رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز هم برخی بانیان وضع موجود وضعیت محیط زیست سکاندار هدایت امورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردم و طبقه متوسط طی دهه‌های اخیر بار‌ها پالس ارسال کرده‌اند که جامعه به وضع خطرناکی رسیده است. طبقه متوسط هنوز هم معتقد است که باید از مسیر رفتار‌های مدنی حرکت و از رفتار‌های رادیکال و انقلابی دوری کند. طبقه متوسط، چون قبلا مسیر انقلاب را یک بار طی کرده، دیگر به راحتی به آن تن نمی‌دهد. در ایران یک لایه از طبقه متوسط اقتصادی و یک لایه فرهنگی و اجتماعی است. طبقه متوسط احساس می‌کند دهه‌هاست در حال هزینه دادن و مشارکت کردن است، اما دستاوردی کسب نکرده است.
پس از گذشت ۳۵ سال از پایان جنگ ۸ ساله بین ایران و عراق، هنوز هم ابعادی از آن جنگ در حوزۀ «تابو‌های رسمی» قرار دارد و از این جهت، به‌راحتی نمی‌توان روایتی غیر از روایت‌های مرسوم از برخی جنبه‌های آن در فضای داخل کشور مطرح کرد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آغاز فصل تابستان، فریاد تشنگی و بی‌آبی مردم خوزستان را بار دیگر بلند کرد. هنوز نیمه اول فصل گرم سال نگذشته که باز هم مناطقی همچون ملاشیه در شهر اهواز، روستا‌های غیزانیه و برخی دیگر از روستا‌های شهرستان باوی خوزستان دچار بی‌آبی شده‌اند.
سید مرتضی افقه، اقتصاددان گفت: به نظر می‌رسد بعد از دو سال دولت سیزدهم هنوز نتوانسته با وجود تخریب دولت گذشته و وعده‌هایی که قبل از انتخابات به مردم می‌داد آن وعده‌ها را عملی کند و افق پیش روی‌شان برای بهبود شرایط هم چندان روشن نیست. برخی آقایان دچار هذیان‌گویی هم شده‌اند. البته نیازی هم به توصیه برای دو وعده غذا خوردن نیست، به اندازه‌ای مردم را فقیر کرده‌اند که عملا برخی از روی فقر و نداری گاهی توان خوردن یک وعده غذا در روز هم ندارند.
رییس بنیاد شهید درباره اظهار نظر فرزندان برخی شهدا درباره حوادث کشور گفت: این‌ها پدران‌شان کسانی بودند که درمسیر انقلاب، آرمان‌های انقلاب و مکتب امام به شهادت رسیدند. ممکن است فرزندان شان دچار مشکلاتی شده باشند، البته خانواده ایثار و شهادت در همین اغتشاشات نشان داد محکم پای کار انقلاب و کشور بوده و هنوز هم حاضر به فداکاری است.
برخی مواضع دولت سوریه به ویژه درخصوص اسلام سیاسی مورد تایید تهران نیست. عربستان سعی کرد مواضع تنش‌زا را با ایران در این نشست مطرح نکند. موضع قطر هم چندان غیرطبیعی نیست، قطری‌ها می‌گویند که هنوز بسیاری از مسائل سوریه حل و فصل نشده است و موضوع‌هایی مانند پناهندگان و گروه‌های معارض همچنان باقی است. بسیاری از بند‌هایی که علیه ایران آمده بود الان حذف شده و روابط ایرانی-عربی رو به پیشرفت است. عربستان سعی دارد بسیاری از مواد تنش‌زایی را که بوده است، کنترل کند. اساس ایدئولوژی حزب بعث اقتصاد اشتراکی و پان‌عربیسم است.
مدیرعامل سابق مایکروسافت انتظار دارد که هوش مصنوعی در آینده در حوزه ریاضیات هم بهتر شود. این فناوری هنوز مشکلاتی حتی در برخی مسائل پایه ریاضی دارد، اما انتظار می‌رود که بهینه‌سازی‌هایی درزمینه استدلال‌های منطقی این ابزار‌ها صورت بگیرد تا این مشکلات برطرف شوند.
صحنه بر هم خوردن تعادل مهدی قایدی در محوطه جریمه نساجی هنوز بحث بر انگیز است. برخی می گویند این صحنه شبیه سازی بوده و برخی هم اعتقاد بر پنالتی دارند.
مسؤول کلوپ کمپر کانون جهانگردی از تداوم مشکل تردد کمپرها در جاده‌های کشور خبر داد و گفت: هنوز هم در برخی از مواقع خودروهای مسافرتی در جاده‌ها توقیف می‌شوند.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز هم برخی بانیان وضع موجود وضعیت محیط زیست سکاندار هدایت امور هستند.
بالاخره پس از یک دهه چکش‌کاری لایحه ارتقای امنیت زنان در دستورکار مجلس قرار گرفت؛ لایحه‌ای که ممکن است بتواند برخی خلأهای قانونی را بهبود بخشد یا شاید هنوز هم جامعیت کافی را نداشته باشد.
البته اعتراضات و واکنش‌ها به این تصمیمات طالبان به چهره‌های سیاسی هم کشیده شده است. فعالان سیاسی و سیاستمدارانی مانند حکمت یار با این تصمیم طالبان مخالفت کرده و خواهان بازگشت دختران به مدرسه و دانشگاه هستند. با این وجود هنوز هیچ تصمیم جدیدی گرفته نشده است، ولی اطلاعاتی وجود دارد که دستور ممنوعیت تحصیل دختران در داخل طالبان هم اختلافات جدی ایجاد کرده است و برخی رهبران آن‌ها خواهان تجدیدنظر در این تصمیم هبت الله هستند
در چند هفته اخیر برخی کارشناسان مستقل که دل در گروی انقلاب دارند نیز هشدار داده‌اند مبادا شرایط کشور به سمتی برود که کشور‌هایی نظیر عراق یا لیبی در گذشته داشتند و موضوعات حقوق بشری در پیوند با اجماع سنگین جهانی، افکار عمومی جهان را آماده دخالت نظامی غرب کرد و فاجعه‌ای در آن ممالک آفرید که هنوز هم آثار ویرانگر آن مشهود است.
شریعتمداری نوشت: چرا با وجود دستگیری بسیاری از عوامل اصلی آشوب‌های اخیر هنوز هم برخی از پادو‌های دشمن ـ هرچند بسیار اندک ـ دست به آشوب می‌زنند؟! و چرا شبکه‌های رسانه‌ای دشمن کماکان به تشویق آن‌ها برای آشوبگری مشغولند؟
همچنان همه می‌دانیم که مقصر شرایط فعلی حسن روحانی است و احتمالا اعتراضات اخیر و هنوز که هنوز است، بادمجان‌های دولت سیزدهم نرسیده‌اند! اگر یادتان باشد برخی از حامیان رییس جمهور می‌گفتند در ۵ ماه بادمجان هم رشد نمی‌کند چه برسد به کارهای دولت.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد گفت: رقابتهای لیگ برتر امسال هم مثل دوره‌های قبل همچنان با شیطنت و نفوذ برخی افراد همراه شده که به هیچ عنوان زیبنده چنین مسابقاتی نیست.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد گفت: رقابتهای لیگ برتر امسال هم مثل دوره‌های قبل همچنان با شیطنت و نفوذ برخی افراد همراه شده که به هیچ عنوان زیبنده چنین مسابقاتی نیست.
نایب رییس انجمن داروسازان ایران گفت: باید توجه کرد که علی‌رغم اجرای طرح دارویاری هنوز قیمت برخی دارو‌ها و مشخصا آنتی‌بیوتیک‌ها واقعی نشده است؛ بویژه آنتی‌بیوتیک‌هایی که سوسپانسیون هستند و به صورت شربت عرضه می‌شوند. آنتی‌بیوتکی‌هایی که به صورت قرص و کپسول عرضه می‌شوند نسبتا وضعیت‌شان بهتر است، اما آنتی‌بیوتیک‌هایی که به صورت شربت هستند و برای کودکان هم مصرف دارند، بیشتر دچار کمبود شده‌اند.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: تاکنون با احتساب بزرگسالان، حدود ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند و تعدادی هم هنوز ثبت‌نام نشده‌اند برخی تأخیر‌ها به دلیل دو سال تعطیلی ناشی از کرونا است و برآورد می‌کنیم ۱۶ میلیون دانش‌آموز واجب‌التعلیم از پایه اول تا پایه دوازدهم داشته باشیم.
اقدامی که مقتدی صدر انجام داد و معادلات سیاسی عراق را به هم ریخت و مقداری مسئولان عراقی را نسبت به این موضوع درگیر کرد که هنوز تبعات برخی مسائل وجود دارد. حتی ما نگران بودیم که با این شرایط اربعین چگونه برگزار خواهد شد، البته گمانه زنی هایی هم بود که احتمالا طرح های شیطنت آمیزی برای تحت الشعاع قرار دادن اربعین به عنوان یکی از بزرگترین کنگره های اسلامی مد نظر بوده که از ناحیه آمریکایی ها ،اسراییلی ها و حتی سعودی ها بعید نیست.
قدیمی‌ترین شیوه نان پزی نیز پخت آن میان خُلواره و خاکستر بوده که هنوز هم میان برخی از مردم عشایری و روستایی بازمانده است. خوزستان، گیلان، گرگان و مازندران از سرزمین‌هایی بوده‌اند که مردم آن‌ها نان تهیه شده از آرد برنج می‌خوردند.
برخی منابع هم خبر دادند که پایگاه آمریکاییها در این منطقه، هدف سه راکت قرار گرفته است. کانال تلگرامی صابرین نیوز گزارش داد که این حملات، با راکتهای ۱۰۷ میلیمتری فجر-۱ صورت گرفت. هنوز آماری از تلفات این حملات منتشر نشده است.
در پاییز سال گذشته بود که گروه بهمن در یک کنفرانس خبری نوید عرضه یک سدان جدید با ویژگی های قابل توجه در سال 1401 را داد. حال طبق شنیده ها قرار است این سدان جدید بهمن موتور به نام ریسپکت (Respect) تا تیر ماه راه خود را به خیابان های کشور باز نماید.
حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: حضور چند ده میلیونی مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و نمونه‌های مشابه دیگر، به وضوح حکایت از آن دارد که اگر هم مردم به برخی از عملکردها انتقاد داشته باشندـ که طبیعی نیز هست ـ ولی به اصل نظام کاملاً وفادار هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ