جلیل رحیمی جهان‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر حکومت هم در مقابل هر اعتراض و خواسته‌ای خشونت به خرج دهد نه‌تنها فضا را آرام نخواهد کرد، بلکه زمینه اعتراض بیشتر را فراهم می‌کند. در پاسخ به هر خواسته مردم، در پاسخ به تقاضای رفع مشکلات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی نمی‌شود با خشونت رفتار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان / سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟ /کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
ابراهیم رضایی نماینده مجلس در توییتر نوشت: فقط در ایران سلبریتی بی‌سواد و مجری تلویزیون دولتی در مورد همه چیز نظر می‌دهد و اجازه دارد هر موضعی بگیرد.
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس تاکید کرد: تمام این آمار‌ها نشان می‌دهد موضوع تغییرات اقلیم و گرمایش جهانی تاثیر خود را با سرعتی بیش از تصور بر زندگی و حیات کشور و منطقه ما گذاشته است و اگر هرچه سریعتر اقدام موثری صورت نگیرد قطعا همه متضرر خواهند شد.
کوچکی نژاد بیان کرد: همه دولت‌ها از نمایندگان می‌خواستند موازین انتخابات را رعایت کنند که نمایندگان همکاری لازم را داشتند، اما این بار بخشنامه تند معاون سیاسی وزارت کشور شرایط را بهم ریخت.
مرتضی محمودوند نماینده خرم‌آباد گفت: کسانی که این قضایا را به وجود آوردند طیف گسترده‌ای از معاندین و فرصت‌طلب‌ها بودند؛ از گروهک جریان انحراف بودند که همه جا نفوذ کردند و با صراحت می‌گویم گروهک جریان انحراف با هیچ‌کس هم تعارف ندارم. خیلی‌هایشان دستگیر شدند و در این قضایا رهبر انقلاب فرمود با هیچ کس تعارف نداریم و باید به اشد مجازات برسند و به لطف خدا این کار انجام شد.
مرتضی محمودوند نماینده خرم‌آباد گفت: کسانی که این قضایا را به وجود آوردند طیف گسترده‌ای از معاندین و فرصت‌طلب‌ها بودند؛ از گروهک جریان انحراف بودند که همه جا نفوذ کردند و با صراحت می‌گویم گروهک جریان انحراف با هیچ‌کس هم تعارف ندارم. خیلی‌هایشان دستگیر شدند و در این قضایا رهبر انقلاب فرمود با هیچ کس تعارف نداریم و باید به اشد مجازات برسند و به لطف خدا این کار انجام شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دیپلمات‌های کشور در صحنه مذاکرات مراقب شیطنت‌های شیطان بزرگ و ایادی او باشند.
حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه یک روز تمامی کفر در برابر جمهوری اسلامی قرار گرفته بود و علی‌رغم همه دشمنی‌های استکبار از ترور، اغتشاش، کودتا، تحریم و فتنه، اما مقاومت ملت ایران جواب داد و امروز آمریکا و اسرائیل را ضعیف‌تر از گذشته می‌بینیم و آمریکا امروز به واماندگی افتاده و دست گدایی پیش کشور‌ها دراز کرده که ایران را دریابید که مرا بپذیرید.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مجلس تمام تلاش خود را می‌کند که با ریل‌گذاری و قانون‌گذاری برای مهار تورم به دولت کمک کند.
رشیدی کوچی گفت: معلوم نیست چه دستی پشت پرده است که برای آیفون ۱۲۰۰ دلاری و سامسونگ ۱۲۰۰دلاری تفاوت قائل می‌شود. به گوشی سامسونگ ظرف ۷۲ ساعت مجوز می‌دهند، ولی حتی به آیفون مسافرتی هم مجوز واردات نمی‌دهند.
محسن کوهکن نماینده سابق مجلس با بیان اینکه زنان کشور ما نجابت دارند، اعلام کرد: با وجود همه تبلیغات دشمن، وقتی اکثریت جامعه را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم حجاب دارند. اگر قبلا در خیابان راه می‌رفتم و می‌دیدم برخی زنان یک شالی روی سرشان انداخته و حجاب کامل و صحیحی ندارد، فکر می‌کردم اعتقادی ندارد، امروز اگر همان زن را ببینم باید بگویم استغفرالله، چراکه به حجاب معتقد است، اما تشخیصش این است که در این حد داشته باشد.
فلاحی با بیان اینکه برخی از این زنان هم جو زده هستند، می‌گوید: آنها فکر می‌کنند همه چیز تمام شده است و هرطور که بخواهند می‌توانند بگردند و در حال سوء استفاده از این فضا هستند، این افراد پیش از این اتفاقات هم تقیدی به حجاب نداشتند. شیوه برخورد با این افراد مشخص است و قانون ملاک است.
نماینده کرج می‌گوید: ما اگر مطلوب خود را در مسائل اقتصادی در نظر بگیریم، با آن فاصله داریم، ولی نسبت به گذشته خودمان اگر بخواهیم مقایسه کنیم، اوضاع و احوال قابل دفاع است. رفاه موجود در جامعه نسبت به دهه‌های گذشته بسیار بهتر است، ولی این‌قدر از فقر نسبی گفتند که مردم احساس فقر دارند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: علی‌رغم هشدار‌های داده شده، عدم مدیریت به هنگام درون و برون‌سازمانی منجر به وضعیت کنونی شده است. همه ما باید از مردم عذرخواهی کنیم که امروز حتی یک شربت ساده سرماخوردگی و آنتی هیستامین در دسترس نیست و مردم با مشکل مواجه هستند.
میرزایی بیان کرد: دولتی‌ها هنوز در قسمت نظریه خودشان مانده‌اند و فکر می‌کنند به کارگیری نیرو‌های جوان، خودی و انقلابی مسائل را حل می‌کند و جالب است روز به روز این دایره خودی‌ها را تنگ‌تر می‌کنند و همه در این ظرف نمی‌گنجند.
مصری خطاب به نماینده چابهار با بیان اینکه «از دغدغه جنابعالی ممنونیم اما نیروی انتظامی در همه دنیا باید مقتدرانه به وظیفه خود عمل کند»، اظهار کرد: الان هم مردم عزیز نیروی انتظامی دل نگران و ناراحت هستند از اینکه که نیروی انتظامی دارد مقداری با تساهل کار را از پیش می‌برد.
پورابراهیمی با اشاره به اینکه امریکایی‌ها یک روزی در ایران حق توحش می‌گرفتند، افزود: امروز ایران در عرصه پزشکی جزو رتبه‌های برتر دنیاست و امیدواریم این اتفاقات برای همه ما درس باشد و اجازه ندهیم دشمن سوءاستفاده کند که آن‌ها به جز نابودی ایران، انقلاب و اسلام به هیچی فکر نمی‌کنند؛ چرا برخی از افراد جنایت‌های امریکا و استکبار را نمی‌بینند؟
رحیمی جهان آبادی گفت: این نسلی که کف خیابان هستند، مطالبات خود را بیان می‌کنند؛ طبق آمار بالای ۹۵ درصد این افراد زیر ۴۰ سال سن دارند یعنی افرادی که آینده ساز جامعه هستند. حتی به فرض اینکه آن‌ها را به هر روشی ساکت کردیم، اما آینده جامعه ما دست این‌هاست.
گودرزی خاطرنشان کرد: اگر ایرادی در کار وجود دارد باید اصلاح شود اما نباید آن را به همه تعمیم داد. معدل عملکرد فراجا نمره خوبی دارد.
نماینده مجلس گفت: با این رفتارها داریم مردم را از دین زده می‌کنیم. بعد می‌گوییم این‌ها همه منافق و ضدانقلاب هستند. چرا امروز بانوان چادری در جامعه احساس امنیت نمی‌کنند؟ مگر در مهد تمدن شیعه نیستیم. چه کسی مسئول این وضعیت است؟ آیا کار دشمن است. خیر ما با ندانم‌کاری این وضعیت را به وجود آورده ایم.
نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: وزارت صمت با توجه به افزایش تولیدات، یکی از موفق‌ترین وزارتخانه‌های دولت است، کنترل بازار مصرف صرفاً در دست این وزارتخانه نیست و همه دولت باید کمک کند.
صباغیان بافقی گفت: ما به همه تعهدات برجامی عمل کردیم، بیش از آن نه خدا و نه مردم راضی هستند و بدانید هرچه جلوی حکومت‌های قلدر و افراد زورگو کوتاه بیاییم گستاخ‌تر خواهند شد، محکم بایستید خداوند هم یاری خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ