معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اتوبوس‌های با کیفیت به تدریج از نیمه دوم سال وارد پایخت می‌شوند و تا پایان سال حداقل ۵۰۰ دستگاه اتوبوس با کیفیت تحویل شهرداری می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده پارلمان ترکیه برای نشان دادن بسته نبودن مرز، به طور غیرقانونی وارد خاک ایران شد که این موضوع در رسانه‌های ترکیه بازتاب زیادی داشته است.
ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای زیر نظر گرفتن اتفاقات دیدار تیم تراکتور و نماینده امارات وارد تبریز شدند.
سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت ورود ۱۰۹ قلم دارو و پاوربانک به کشور عراق در سفرهای اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
خرید تابستانی استقلال برای گلزنی مقابل ملوان انزلی به زمین آمد.
«سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» به مراجع تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای مرکزی و بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اضافه شد.
منابع لبنانی به آخرین وضعیت کشتی حفاری نفت و گاز در این کشور اشاره کردند.
سازمان بازرسی کل کشور به بلوکه کردن بخشی از تسهیلات اعطایی به مشتریان، توسط بانک‌ها در قالب انواع سپرده ورود و اعلام کرد که این اقدام غیرقانونی و ممنوع است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا روز جمعه در بیشتر مناطق کشور جو پایدار و آرام خواهد بود و شنبه هفته آینده سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود.
محمدرضا امینی، مدیر گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع خبرنگاران با تأیید شناسایی پشه آئدس در چند نقطه از گیلان، اظهار کرد: سال‌هاست در بسیاری از نقاط اروپا گونه‌ای از پشه به نام آئدس شناسایی و از سال‌ها پیش با رویکرد پیشگیرانه، ایستگاه‌های صید حشره در برخی شهرستان‌های گیلان راه‌اندازی شده است.
ورود افراد و تجهیزات نظامی جدید به پایگاه عین الاسد و آغاز مجدد جاسوسی زمینی نظامیان آمریکایی در استان الانبار از جدیدترین اخبار مربوط به تحرکات این نظامیان در عراق است.
ورود خانم‌ها به استادیوم قزوین آزاد شد
وزیر کشور عراق به همراه یک هیأت امنیتی بلندپایه برای بررسی طرح‌های تأمین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) وارد استان ذی قار شد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در ۴ تا ۵ سال اخیر تعداد اتوبوس‌های شهر تهران نسبت به گذشته به یک‌سوم کاهش‌یافته و در حال حاضر ۸۰ درصد ناوگان حمل‌ونقل عمومی فرسوده است.
علی اصغر قائمی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد وعده ورود تراموا از سوی شهردار تهران به پایتخت، واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: در دوره‌های قبل چند نمونه اتوبوس‌های سه کابین وارد شد که تست هایش را انجام داد و می‌توانیم به جای تراموا در مورد ورود این اتوبوسها، تمرکز کنیم. البته در حالت کلی هر مد حمل و نقلی جدیدی که بخواهد در تهران فعال شود باید در وهله اول مصوبه شورایعالی ترافیک را اخذ کند و بعد از آن بایستی از شورای شهر تهران مصوبه بگیرد تا قابلیت اجرا پیدا کند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: اتوبوس‌های سه کابینه درحال ورود به تهران هستند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود تعدادی از اتوبوس‌های کارکرده به بندرعباس خبر داد و گفت: هنوز فرآیند اداری ترخیص و انتقال اتوبوس‌ها انجام نشده است.
با وجود آنکه وزارت کشور وعده داد بود تا ابتدای ماه مهر ۵۵۰ دستگاه اتوبوس را به شهرداری تهران تحویل دهد اما هنوز این اتفاق رخ نداده و تعداد این اتوبوس‌ها کاهش هم داشته است.
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: اتوبوس‌های درون شهری برای کمک به حمل‌ونقل جاده‌ای و برای برای حل مشکل زائران اربعین در اختیار دولت قرار خواهد گرفت.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در سال ۸۴ گفت: از سال ۹۱ یا ۹۲ هیچ خط بی‌آرتی‌ای به خطوط‌فعلی اضافه نشده است درحالی‌که از همان زمان ورود این اتوبوس‌ها به ایران، قرار بر این بوده که این خطوط اضافه شود: سال ۸۴ من معاون حمل‌ونقل و ترافیک بودم و آن زمان رئیس اتوبوسرانی را همراه تیمی به بوگوتا فرستادیم. با توجه به اینکه بوگوتا بهترین سیستم اتوبوسرانی را دارد، از همانجا الگوبرداری کردیم و دیدیم این سیستم برای تهران خیلی می‌تواند جواب دهد و مکمل مترو باشد.
نایب رییس و سخن‌گوی شورای شهر مشهد از برنامه ورود اتوبوس برقی به خطوط اتوبوس‌رانی شهر مشهد خبر داد و گفت: این خودرو به صورت آزمایشی وارد اتوبوس‌رانی مشهد خواهد شد تا بررسی‌های فنی برای استفاده از آن صورت گیرد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: «پروژه اتوبوس برقی پروژه متفاوتی نسبت به دوره‌های گذشته بوده و نخستین پروژه‌‎ای است که بخش خصوصی به‌صورت بلندمدت به آن ورود کرده و می‌خواهد ۵۰دستگاه اتوبوس برقی که گران‌ترین اتوبوس موجود در دنیا محسوب می‌شود را وارد شهر تهران کند.»
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اتوبوس‌های برقی از اواخر شهریور یا اوایل مهر وارد خطوط بهره برداری میشوند.
وزیر کشور گفت: در دولت جدید قراردادهای خوبی با خودروسازان داخلی بسته شده و امیدواریم بخشی از اتوبوس‌ها تا مهر وارد چرخه شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود اولین سری اتوبوس‌های جدید پایتخت به ناوگان اتوبوسرانی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ