فدراسیون فوتبال رسما ارسال نامه تذکرآمیز به میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون از سوی کمیته بدوی را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارسال تصاویر هنجار شکنان برای پلیس که این روزها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، از طرف دفتر سخنگوی فراجا تکذیب شد.
ادعا‌های ایالات متحده مبنی بر فروش اسلحه از جانب کره شمالی به روسیه پیوسته از جانب مقامات پیونگ یانک تکذیب شده است. در ماه نوامبر سال گذشته، ارتش کره شمالی با بیانیه‌ای علنی به اقدامات ایالات متحده برای تخریب وجهه کره شمالی در عرصه بین‌المللی پاسخ داد. در ماه سپتامبر نیز پیونگ یانگ گزارش‌های اطلاعاتی آمریکا مبنی بر ارسال سلاح به روسیه را تکذیب کرد و گفت که هیچ برنامه‌ای برای این کار ندارد.
وزارت دفاع اسرائیل در بیانیه‌ای در واکنش به گزارش‌های اخیر رسانه‌ها درباره ارسال تانک‌های مراکاوا به اوکراین، اعلام کرد که گزارش‌های مربوط به انتقال تانک‌های اسرائیلی به اوکراین نادرست است.
بارسلونا با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی ادعای یک رسانه اسپانیایی درباره جریمه شدن باشگاه از سوی وزارت خزانه‌داری این کشور را تکذیب کرد.
دفتر ریاست جمهوری فنلاند در بیانیه ای موضوع ارسال جنگنده به اوکراین از سوی این کشور را تکذیب کرد.
نخست وزیر ایتالیا ادعای رسانه‌های این کشور درباره آمادگی رم برای ارسال جنگنده به کی‌یف را تکذیب کرد.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی خبر ارسال نامه محرمانه از سوی علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی به رئیسی را تکذیب کرد.
از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین (۲۴ فوریه)، غرب کمک‌های مالی و تجهیزات نظامی گسترده‌ای را به اوکراین ارسال کرده است. در این میان، آمریکا با ارسال بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار کمک از بزرگترین حامیان کی‌یف محسوب می‌شود.
دولت لندن گزارش نشریه انگلیسی درباره ارسال بالگردهای «آپاچی» به اوکراین را تکذیب کرد.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، ارسال نوتیس از سوی حسینی را تکذیب و توضیحاتی را درباره صحبت های فتح‌الله‌زاده منتشر کرد.
نخست وزیر لهستان می گوید اخبار مربوط به ارسال تانک های لئوپارد ۲ به اوکراین، صحت ندارد.
مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تا پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا نخواهد شد و هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب وی به باشگاه استقلال ارسال نشده است.
فارغ از آنچه بیان شد در آن سو موضع‌گیری‌های متناقض تهران درباره ارسال پهپاد در شکل‌گیری اتهام و تقابل علیه ایران نقش داشته است؛ در مقطعی برخی رسانه‌ها در داخل کشور از حضور جدی پهپاد‌های ایرانی در جنگ اوکراین گفتند، بعد دستگاه سیاست خارجی از اساس آن را تکذیب کرد و با گذشت مدتی تهران پذیرفت که برخی تسلیحات مانند پهپاد‌ها را به روسیه فروخته است؛ اما این مسئله به قبل از جنگ اوکراین بازمی‌گردد.
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در نیویورک در یادداشتی به آسوشیتدپرس، ادعای سخنگوی ناوگان پنجم آمریکا در منطقه مبنی بر ارسال سوخت موشک از سوی ایران به مقصد یمن را تکذیب کرد.
مقام ارشد کره شمالی ارسال سلاح از این کشور به روسیه را تکذیب و تاکید کرد که پیونگ‌یانگ در آینده هم تمایلی به چنین اقدامی ندارد.
علیرغم اینکه ایران بارها ارسال پهپاد به روسیه جهت بکارگیری در جنگ اوکراین را تکذیب کرده است، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران بار دیگر ادعاها در این خصوص را تکرار کرد.
بر اساس اخبار رسیده، ایران هیچ برنامه‌ای برای واگذاری سوخت و فرآورده‌های نفتی رایگان به لبنان در دستور کار خود ندارد.
ارسال پیام از سوی «ویکتور اوربان»، نخست وزیر مجارستان به پوتین تکذیب شد.
در حالی که اعلام شده بود کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال به میرشاد ماجدی تذکر داده است، سایت فدراسیون ارسال نامه به دبیرخانه مجمع را تکذیب کرد!
یک منبع مطلع اعلام کرد به دنبال ادعاهای اخیر حمیدرضا نقاشیان مبنی بر وجود پرونده ای در وزارت اطلاعات در مورد ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (ره) و به دنبال استعلام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) از وزارت اطلاعات در این مورد، این وزارتخانه علاوه بر تکذیب رسمی اظهارات نقاشیان، رونوشتی از نامه خود را به مقام قضایی ارسال نموده است.
رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق گفت: هیچ دستور العمل یا ابلاغیه‌ای برای دریافت گواهی بکارت در زمان ثبت عقد دائم به دفاتر ثبت ازدواج ارسال نشده است.
سخنگوی گمرک از صادرات ۳۶۶ هزار تنی بنزین به ارزش ۱۳۳ میلیون دلار در چهار ماهه امسال خبر داد.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه ارزش‌گذاری سهام سرخابی‌ها طی امروز یا فردا نهایی می‌شود، گفت: تا پایان بهمن ماه درج نماد ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام می شود.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به رسانه‌ها گفته که دولت برای جایگزینی کالابرگ با یارانه نقدی مصمم است و تا پایان شهریور تصمیم خود را عملی می‌کند. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که یارانه مرداد ۱۴۰۱ نیز به صورت نقدی پرداخت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ