رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی بیان کرد: از این فرد بیش از ۷۵۰ کیلو گرم هروئین کشف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه محمد رستمی صفا را به ۱۵ سال حبس تعزیری، محرومیت از هرگونه خدمات دولتی و رد مال در حق شبکه بانکی کشور به میزان ۱۸۱ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۴۱۷ یورو، ۹۶ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۴۳ دلار، یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۴۵ ین ژاپن و ۱۹ هزار و ۴۹۷ میلیارد و ۱۹۲ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۱۲۴ ریال محکوم کرد.
در ایران منتقدان با اشاره به اینکه در نوبت قبلی که دولت روحانی اقدام به آزادسازی بدهی‌های ایران از امریکا کرده بود، گاندوسازان، تلاش‌های زیادی را برای زیر سوال بردن این تصممیم برنامه‌ریزی کرده بودند و به نقد رویکرد‌های جناحی و سیاسی در خصوص منافع ملی پرداختند. باید دید این تصمیم آیا دریچه‌ای به سمت درک مشترک میان دو کشور باز می‌کند یا آن را باید در حکم تصمیمی موردی و غیرمستمر قلمداد کرد.
به نظر می‌رسد پس از یک جلسه محرومیت، دهقان‌نژاد ، کُهزادی و احسانی در هفته دوم لیگ برتر برای تیم‌هایشان به میدان می‌روند.
حکم پرونده اکبر طبری مدتی پیش در شعبه هم‌عرض مجددا صادر و وی به مجازات حبس محکوم شده است. پرونده مورد اشاره در حال حاضر در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی و منتظر اعلام رای نهایی است
حکم پرونده اکبر طبری مدتی پیش در شعبه هم‌عرض مجددا صادر و وی به مجازات حبس محکوم شده است. پرونده مورد اشاره در حال حاضر در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی و منتظر اعلام رای نهایی است
استعفای میران از جودو با پاره کردن حکم میراسماعیلی!
آقابزرگی با بیان اینکه نیاز دولت به داشتن نقدینگی و تامین کسری بودجه موجب شده تا دولت دخل و تصرفی در بخشی از سرمایه در گردش برخی از شرکت‌ها داشته باشد و شناسایی نرخ تسعیر ارز یکی از این موارد است، اعلام کرد: «ملاک و معیار از نظر بنده و قانون، مصوبه مجلس است که براساس بند اعلامی این مصوبه مغایر با قانون است. در صورتی که دولت آن را نپذیرد، در صورت اختلاف در نهایت موضوع در مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی خواهد شد که قطعا در آن حکم قانون تایید خواهد شد.»
جو رسانه‌ای معاند اقدام به تحریف موضوع و ایجاد ارتباط دروغین میان اغتشاشات سال گذشته و تخریب‌ کافه‌های اکباتان کرده بود که با اعلام تجاوز غیرقانونی این کافه‌ها به فضای عمومی این موضوع رد شد.
جاکارتا بایانکارا پرسیسی اندونزی با لژیونر ایرانی به عنوان صدرنشین صعود کرد.
مدیرعامل خبرگزاری میزان نوشت: حکم جلب مصطفی عبدی فردی که به شکل نامتعارف، نهی از منکر کرده بود و همچنین دو خانم به اتهام تظاهر به کشف حجاب صادر شد.
با اعلام رسمی تغییر دبیر شورای عالی فضای مجازی ، متن حکم سید ابراهیم رییسی برای سید محمد آقامیری منتشر شد. حکمی که در آن از تاکید بر حمایت از اقتصاد دیجیتال تا صیانت از کاربران و دیپلماسی تعامل نکاتی به میان آمده است.
با اعلام رسمی تغییر دبیر شورای عالی فضای مجازی ، متن حکم سید ابراهیم رییسی برای سید محمد آقامیری منتشر شد. حکمی که در آن از تاکید بر حمایت از اقتصاد دیجیتال تا صیانت از کاربران و دیپلماسی تعامل نکاتی به میان آمده است.
وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی از افزایش ۲۵ درصدیِ حقوق کارمندان در سال آینده خبر داد و گفت که میزان عیدی کارگران نیز تقریبا معادل دو حکم حقوقی آنان است که ان‌شاءلله پرداخت می‌شود.
مدیرعامل خوشه طلایی ساوه غیبت بازیکنان تیمش در مقابل شمس آذر قزوین را به دلیل مشکلات مالی ندانست و از گفتن دلیل اصلی خودداری کرد! آیا پای مسائل دیگری در میان است؟
اسم امیر زمانی دوباره در فضای ورزشی ایران مطرح شد که خبر رسید به همراه وریا غفوری بازداشت شده‌اند. هرچند بعد‌ها مشخص شد او زودتر از وریا غفوری و در جریان اعتراضات شهر اصفهان بازداشت شده است. آن زمان مشخص شد که پای امیر نصرآزادانی در پرونده شهیدشدن سه نفر از نیرو‌های امنیتی در اصفهان به میان کشیده شده و شایعه حکم اعدام او به اتهام محاربه هم به‌همین‌دلیل در فضای مجازی مطرح شد
میزان نوشت: بازداشت یلدا معیری هیچ ارتباطی با فعالیت رسانه‌ای وی نداشته و براساس بخشی از حکم بدوی دادگاه برای این فرد، وی به خدمات عمومی رایگان در پارک بانوان محکوم شده است.
میزان نوشت: چندی پیش رسانه‌های معاند طی یک خبرسازی کذب مدعی شدند خانم فریده مرادخانی که بر اساس حکم دادگاه در حبس به سر می‌برد در زندان قرچک دست به اعتصاب غذا زده است که صحت ندارد.
عضو مجلس خبرگان در پایان خطاب به قوه قضائیه و قضات پیشنهاد داد: برای محاکمه اغتشاشگران از حکم بغی به جای محاربه استفاده کنند. بغات کسانی هستند که برای براندازی نظام اسلامی به میدان می‌آیند و حکم بغات از محارب به مراتب سخت‌تر است چرا که محارب فقط به ارعاب مردم می‌پردازد و کاری به نظام اسلامی ندارد.
غذاهایی با میزان کربوهیدرات بالا مثل نان سفید، برنج، سیب زمینی و ذرت را محدود کنید.
اشرف حکیمی که پنالتی آخر مراکش مقابل اسپانیا را زد می توانست برای لاروخا به میدان برود.
خبرگزاری میزان نوشت: متهم صیدی همراه خود سلاح گرم داشته و تیراندازی هم کرده است. همچنین این پرونده همچنان مفتوح بوده و حکمی در خصوص آن صادر نشده است
میلان در هفته نهم سری آ موفق شد در خانه خود، سن‌سیرو، یوونتوس را 2-0 شکست دهد.
بعد از بحث و جدل‌های طولانی در فوتبال آلمان بابت میزان پاداش جام‌جهانی که به بازیکنان تیم ملی این کشور پرداخت می‌شود حکم نهایی درباره پاداش‌ها اعلام شد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری پویا با حضور ۸۳ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از مجمع وپویا را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ