نانسی پلوسی سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد هنوز ‌درباره پشتیبانی از قانون تصویب شده در سنا برای ممنوعیت استفاده کارمندان دولت از تیک تاک روی دستگاه های دولتی تصمیم نگرفته نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: از خانم خزعلی که خود از حامیان و مروجان عفاف و حجاب هستند انتظار می‌رود در اظهارات خود دقت بیش‌تری داشته باشند و بی آن که بخواهند، نقش خداپسندانه رئیس جمهور در طرح اخیر را کمرنگ نکنند.
یک عضو کمیسیون انرژی گفت: باید مسائلی که راهبردی هستند را از اختیار دولت‌ها و تفکرات حزبی آن‌ها خارج کنیم و اجازه بدهیم نظام در این موارد تصمیم بگیرد و همه دولت‌ها در این رابطه مجری باشند.
نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید؛ به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است؛ وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است. وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: ایران در پی بی‌عهدی طرفین برجام به موجب قانون اقدام راهبردی تصمیم به کاهش تعهدات برجامی گرفت.
اسلامی: با توجه به اینکه طرفین به تعهدات خود در برجام عمل نکردند و حتی مانع همکاری کشور‌ها و سایر شرکت‌ها با ایران شدند و تحریم‌ها را هم افزایش دادند ایران به موجب قانون اقدام راهبردی تصمیم به کاهش تعهدات گرفت
ترک اردوی فولاد از سوی جواد نکونام، غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اتفاقی بود که می‌شد در فردای بازی پر سر و صدای لیورپول - رئال در آنفیلد انتظار داشت.
معاون اول رئیس جمهور گفت: مصونیت در مقابل تصمیم است نه تخلف، بی تردید هیچ تخلفی مصونیتی ندارد.
مخبر در پاسخ به سوالی در خصوص مطرح شدن موضوع مصونیت در یکی از بند‌های مرتبط با مولدسازی گفت: این اشتباهی است که از این موضوع برداشت شده، مصونیت در مقابل تصمیم است نه تخلف، بی تردید هیچ تخلفی هیچ مصونیتی ندارد و با هر تسلطی در هر سطح و جایگاهی برخورد خواهد شد. برای مثال در ستاد کرونا تصمیماتش قابل پیگیری نبوده، ولی تخلفات در هر سطحی قابل پیگیری است.
سخنگوی گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، با هشدار به صهیونیست ها درباره ادامه تعرضات علیه مسجدالاقصی، تصمیم آزادسازی اسرا را قطعی و بی بازگشت دانست.
«اف بی آی» درباره تصمیم اپل برای افزودن اقدامات امنیتی جدید به سیستم ذخیره ابری خود ابراز نگرانی کرده زیرا این امر توانایی آژانس مذکور برای جلوگیری از طیفی از جرائم را کاهش می دهد.
کشتی‌گیر وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: کادر فنی باید تصمیم بگیرد که در چه وزنی کشتی بگیرم و بی صبرانه منتظر آغاز رقابت‌های جام جهانی هستم.
ستاره سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا تاکید کرد که در دیدار عربستان و لهستان علیه تیم آسیایی بی عدالتی صورت گرفته است.
یکی از موضوعات گیج‌کننده‌ای که همچنان برای اهالی فوتبال در ایران مجهول باقی مانده، این است که چرا کارلوس کی‌روش از امکان قرار دادن ۲۶بازیکن در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی استفاده نکرد و فهرستش را با فقط ۲۵بازیکن بست.
دادگاهی در ایتالیا تصمیم برای ابطال جریمه بی سابقه ۱.۱۳ میلیارد یورویی (۱.۱۲ میلیارد دلار) آمازون برای سواستفاده از قدرت خود در بازار این کشور را تعلیق کرد.
معروف‌ترین عروسی که زن قنات شد و تصویر او هم موجود است، زن بیوه‌ای به نام «بی بی زبیده» که به زن‌عمو زبیده بین اهالی شهرت داشت در دهه ۵۰ بود که به عقد یکی از قنات‌ها درآمد. وی به ازدواج قنات روستای علیم آباد اراک درآمد. زمانی که آب این قنات کم و نیمه خشک شد اهالی تصمیم گرفتند برای آن زن بگیرند. جالب اینجاست که با عروسی بی بی زبیده با قنات واقعا آب قنات افـزایش یـافت و محبوبیت بی بی را بین مردم بالا برد.
«جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ام. اس. ان. بی. سی گفت: دلیل اینکه من هنوز درباره کاندیداتوری رسمی خود تصمیمی نگرفته‌ام این است که یکسری مقررات وجود دارد و من باید آن‌ها را رعایت کنم.
روابط میان دو متحد قدیمی یعنی آمریکا و عربستان این روزهای بحرانی است و ریاض تصمیم به نادیده گرفتن خشم آمریکا برای نخستین بار گرفته است.
سازمان لیگ فوتبال دوباره تصمیم به تغییر زمان برگزاری برخی بازی های لیگ برتر گرفت.
گزارش‌ها نشان می‌دهد در برخی از مناطق کشور، بی اعلام قبلی و به یکباره، محدودیت سوخت رسانی اعمال شده است، به این صورت که مراجعان به جایگاه‌های سوخت دریافتند که تنها یکبار در روز و آن هم تا سقف ۳۰ لیتر اجازه سوختگیری دارند و اگر به بیش از این میزان بنزین نیاز داشته باشند، بایستی به قیمت آزاد خریداری نمایند! تصمیمی که معلوم نیست چه زمانی اتخاذ شده و چرا پیش از اجرا، به اطلاع مردم نرسیده است.
پس از بررسی‌های به عمل آمده و مسلم شدن خطای آمریکایی‌ها و اطمینان از عدم هرگونه تهدید نسبت به امنیت و منافع ملی ایران اسلامی، هشدار‌های لازم به نیروی دریایی امریکا مبنی بر عدم تکرار این گونه وضعیت‌ها و رفتار‌های غیرقانونی داده شد و شناور مذکور با تصمیم فرمانده شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه رها گردید.
کره جنوبی تصمیم دارد پهپادهای بی سرنشینی بسازد که در ماموریت های جنگی هواپیماهای سرنشین دار را پشتیبانی می کند و خود به تنهایی قادر به انجام عملیات های نظارت و غیره است.
۲ شرکت خودرویی سهامداران خود را برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه فراخواندند. این مجامع چه زمانی و به چه منظوری برگزار خواهد شد؟
ماجرای رتبه بندی معلمان در نوع خود، مدالی زرین در شیوه تصمیم گیری مسئولان بود، اما متاسفانه در اجرا متوقف شد. دولتیان بدانند، هر ریالی که خرج آموزش و پرورش بشود، چندین و چند برابر در فرهنگ و اقتصاد، بهداشت و درمان و حتی امنیت صرفه جویی خواهد شد و به جیب دولت برمی‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ