کریستینا بوشه، در سری استوری‌هایی که در اینستاگرامش منتشر کرده، نام زن گردشگر، حاضر در عکس جنجال برانگیز را نیز اعلام و گفته است: «او یوانا، بلاگر اهل صربستان است که اخیرا به ایران سفر کرده بود. بوشه افزوده است: «تقصیر من نیست که مو مشکی و شبیه من هم در این دنیا وجود دارد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک بلاگر حوزه خودرو در فضای مجازی، به بررسی مشکلات عجیب یک خودرو تارا صفر کیلومتر پرداخته است.
دادستانی یزد ضمن اعلام جرم نسبت به یک بلاگر، تاکید کرد: هنجارشکنی‌های فرهنگی و اجتماعی در هیچ قالبی پذیرفتنی نیست
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی‌ها و بلاگر‌ها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد هر ۵ متهم شناسایی شده از بلاگر‌های معروف فضای مجازی به نام‌های پیمان، محمد، پویان، رضا و امیرحسین هستند.
سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ، از دستگیری ۵ بلاگر فضای مجازی به اتهام شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در منطقه سعادت آباد تهران بزرگ خبر داد.
سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ، از دستگیری ۵ بلاگر فضای مجازی به اتهام شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در منطقه سعادت آباد تهران بزرگ خبر داد.
استقبال عجیب از یک بلاگر اینستاگرامی در پاساژ رویال سعادت‌آباد را ببینید.
یک بلاگر فضای مجازی با انتشار ویدیویی کاربردی، سه "short cut" مناسب سیستم عامل ویندوز را معرفی کرد.
یک بلاگر فضای مجازی با انتشار ویدیویی کاربردی، سه "short cut" مناسب سیستم عامل ویندوز را معرفی کرد.
یک بلاگر فضای مجازی در اتفاقی جالب و پربازدید محله ولنجک را در بازسازی جالب از سال ۱۳۷۳ تا ۱۴۰۲ مقایسه کرده است. منبع: خبرفوری
زنان ایرانی بسیار متفاوت هستند و نمی توان فقط به یکی نگاه کرد و در مورد همه زنان آن کشور نتیجه گرفت. تنها چیزی که می توان با قطعیت گفت این است که ایرانی‌ها زیبا هستند!
یک بلاگر برای اثبات کیفیت ضعیف پورشه، دست به نابود کردن این خودروی لوکس آلمانی زد. منبع: خبرفوری
یک بلاگر معروف که در کانادا زندگی می‌کند روایت عجیبی را از مراجعه به یکی از بیمارستان‌های کانادا مطرح کرد و گفت: وقتی به اورژانس یکی از بیمارستان‌های مونترال کانادا برای پذیرش رفتم ۸ ساعت معطل شدم و به من گفتند این طبیعی است و ممکن است تا ۱۵ ساعت طول بکشد.
زن دستگیر شده – داریا ترپووا – یک شهروند روس است که قبلاً به دلیل اعتراض به جنگ در اوکراین بازداشت شده بود. بازرسان روسی گفتند که ترپووا 26 ساله را دستگیر کرده اند که به گفته آنها مظنون به آوردن مواد منفجره به کافه سن پترزبورگ است.
یک فود تستر آمریکایی بلاخره توانست قرمه سبزی و ته‌دیگ را تست کند.
یک بلاگر در اتفاقی ترسناک حین پخش زنده و اجرای دابسمش با یک چاقو، جراحت هولناکی را به صورت خود وارد کرد.
به گفته رئیس پلیس فتای تهران بزرگ، متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
برخی رسانه‌ها امروز از خودکشی یک بلاگر خبر دادند و نوشتند: خودکشی بلاگر معروف؛ ساعت ۱۰:۴۵ صبح دیروز به پلیس اعلام شد و رهگذران در حال عبور از یکی از خیابان‌های مرکز شهر متوجه زن جوانی شدند که نیمه هوش روی زمین افتاده است.
پزشکان علت اولیه مرگ وی را مسمومیت اعلام کردند و از سوی دیگر مأموران با انجام تحقیقات متوجه شدند که دختر جوان ساعتی قبل از مرگش لایوی از خودش منتشر و در آن عنوان کرده که قصد دارد با سم به زندگی خودش پایان بدهد.
مایا صباغ، فعال لبنانی که ویدئو‌های او در حاشیه کنگره بین المللی زنان تاثیرگذار در فضای مجازی فراگیر شده است در ویدئویی جدید گفت: ویدئو‌های من مزدوران و مخالفان جمهوری اسلامی را عصبانی کرد و دروغ سه ماهه آن‌ها را برملا ساخت.
در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: مقتول قصد داشت برای بستنی فروشی‌اش تبلیغ کند و به همین دلیل از یک بلاگر در اینستاگرام خواست برای ساخت یک کلیپ تبلیغاتی همراه گروهش به آنجا بیایند. تصویر‌برداری ساعتی طول کشید. زمانی که کارشان تمام شد، مقتول از بلاگر معروف خواست تا با او عکس بیندازد و فیلم بگیرند تا در صفحه اینستاگرام خودش نیز این تصاویر را منتشر و در آنجا هم تبلیغ کند. اما تیم تبلیغاتی به این موضوع اعتراض کردند و سر همین مسأله باهم دعوایشان شد. نمی‌دانم چه شد که ناگهان یکی از سه تصویربردار با چاقو به گردن مرد بستنی‌فروش ضربه زد و سپس سوار بر خودروشان متواری شدند.
خاسبلا ماگومدوف قراردادی پنج ساله با سازمان UFC امضا کرد.
دیوید هافمن فودبلاگر آمریکایی تصاویری از خودش با لباس پرسپولیس منتشر کرد.
دیوید هافمن جدیدا چند ویدیو از خودش منتشر کرده که در آن‌ها لباس پرسپولیس برتن دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ