رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان یک یا دو نفر از نمایندگان مجلس به همراه تیم ملی به مسابقات جام جهانی فوتبال اعزام شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتری جامعه شناسی فرهنگی با اشاره به گام‌های جا مانده مجلس گفت: مساله حجاب پس از چهل سال هنوز تنهاست.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم وعده وزیر آموزش و پرورش، تغییری در رتبه‌بندی معلمان اعمال نشده است.
وزیر کشور به تصمیم مجلس برای برگزاری انتخابات تناسبی واکنش داد و گفت: این طرح هنوز تبدیل به قانون نشده است.
وزیر کشور به تصمیم مجلس برای برگزاری انتخابات تناسبی واکنش داد و گفت: این طرح هنوز تبدیل به قانون نشده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لایحه عفاف و حجاب هنوز در دولت است و هر موقع این لایحه به مجلس بیاید، حتماً در مجلس اعلام وصول شده و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت که محتوای اعلام‌شده از سوی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس یازدهم در مورد تائید مجلس یازدهم واقع شود، اما طرح آن در شرایط کنونی ابهام‌برانگیز است و در صورت تصویب مجدد در صحن مجلس این امکان وجود دارد که این بار شورای نگهبان با این تصمیم همراهی کند.
چندی پیش قالیباف در یکی از جلسات علنی مجلس گفت: «مجلس یک ماه و نیم پیش، شرایط فعلی ارز را پیش بینی کرد و ۴۰ روز قبل بسته پیشنهادی درباره کنترل بازار ارز به دولت و رئیس جمهور منتقل شد». پس از این ادعای قالیباف سخنگوی دولت ضمن بی اطلاعی از این بسته پیشنهادی گفت این بسته تاکنون ارسال نشده است اما اگر ارسال شود، حتما بررسی می‌کنیم!
خانه ملت سخنگوی دولت باید به مطالبات نمایندگان مجلس و محتوای جلسات علنی که برگرفته از خواسته مردم است توجه بیشتری داشته باشد و قابل پذیرش نیست که سخنگوی دولت عنوان کند تاکنون بسته پیشنهاد ارزی مجلس را دریافت نکرده چرا که علاوه بر نامه نگاری رئیس کمیسیون اقتصادی به رئیس جمهور درباره وضعیت بازار ارز، گزارش نظارتی مجلس در جلسه رسمی قرائت شده است.
تصمیم نمایندگان مجلس مبنی بر معافیت «خانه‌های مسکونی لوکس» از پرداخت مالیات انتقادات زیادی به دنبال داشت درحالیکه این مسئله هنوز نهایی نشده و باید مجددا در کمیسیون تلفیق بررسی شود.
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: طبق گزارش‌های ارائه شده مسمومیت خفیف دانش آموزان قابل انکار نیست منتها با توجه به گزارش دستگاه‌های مختلف علت دقیق آن هنوز مشخص نشده است.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز هم برخی بانیان وضع موجود وضعیت محیط زیست سکاندار هدایت امور هستند.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز هم برخی بانیان وضع موجود وضعیت محیط زیست سکاندار هدایت امورند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موضوعات مختلفی درباره افزایش سن بازنشستگی مورد نقد و بررسی قرار گرفته، اما با این حال تاکنون دولت تصمیمی اتخاذ نکرده و تصمیم مجلس لازم‌الاجرا خواهد بود.
نانسی پلوسی سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد هنوز ‌درباره پشتیبانی از قانون تصویب شده در سنا برای ممنوعیت استفاده کارمندان دولت از تیک تاک روی دستگاه های دولتی تصمیم نگرفته نشده است.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: با توجه به اینکه در نیمه دوم سال هستیم، هنوز هیچ اقدامی در اجرای تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ صورت نگرفته و اجرای این تبصره برای حمایت از تولید لازم است.
رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز کمیسیون فرهنگی مجلس تصمیم نگرفته است که نماینده‌ای به مسابقات جام جهانی برود.
دادستان کل کشور گفت: مجلس هنوز گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه را ارسال نکرده و این در حالی است که دو بار مکتوب و پنج بار تلفنی موضوع را پیگیری کردیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز نامه معرفی وزیر پیشنهادی کار به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است.
خرم‌آباد- رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه لرستان هنوز در مسیر رشد و توسعه قرار نگرفته است، گفت: به مدیر قوی و امین باید شجاعت فعالیت داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هنوز به توافق نرسیدیم اما در مسیر توافق هستیم و اگر اراده جدی وجود داشته باشد، خیلی سریع این اتفاق می‌افتد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تأکید مجلس آن است که انتفاع اقتصادی به مردم در مذاکرات لحاظ شود و ما هنوز تا یک توافق خوب فاصله داریم.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تأکید مجلس آن است که انتفاع اقتصادی به مردم در مذاکرات لحاظ شود و ما هنوز تا یک توافق خوب فاصله داریم.
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد مجلس یازدهم امیدبخش است، اما تا نشان افتخار مجلس انقلابی فاصله دارد و نیاز به تلاش بیشتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ