رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لایحه عفاف و حجاب هنوز در دولت است و هر موقع این لایحه به مجلس بیاید، حتماً در مجلس اعلام وصول شده و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش عملکرد تیرماه ۱۸ قطعه ساز بر روی کدال قرار گرفت و تنها خمحور هنوز این گزارش را روانه کدال نکرده است. درآمد قطعه سازان در تیرماه چقدر بود؟
بررسی اظهارنامه های در جریان تشریفات ترخیص واردات کالاهای اساسی نشان می دهد که از ابتدای سال تا ۶ مرداد ماه ۱۳۲۴ هزار تن و به ارزش ۲۳۲ هزار و ۳۷۲ میلیارد ریال، هنوز ترخیص قطعی نشده اند.
پیگیری شایعه منتشر شده از مراجع قضایی نشان می‌دهد در پرونده قضایی این فرد و همسرش فرزانه قره حسنلو اتفاق جدیدی نیفتاده است و هر دوی این افراد در زندان به سر می‌برند.
دو فوریت تشکیل وزارت بازرگانی ۱۲ اردیبهشت ماه در مجلس به تصویب رسید و با تصویب این لایحه در کمیسیون مربوطه در یکم خردادماه به صحن علنی ارجاع شد اما با گذشت بیش از یک ماه، هنوز این لایحه در دستور کار صحن مجلس قرار نگرفته است.
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز گفت: پیامدهای مرتبط و هنوز ناشناخته اقدامات «واگنر» بر جنگ اوکراین باید بررسی شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لایحه عفاف و حجاب هنوز در دولت است و هر موقع این لایحه به مجلس بیاید، حتماً در مجلس اعلام وصول شده و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه عفاف و حجاب هنوز در دولت است، گفت: هرگاه لایحه به مجلس آمد و اعلام وصول شد، آن را بررسی می‌کنیم.
براساس اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور؛ پزشکی قانونی استان مازندران هنوز در مورد وضعیت سلامت متهم به قتل عضو مجلس خبرگان رهبری تا روز ۲۰ اردیبهشت هیچ‌گونه اظهار نظر رسمی و قطعی نکرده است.
طبق آیین نامه داخلی مجلس هنوز نیم ساعت از فرصت وزیر صمت و نیم ساعت از وقت ۲ نماینده موافق استیضاح باقی مانده و قرار است فرایند رأی گیری بعد از اظهارات وزیر صمت و نمایندگان انجام شود.
هر چند که هنوز استعفای فتح‌الله‌زاده به صورت رسمی از سوی وزیر ورزش مورد پذیرش قرار نگرفته، اما اسامی زیادی برای جانشینی او در استقلال مطرح شده است.
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: گزارش وزارت ارتباطات از میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات، هنوز تکمیل نشده و در دست بررسی است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موضوعات مختلفی درباره افزایش سن بازنشستگی مورد نقد و بررسی قرار گرفته، اما با این حال تاکنون دولت تصمیمی اتخاذ نکرده و تصمیم مجلس لازم‌الاجرا خواهد بود.
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: برای مسافران خارجی تست کرونا و کارت واکسن در بدو ورود به کشور بررسی می‌شود.
قم- نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت هنوز برنامه هفتم را برای بررسی به مجلس نفرستاده است از احتمال ارائه لایحه بودجه سه دوازدهم دولت برای سال ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: از آنجایی که مصوبه مجلس برای بررسی جداگانه احکام و جداول لایحه بودجه هنوز به قانون تبدیل نشده، تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۲ یک مرحله‌ای خواهد بود.
در شرایطی که لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری پس از حدود یک ماه بررسی و تصویب مجلس، قرار بود از ابتدای آذر ماه اجرایی شود و دریافتی مشمولان این قانون افزایش یابد، تاکنون این اتفاق نیفتاده که گویا دلیل آن ثبت نشدن اطلاعات از سوی دستگاه‌های اجرایی است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: لایحه دوفوریتی اموال تملیکی آذر پارسال به مجلس ارسال شد و باید ظرف ۷۲ ساعت بررسی می شد اما ۳۰۰ روز گذشته و هنوز اعلام وصول نشده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مربوط به شهرداری‌ها دارای ۲۶۰ ماده است اما هنوز هم این مواد دارای مشکلاتی است که به دنبال رفع آن هستیم و بررسی آن به زودی در مجلس آغاز می شود.
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: هنوز در حال بررسی علت فوت مهسا امینی هستیم.
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: هنوز در حال بررسی علت فوت مهسا امینی هستیم.
سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان در حالی آغاز به کار کرده که هنوز وضعیت دستیاران ایرانی وی مشخص نشده و بررسی گزینه‌های داخلی برای نهایی کردن دو نفر از آنها ادامه دارد.
معدن و غارهای طبیعی محل کشف اجساد مومیایی شده لاپلنگ تحت انفجارهای پی در پی قرار دارد هر چند اجساد به موزه منتقل شده ولی هنوز بررسی های دقیقی درباره این محل انجام نگرفته است.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر گفت: طرح‌های درخصوص تفکیک وزارت راه‌وشهرسازی در مجلس مورد بررسی قرار گرفته ولی هنوز اعلام وصول نشده است.
به گفته نایب رئیس کمیته ملی المپیک، پرونده تمام متقاضیان حضور در انتخابات پس از بررسی فرم‌های ثبت‌نام و تطبیق مدارک در اختیار مراجع ذی صلاح گذاشته شده اما هنوز نتیجه‌ای اعلام نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ