سردار علایی در گفت‌وگویی اظهار داشت: مسئله هسته‌ای را ببینید! آخر دولت روحانی می‌توانستند تصمیم بگیرند و مسئله را تمام بکنند، نکردند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جزیره تایوان پس از رزمایش نظامی چین حوالی این جزیره، مدعی شد که انتخابات سال آینده تایوان، انتخاب بین دموکراسی و خودکامگی است.
نخست وزیر عراق در نشست سالانه روز اسلامی مبارزه با خشونت علیه زنان، دفاع از حقوق زنان را پیش از مسئولیت قانونی، یک مسئولیت انسانی و اخلاقی توصیف کرد.
مدافع پرسپولیس می‌گوید این تیم با مشکلات مالی روبرو است و نباید هیچ بازیکنی دغدغه‌ای به جز فوتبال داشته باشد.
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای تاج! چطور به خودتان اجازه دادید اولین بازی لیگ برای تیمی که ۳ قهرمانی آورده این طور برگزار شود؟
یک رسانه عبری گزارش داد که وزیر امور خارجه تل‌آویو از دیدار «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با «عبدالله بن زائد» وزیر امور خارجه امارات ابراز ناخرسندی کرد.
پس از جدایی از استقلال و پیوستن به تیم روستوف روسیه، یک مدیر برنامه فوتبال معتقد است محمد محبی می‌تواند کریستیانو رونالدو بعدی جهان باشد!
پس از جدایی از استقلال و پیوستن به تیم روستوف روسیه، یک مدیر برنامه فوتبال معتقد است محمد محبی می‌تواند کریستیانو رونالدو بعدی جهان باشد!
سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر درباره بیرانوند ادعای عجیبی را مطرح کرد.
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مجلس با انتشار استوری در صفحه مجازی خود به اظهارات اخیر سردار رادان درباره دوربین‌های طرح حجاب واکنش جالبی نشان داد.
در شرایطی که بحث انتقال سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران به باشگاه المپیک مارسی مطرح شده، باشگاه زنیت روسیه هم برای بازگرداندن این بازیکن سابق خود دست به کار شده است.
سردار رادان فرمانده جدید فراجا گفت: مبنای برنامه‌های من در فرماندهی کل انتظامی کشور، معماری فراجای آینده است.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اظهارات سردار اباذری پیرامون مواضع متفاوت برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون حوادث و جریانات داخلی را برداشت و تحلیل شخصی وی دانست و تاکید کرد: سردار اباذری مشاور فرمانده کل سپاه نیست.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اظهارات تقطیع شده سردار اباذری پیرامون مواضع متفاوت برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون حوادث و جریانات داخلی را برداشت و تحلیل شخصی وی دانست و تاکید کرد: سردار اباذری مشاور فرمانده کل سپاه نیست.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اظهارات تقطیع شده سردار اباذری را برداشت، تحلیل و نظر شخصی وی دانست که با واقعیات موجود انطباق ندارد.
به دنبال اظهارات اخیر سردار آزمون، باشگاه فنرباغچه ترکیه جذب این مهاجم تیم ملی ایران را در دستور کار خود قرار داده است.
یک رسانه ترکیه‌ای مدعی شد باشگاه فنرباغچه بعد از اظهارات اخیر سردار آزمون، به دنبال جذب این مهاجم ایرانی بعد از مسابقات جام جهانی است.
وریا فوتبالیست است و من هم فوتبالیست بوده ام. آدمیزاد در نهایت در یک وجب جا می‌خوابد و باید حقایق را بگوید. وریا غفوری در زندگی فوتبالی اش یک قهرمانی لیگ برتری با استقلال دارد که همان را هم مدیون سردار آجرلو است.
اسماعیل کوثری گفت: نیروهای انتظامی و امنیتی از ۲ جبهه مورد حمله قرار گرفته‌اند. در یک‌سو شاهدیم برخی چهره‌هایی که در گذشته سوابق انقلابی داشته‌اند به این نیروها هجمه وارد می‌کنند؛ به‌دلیل اینکه این افراد در جریان مسائل پشت‌پرده آشوب‌های اخیر نیستند گمان می‌کنند اظهارات بیگانگان درست است.
زلاتان ایبراهیموویچ بار دیگر طرفداران و به طور کلی اهالی دنیای فوتبال را غافلگیر کرد، اما این بار نه با اظهارات سرشار از اعتماد به نفسش بلکه با ایفای نقش در یک فیلم سینمایی جدید.
روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه در اطلاعیه اظهارات منتسب به سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده این نیرو مبنی بر ساخت ایستگاه فضایی را تکذیب کرد.
مدیر برنامه سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به اظهارات اخیر جنجالی علیه این مهاجم در روسیه، گفت: سردار دوست ندارد درباره شایعات صحبت کند.
مدیر برنامه سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به اظهارات اخیر جنجالی علیه این مهاجم در روسیه، گفت: سردار دوست ندارد درباره شایعات صحبت کند.
اظهارات سردار سلامی درباره آمریکایی‌ها را مشاهده کنید. / خبرگزاری دانشجو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ