نخست وزیر عراق در نشست سالانه روز اسلامی مبارزه با خشونت علیه زنان، دفاع از حقوق زنان را پیش از مسئولیت قانونی، یک مسئولیت انسانی و اخلاقی توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جزیره تایوان پس از رزمایش نظامی چین حوالی این جزیره، مدعی شد که انتخابات سال آینده تایوان، انتخاب بین دموکراسی و خودکامگی است.
مدافع پرسپولیس می‌گوید این تیم با مشکلات مالی روبرو است و نباید هیچ بازیکنی دغدغه‌ای به جز فوتبال داشته باشد.
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
سردار علایی در گفت‌وگویی اظهار داشت: مسئله هسته‌ای را ببینید! آخر دولت روحانی می‌توانستند تصمیم بگیرند و مسئله را تمام بکنند، نکردند
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای تاج! چطور به خودتان اجازه دادید اولین بازی لیگ برای تیمی که ۳ قهرمانی آورده این طور برگزار شود؟
یک رسانه عبری گزارش داد که وزیر امور خارجه تل‌آویو از دیدار «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با «عبدالله بن زائد» وزیر امور خارجه امارات ابراز ناخرسندی کرد.
پس از جدایی از استقلال و پیوستن به تیم روستوف روسیه، یک مدیر برنامه فوتبال معتقد است محمد محبی می‌تواند کریستیانو رونالدو بعدی جهان باشد!
پس از جدایی از استقلال و پیوستن به تیم روستوف روسیه، یک مدیر برنامه فوتبال معتقد است محمد محبی می‌تواند کریستیانو رونالدو بعدی جهان باشد!
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا درباره کابینه این رژیم، شدیداً انتقاد کرد.
شواهد رسانه‌ای حاکی از آن است که سخنگوی کاخ سفید درباره ارتباط خانواده رئیس‌جمهور آمریکا با کشف بسته کوکائین در کاخ سفید دروغ گفته است.
رئیس هیئت فوتبال خوزستان جملات تندی را علیه سرمربی فولاد به زبان آورد.
رئیس هیات فوتبال خوزستان جملات تندی را علیه سرمربی فولاد به زبان آورد.
وزیر دفاع گفت: اگر زمانی به هواپیمای شکاری یا هواپیماهای دیگر احساس نیاز شود تا آنجا که خودمان بتوانیم تولید کنیم، مراحلش را دنبال می‌کنیم، اگر زمانی هم لازم باشد در این خصوص خریدی صورت بگیرد آنهم ضوابطی دارد که دنبال می‌شود.
بازیکنان تیم ملی والیبال ایران از غیبت بهروز عطایی سرمربی تیم در آمریکا و افت بدنی به عنوان دلایل اصلی شکست برابر فرانسه در هفته دوم لیگ ملتها نام بردند.
همسر کریم بنزما که با پیوستن او به الاتحاد قرار است به همراه کریم در عربستان زندگی کند در یک مصاحبه درباره زندگی مشترکش با این ستاره فرانسوی صحبت کرد.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: به مردم ایران صعود به جام جهانی را تبریک می گویم و حالا می توانم اندکی بخوابم.
وزیر کابینه تندرو نتانیاهو بار دیگر تهدید به کشتار گسترده مردم فلسطین در کرانه باختری و گسترش شهرک‌های صهیونیست نشین کرد.
مصطفایی از ساکنان سابق اشرف گفت: کار ما در کمپ فعالیت اینترنتی با اکانت های فیک برای تحریک کردن جوانان ایران بر علیه جمهوری اسلامی و تحریک برای آتش زدن بانک ها و مراکز دولتی بود.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اظهارات آقای رئیسی درباره ردصلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نوعی خودزنی سیاسی بود.
وکیل چند نفر از هواداران والنسیا که به اتهام توهین نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور تعت تعقیب قرار دارند با اظهاراتی عجیب از موکل‌های خود دفاع کرده و خبرساز شده است.
کیهان نوشت: مرحوم‌هاشمی ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ در اجلاس آموزش و پرورش و در اثر مشورت‌های نادرست و گمراه کننده برخی اطرافیان گفته بود: «اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روز‌ها محکمترین اقتصاد دنیا را دارند، این‌ها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند محروم شدند...
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در حضور خبرنگاران گفت که شواهد دست داشتن اوکراین در تخریب سد کاخوفکا آنقدر زیاد و مشخص است که رد آنها دشوار است.
فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان از بیانیه مشترک آمریکا وعربستان سعودی درباره آغاز مذاکرات میان طرف‌های درگیر در این کشور، استقبال کرد.
مشاور سیاسی فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان در اظهاراتی عجیب ضمن ابراز همدردی با رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را تروریستی خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ