«اگر عمق عقبه زمین تیم ملی، ما را آسان گل‌خور نکند، با مهاجمین و هافبک‌های آبرومند و درستی که داریم، می‌توانیم به هرتیمی در این جام گل بزنیم.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتا مارتینو قبل از بازی با شارلوت از لیونل مسی تمجید کرد و گفت که بر خلاف سال های قبل، او به یک رهبر تمام عیار تبدیل شده است.
لوئیس انریکه از سه هفته پیش با پی اس جی به توافق رسیده بود و سرانجام رسما مربی پاریسی ها شد. او برای قبول هدایت این باشگاه فقط یک شرط داشت.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید قرارداد همه نفرات تمدید می‌شود.
کیلیان امباپه قصد تمدید قرارداد با پی اس جی را ندارد و باشگاه نیز به او اعلام کرده همین تابستان باید برود اما ستاره فرانسوی به یک شرط تن به خواسته باشگاه خواهد داد.
خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر از این باشگاه برای بایگانی کردن شماره پیراهن 4 به افتخار او قدردانی می‌کند.
در صورتی که خواسته‌های مورد نظر سعید دقیقی تحقق یابد، او قرارداد خود را با مدیران شمس‌آذر تمدید خواهد کرد.
الدلیمی در گفتگو با شبکه «العربیه» گفت، آمریکایی‌ها با صدام مذاکره کردند و به او پیشنهاد دادند، فردی را به عنوان معاون رئیس‌جمهوری عراق تعیین کند تا او مشمول عفو شود. بر اساس این شرط، این فرد نباید قدرت‌های معمول یک معاون رئیس‌جمهوری را داشته باشد.
فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، دوست ندارد یک کلمه هم از احتمال جدایی کارلو آنچلوتی بشنود.
استعدادیاب‌های تاتنهام، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن بازی تامی آبراهام را در جریان تساوی یک-یک رم با میلان از نزدیک تماشا کرده‌اند ولی معلوم نیست رم او را ارزان‌تر بفروشد.
جورجو کیه‌لینی، اسطوره باشگاه یوونتوس و فوتبال ایتالیا معتقد است اینتر با پیروزی برابر میلان راهی فینال لیگ قهرمانان خواهد شد. او در مورد آینده‌اش نیز صحبت کرد.
ماجرای سیلی خوردن مهدی‌قصاب را کم و بیش همه شنیده‌اند. خودم هم از بزرگان این ورزش شنیده‌ام. گویا یکی از جوانان می‌خواسته با دختر مورد علاقه‌اش ازدواج کند، ولی دختر شرط گذاشته بود که باید یک سیلی به مهدی‌قصاب بزنی. جوان همین را به مهدی‌قصاب می‌گوید و او برای اینکه این وصلت صورت بگیرد، می‌گوید بیا و پیش همه یک سیلی به من بزن. این ضعف نیست. رسم پهلوانی و سجایای اخلاقی است که در زورخانه آموزش داده می‌شد.
رئیس دستگاه دیپلماسی عراق گفت: «عراق به دنبال ایجاد یک بازار نفتی در آفریقاست. ما تنها ۲۶ سفیر در جهان داریم و دست‌کم نیازمند ۸۰ سفیر دیگر هستیم. دولت نخست‌وزیر محمد شیاع السودانی بیشتر متمرکز بر مسائل داخلی است، نه خارج کشور که به نظر من هم این درست است. ما با آمریکا روابطی قوی داریم و برای توسعه این رابطه تلاش می‌کنیم، اما سفر نخست‌وزیر به آمریکا یک شرط نیست. او فعلا [برای سفر]زمان دارد.»
به نظر می‌رسد فرزندان جرارد پیکه در یک موضوع مهم با او اختلاف نظر دارند.
از اینکه دستگیر شده است، تعجب می‌کند. به خیال خودش، نقشه‌شان خیلی زیرکانه و حرفه‌ای بود. اصلا تصور نمی‌کرد که بازداشت شود. می‌خواست از شر شوهرش خلاص شود. برای این کار خواستگار دخترش را پیدا کرد و از او یک قاتل ساخت. قاتلی که قصد داشت سه جنایت دیگر هم در پرونده‌اش ثبت کند.
آنطور که رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده است، برای آن‌ها استخدام سرمربی داخلی به یک شرط در اولویت اصلی قرار خواهد گرفت.
سرمربی ناپولی معتقد است که در تیمش بازیکنانی حضور دارند که بدون تلاش برای گرفتن جای دیگری، می خواهند تاثیرگذار باشند.
پل پوگبا با توصیف سبک خاص مربیگری فرگوسن، کریستیانو رونالدو را نیز مورد تحسین قرار داد.
معاون قضایی قوه قضاییه گفت: در تعریف امام خمینی(ره) از فرد محارب، عبارت «و لا یشترط کونه من اهل ریبه» نیز به معنای «شرط نیست که محارب اهل شر باشد» آورده شده است؛ این عبارت نشان می‌دهد که محارب بودن یک فرد به اهل شرارت بودن یا نبودن او و همچنین سابقه‌دار بودن یا نبودن او ارتباطی ندارد.
سیل زدگان سودانی از پذیرفتن کمک های یک تاجر سعودی به علت شرط توهین آمیز او امتناع کردند.
«من به مرکز خدمات گفتم که اگر شما دستتان می‌رسد و می‌توانید کاری کنید، در جهت تشویق فرزندآوری و تشویق این مادر، حد اقل یک لوح تقدیر بدهید. یک چیزی بنویسید و به او بدهید. چیزی که دلش را خوش کند. این می شود حمایت معنوی.»
کاسمیرو به این راحتی راضی به ترک رئال مادرید نیست و منچستریونایتد کار دشواری برای جذب او دارد.
داستان ساختگی متهم به سرقت در دادگاه
استراماچونی از استقلال خواسته است به جز تعیین تکلیف طلبش که اکنون در دادگاه عالی ورزش منتظر رای نهایی است، قرارداد یک و نیم میلیون دلاری با او امضا کنند!
گفته می‌شود مدیر برنامه این بازیکن کلیدی با ایجنت وریا غفوری کاپیتان استقلال یک نفر است و او شرط ماندن حسین‌زاده را تمدید یکساله قرارداد وریا اعلام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ