سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هنوز به توافق نرسیدیم اما در مسیر توافق هستیم و اگر اراده جدی وجود داشته باشد، خیلی سریع این اتفاق می‌افتد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه کیکر آلمان ادعا کرد که اگر میلان بتواند مهاجم بلژیکی خود را بفروشد، برای جذب سردار آزمون اقدام خواهد کرد.
پرسپولیس هنوز موفق به توافق با آنالیزورهای فصل قبل خود نشده است.
بلینکن گفت: «ما هنوز بر این باوریم که دیپلماسی به طور کلی بهترین راه اطمینان‌یابی پایدار، قابل راستی‌آزمایی و موثر از این است که ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نکند. بنابراین، ما پذیرای دیپلماسی هستیم و (دیپلماسی) به وضوح، بهترین مسیر است.» همزمان با این تحولات، سی‌وپنج قانون گذار مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رهبران کشور‌های انگلیس، فرانسه و آلمان (تروئیکای اروپا)، سه عضو اروپایی توافق هسته‌ای (برجام) خواستند مکانیسم ماشه را ذیل برجام علیه ایران فعال کنند.
سرمربی پیکان در دومین جلسه با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد حضور یافت اما هنوز توافق نهایی حاصل نشده است.
مشاور امنیت ملی آمریکا گفت ارتباط این کشور با تهران برای آزادی هر چه سریعتر زندانیان آمریکایی بازداشت شده در ایران ادامه دارد.
استاد علوم سیاسی دانشگاه آلاباما می‌گوید اجرای توافق تهران-ریاض مانعی برای سیاست‌های منطقه‌ای واشنگتن و اروپا خواهد بود، اما آنها ابزارهای جدیدی برای دست‌یابی به اهدافشان طراحی خواهند کرد.
کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت و هنوز وضعیت ادامه همکاری او با فدراسیون فوتبال ایران در هاله‌ای از ابهام است.
هنوز احتمال بازگشت کریم بنزما به ترکیب تیم ملی فرانسه در آینده وجود دارد.
مدیران استقلال هنوز با اسپانسر جدیدی به توافق نرسیدند تا مشکلات مالی باشگاه ادامه‌دار باشد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز در واکنش به سخنان «جان کربی» هماهنگ‌ کننده ارتباطات شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: توافق هسته ای هنوز قابل دسترس است.
در حالی که بحث زیادی درباره حریف تدارکاتی تیم ملی وجود داشت، اما برگزاری آخرین بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
وزیر امور خارجه کشور گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید بر اساس وظایف و مسئولیت فنی خود عمل کند و از رویکرد سیاسی و دوگانه در مورد برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای فاصله بگیرد.
ماکرون در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت متقابل به توافق هسته‌ای نیز گفت: فکر می‌کنم یک توافق امکان پذیر است، اما می‌دانیم که باید این توافق را نهایی کنیم و اکنون باید روشن باشیم که این پیشنهاد نهایی است.
رئیس جمهور فرانسه بازگشت به توافق هسته ای با ایران را امکان پذیر عنوان کرد.
خبرگزاری رویترز نوشت، کرملین امروز درباره تحولات اخیر روند احیای توافق هسته‌ای در جریان مذاکرات وین گفت، هنوز برخی مسائل حل‌نشده برای بازگشت به توافق، در مذاکرات باقی مانده است.
این احتمال مطرح است که دولت بایدن صرفا با فرض بازگشت به برجام هنوز امید به اجتناب از رای گیری کنگره دارد. در نتیجه کاخ سفید ممکن است استدلال کند که آن‌ها متن توافق را جهت بررسی تایید کنند درحالیکه دوباره هیچ نیازی به رای گیری کنگره نباشد.
با وجود این که رئیس فدراسیون فوتبال توافقاتی با سرمربی پیشین تیم ملی داشته اما هنوز موانعی وجود دارد که اجازه نداده قرارداد با مرد پرحاشیه پرتغالی برای حضور روی نیمکت تیم ملی امضا شود.
یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور هنوز به توافق با ایران در مورد احیای توافق هسته‌ای نرسیده است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تأکید مجلس آن است که انتفاع اقتصادی به مردم در مذاکرات لحاظ شود و ما هنوز تا یک توافق خوب فاصله داریم.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تأکید مجلس آن است که انتفاع اقتصادی به مردم در مذاکرات لحاظ شود و ما هنوز تا یک توافق خوب فاصله داریم.
روشن است که ایران هنوز نسبت به نهایی بودن آنچه روی میز در وین قرار دارد مطمئن نیست و شاید ادامه بحث درباره برخی اختلافات از جمله بر سر سوالات پادمانی آژانس را ضروری بداند. از این رو تعیین تکلیف برخی طرف‌ها برای مذاکرات با اعلام اینکه متن نهایی روی میز است چیزی از واقعیت و جدی بودن بحث کم نمی‌کند.
«میخائیل اولیانوف» در صفحه توییتری خود نوشت: «تمام دلایل با احترام به تمامی طرف‌های توافق هسته‌ای از جمله در وهله اول ایران، برای احیای برجام وجود دارد و مثل همیشه دشواری‌هایی در جزئیات وجود دارد».
گرچه هنوز امکان قضاوت قطعی در مورد نتایج حاصل از گفتگوها وجود ندارد اما مذاکرات انجام شده طی 5 روز گذشته را با توجه به توقفی که در گفتگوها ایجاد شده بود، می‌توان حرکت به سمت جلو اما با روندی کند ارزیابی کرد.
یک مقام وزارت امور خارجه در واکنش به ادعای نشریه وال استریت ژورنال مبنی بر احتمال آماده شدن متن نهایی توافق در وین گفت: هنوز در مرحله‌ای قرار نداریم که از نهایی شدن متن سخن بگوییم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ