نیمه اول دیدار استقلال و ملوان با دو صحنه بحث برانگیز داوری همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو فوریت تشکیل وزارت بازرگانی ۱۲ اردیبهشت ماه در مجلس به تصویب رسید و با تصویب این لایحه در کمیسیون مربوطه در یکم خردادماه به صحن علنی ارجاع شد اما با گذشت بیش از یک ماه، هنوز این لایحه در دستور کار صحن مجلس قرار نگرفته است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارتخانه «مسکن و شهرسازی» و «راه و ترابری یا حمل و نقل» به زودی در صحن مجلس اعلام وصول می‌شود.
بررسی سه صحنه داوری بازی فینال جام حذفی انگلیس که حتی با وجود وی ای آر هم معترضان خود را دارد.
صحنه‌های مشکوک دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
روز گذشته دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس مطرح و با ۱۴۳ رای به تصویب رسید و برای بررسی به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد‌. به نظر می‌‌رسد بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در هفته اول خردادماه در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.
دو برخورد سوت بحث برانگیز داور دیدار پارس و استقلال در محوطه جریمه مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
کارشناسان داوری دو صحنه مورد اعتراض یحیی گل‌محمدی را بررسی کرده‌اند.
دو صحنه جنجالی بازی استقلال - ملوان مورد نقد و بررسی کارشناسان قرار گرفته است.
در جلسه علنی امروز مجلس و در حالی که نمایندگان در حال بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح بانکداری جمهوری اسلامی بودند، رشیدی کوچی با حضور مقابل صندلی نوروزی با صدایی بلند خطاب به وی بیان کرد: شما دارید جامعه را به هم می‌ریزید و می‌خواهید مردم را به کف خیابان بکشید، حتی رئیس کمیسیون نیز اظهارات شما را (درباره طرح صیانت) تکذیب کرده است و در همین حین حسن نوروزی نیز از رشیدی کوچی درخواست می‌کرد که با صدای آرام‌تر مطالب خود را مطرح کند، در نهایت رشیدی کوچی با عصبانیت بحث با حسن نوروزی را ترک کرد.
دو طرح ارجاعی از صحن علنی مجلس شورای اسلامی به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، در دستور کار کمیسیون مذکور مجلس قرار گرفت.
مدافع آلومینیوم پس از تساوی برابر هوادار در‌ جمع خبرنگاران حاضر شد و به بررسی صحنه پنالتی پرداخت.
جلسات علنی مجلس در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و سوال از وزیر ورزش و جوانان بررسی خواهد شد.
دو صحنه مشکوک داوری دیدار ایران و انگلیس مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
کارآگاهان در بررسی صحنه سرقت، یک دستگاه گوشی تلفن همراه به جا مانده از سارقان را کشف کردند و با بررسی فنی آن، اطلاعات سه سارق را به دست آوردند که دو نفرشان با اجرای یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. متهمان همگی تبعه یکی از کشور‌های شرقی ایران هستند که در استان قم سکونت دارند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شانزدهم شهریور سال‌جاری طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل دو شهروند ۵۵ و ۳۰ ساله در حوزه علمیه اهل تسنن حقانی شهرستان ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
دو صحنه مشکوک دیدار استقلال - آلومینیوم مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
صحنه‌های مشکوک دیدار ملوان - پرسپولیس مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
دو صحنه مشکوک به پنالتی برای استقلال در دیدار با ذوب آهن مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
قضاوت دو دیدار امروز هفته هشتم لیگ برتر مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
صبح ۱۹ شهریور امسال، گزارش کشف جسد مرد میانسالی مقابل جایگاه سوخت، در اطراف تهران به پلیس اعلام شد. به‌دنبال این گزارش، بازپرس محمد تقی شعبانی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد مرد میانسال که با شلیک دو گلوله به قتل رسیده بود، پشت فرمان خودرو مواجه شدند.
دو صحنه مشکوک داوری دیدار گل گهر - سپاهان مورد بحث کارشناسان داوری قرار گرفته است.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالاً صحن علنی مجلس هفته آینده برای بررسی طرح بانکداری اسلامی در دو نوبت برگزار شود.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از بررسی بیشتر مشخص شد این دو زن با سوءاستفاده از عدم حضور مادر نوزاد اقدام به سرقت دو دستگاه تلفن همراه از اتاق کرده بودند با هوشیاری پلیس و عوامل نگهبانی در صحنه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ