آفرین گفت.
کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: اتفاقاتی که برای فدراسیون فوتبال رخ داد، سابقه نداشت.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم بعد از تساوی 1-1 تیمش با یوونتوس گفت از اینکه مربی چنین تیمی است خجالت می‌کشد. اما دلیل این انتقاد تند مورینیو از بازیکنانش چه بود؟
علی غلامی، کارشناس صدا و سیما در برنامه بدون توقف شبکه سه گفت: اصلا اختلاس دزدی نیست! ما داریم به سمت کشور اسلامی شدن حرکت می‌کنیم. کسی نگفته ما کشور اسلامی هستیم.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز عُمر دولت یک ساله نشده است و نباید پشت دولت را خالی گذاشت و با حرکات نمایشی و پوپولیستی دل مردم را خالی کرد.
به گفته صرافان، نیاز ارزی متقاضیان به راحتی و با در اختیار داشتن کارت ملی و شناسایی، در صرافی های مجاز پاسخ داده می شود.
ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ