وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تداوم حضور مسلحانه تروریست‌ها در کردستان عراق و تحرکات آنان علیه امنیت ایران را تحمل نخواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: زمانی که در این عملیات ناو آمریکایی قصد ورود به آب‌های ما را داشت، به آن‌ها اعلام کردیم اگر یک وجب به سمت ما بیایی سیبل موشک‌های ما خواهید شد و پس از این هشدار ناو امریکایی به سرعت عقب نشینی کرد.
امام جمعه قم نسبت به نفوذی‌هایی که در لباس خودی به میدان آمده‌اند هشدار داد و تصریح کرد: باید آن‌هایی را که ممکن است در داخل ایران و عراق نفوذ کرده باشند، شناسایی کنیم. گاهی این نفوذی‌ها در قامتی حاضر می‌شوند که اصلا احتمال دشمن بودن آن‌ها نمی‌رود.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه گفت:درباره اهمیت تداوم دسترسی ایران به آب رودخانه ارس اتفاق نظر داریم. کارگروه مشترک در این خصوص کار خود را پیش می‌برد.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در برنامه حضور گفت: پروژه بدنام‌سازی، امنیتی سازی و مشروعیت زدایی از جمهوری اسلامی بسیار خطرناک است.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در برنامه حضور گفت: پروژه بدنام‌سازی، امنیتی سازی و مشروعیت زدایی از جمهوری اسلامی بسیار خطرناک است. جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد، ولی نباید اجازه دهیم هزینه‌های آن بیشتر شود.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در برنامه حضور گفت: پروژه بدنام‌سازی، امنیتی سازی و مشروعیت زدایی از جمهوری اسلامی بسیار خطرناک است. جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد، ولی نباید اجازه دهیم هزینه‌های آن بیشتر شود.
نشریه آمریکایی «نیوزویک» خبر داد، دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل درباره هرگونه اقدام نظامی آمریکا و احتمال وقوع یک جنگ تمام عیار هشدار داد.
محمد مرندی کارشناس و مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران طی پیامی در صفحه توئیتر خود با اشاره به عملیات ناموفق پهپادی شب گذشته در نزدیکی اصفهان نسبت به عواقب چنین اقداماتی هشدار داد.
مجیدی در مورد چرخش السودانی به سمت کشور‌های غربی و شایعه نفوذ آن‌ها بر دولت جدید عراق توضیح داد: من جزو کسانی بودم که همان ابتدای تشکیل دولت از سوی السودانی هشدار می‌دادم که خیلی خوش‌خیال نباشیم و دولت السودانی آن تصور ذهنی برخی دوستان ما در مقاومت نخواهد بود. با این حال، با این ایده که دولت السودانی محملی برای فشار به تهران خواهد بود مخالفم.
نخست‌وزیر سابق قطر: «اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران عواقب اقتصادی و سیاسی وخیمی خواهد داشت»
نخست‌وزیر سابق قطر: «اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران عواقب اقتصادی و سیاسی وخیمی خواهد داشت»
امیرسعید ایروانی در این نامه عنوان کرده است: رژیم اسرائیل همچنان به نقض حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل متحد علیه جمهوری اسلامی ایران ازطریق تهدید به استفاده از زور علیه ایران ادامه می‌دهد که جدیدترین آنها اظهارات جنگ طلبانه مقامات این رژیم است که آشکارا تهدید به استفاده از زور علیه برنامه‌های هسته‌ای صلح‌آمیز ایران کرده‌اند.
در چند هفته اخیر برخی کارشناسان مستقل که دل در گروی انقلاب دارند نیز هشدار داده‌اند مبادا شرایط کشور به سمتی برود که کشور‌هایی نظیر عراق یا لیبی در گذشته داشتند و موضوعات حقوق بشری در پیوند با اجماع سنگین جهانی، افکار عمومی جهان را آماده دخالت نظامی غرب کرد و فاجعه‌ای در آن ممالک آفرید که هنوز هم آثار ویرانگر آن مشهود است.
وزیر اطلاعات هدف از آشوب‌های اخیر را ویران ساختن ایران و اجرایی کردن طرح‌هایی دانست که پیش از این در کشورهایی مانند سوریه، عراق و یمن اجرا شده بود.
دیمیتری کولبا وزیر خارجه اوکراین ادعا کرد که به ایران از مجاری دیپلماتیک درباره عواقب ارسال محموله‌های جدید پهپاد‌های تهاجمی و موشک‌های بالستیک به روسیه اطلاع داده شده است.
رسانه‌های امریکایی در پوشش گزارش‌های مربوط به ادعای وجود خطر حمله ایران به عربستان به موضع‌گیری‌ها و عملکرد اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنان حسین سلامی، فرمانده سپاه اشاره کردند. سپاه پاسداران در چند هفته اخیر حداقل دو بار مواضع گروه‌های مخالف را در اقلیم کردستان عراق هدف قرار داده است و دشمن و از جمله عربستان سعودی را به دست داشتن و تحریک در ناآرامی‌های اخیر، به ویژه پوشش اعتراضات توسط شبکه تلویزیونی فارسی زبان مستقر در لندن (ایران اینترنشنال) که تهران آن را وابسته به ریاض می‌داند، متهم کرده است. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تازگی هشدار داده بود که عربستان باید در انتظار پاسخ ایران باشد.
امیر عبداللهیان: به آقای بورل صراحتا هشدار دادم اگر اتحادیه اروپا بر اساس اتهامات بی اساس و در جهت ترغیب آشوبگران و تروریستهایی که جان و مال مردم ایران را هدف قرار داده اند اقدام سیاسی شتابزده ای بکند، بداند پاسخ متقابل می دهیم.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص ادعای انهدام یک فروند پهپاد ایرانی توسط نیرو‌های آمریکایی در اقلیم شمال عراق گفت: آمریکایی‌ها نسبت به پهپاد ایرانی اقدام داشته باشند، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این اقدام خصمانه پاسخ خواهند داد و این حق مقابله و انتقام را برای خود محفوظ می‌دانیم.
رهبر جریان صدر عراق چندی پیش با بیان اینکه، در عراق چهار مکان مقدس متعلق به شش معصوم وجود دارد، تصریح کرد: از همین روی، از همه می‌خواهیم که به آن (قوانین عراق) پایبند باشند و مخصوصا برادران ایرانی؛ زیرا بیشترین تعداد را دارند. به همه مهمانان خوشامد می‌گوییم.
از همه می‌خواهیم که به قوانین عراق پایبند باشند و مخصوصا برادران ایرانی؛ زیرا بیشترین تعداد را دارند. به همه مهمانان خوشامد می‌گوییم.
از همه می‌خواهیم که به قوانین عراق پایبند باشند و مخصوصا برادران ایرانی؛ زیرا بیشترین تعداد را دارند. به همه مهمانان خوشامد می‌گوییم.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان در پاسخ به ادعاهای سفیر رژیم صهیونیستی در باکو تاکید توطئه علیه تمامیت ارضی ایران خط قرمزی است که عواقب آن را خوب می دانید.
در نامه ایران تاکید شده که جمهوری اسلامی ایران ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی نظامی رژیم اسراییل علیه ایران در راستای اجرای سیاست‌های شرورانه این رژیم در منطقه، حق مشروع خود را بر اساس حقوق بین الملل و منشور ملل متحد در پاسخ به این گونه اقدامات جنایتکارانه و تروریستی محفوظ می‌داند.
اخراج کارمندان IBM در روسیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ