دانیلو سیکان، مهاجم شاختار دونتسک، یکی از عجیب‌ترین فرصت‌های از دست رفته در لیگ قهرمانان را به نام خودش ثبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان سال از نگاه اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای لیگ برتر (PFA) اعلام شدند.
ابرستاره آرژانتینی شانس اول کسب توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۲۳ شد.
مربی پیشین نواک جوکوویچ در مورد شانس بهترین تنیسور تاریخ برای فتح گرنداسلم تقویمی مطالبی بیان کرد.
دروازه‌بان مس رفسنجان شانس زدن رکورد بیشترین کلین‌شیت تاریخ لیگ برتر را داشت.
تیم نفت آبادان با پیروزی ارزشمند در خانه شانس بقای خود در لیگ را بالا برد.
مدافع پرسپوليس این شانس را دارد تا در جدال با مس کرمان به رده سوم برترین پاسورهای فصل راه یابد.
شاگردان سید مهدی رحمتی با نمایش دفاعی منسجم اجازه کار به مهاجمان پرسپولیس را ندادند.
برترین فرنگی‌کار رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور معتقد است با اجرای چرخه انتخابی، شانس ملی‌پوش شدن به تمامی مدعیان داده خواهد شد تا عادلانه به هدف‌شان برسند.
برترین فرنگی‌کار رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور معتقد است با اجرای چرخه انتخابی، شانس ملی‌پوش شدن به تمامی مدعیان داده خواهد شد تا عادلانه به هدف‌شان برسند.
برترین فرنگی‌کار رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور معتقد است با اجرای چرخه انتخابی، شانس ملی‌پوش شدن به تمامی مدعیان داده خواهد شد تا عادلانه به هدف‌شان برسند.
طبق رده‌بندی برترین بازیکنان لیگ NBA،‌ نیکولا یوکیچ تا اینجای فضل شانس اول کسب عنوان MVP در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ است.
مطالعات نشان داده‌اند که هوای سرد خطر کم آبی بدن را افزایش می‌دهد، زیرا افراد زمانی که در هوای سرد قرار می‌گیرند احساس تشنگی نمی‌کنند در حالی که بدن شان در حال از دست دادن مایعات است. برای درک میزان کم آبی بدن تان به سادگی یکی از بند‌های انگشتان را برای حدود ۳ ثانیه فشار داده و سپس رها کنید.
سفیان امرابط از شانس بالایی برای حضور در لیگ برتر انگلیس با توجه به درخشش در جام جهانی برخوردار است.
مهاجم اسبق تیم ملی که سابقه حضور در جام جهانی 2006 آلمان را نیز در کارنامه دارد، ابراز امیدواری کرد برای نیمکت ایران بهترین تصمیم اتخاذ شود.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ضمن حضور در میان بهترین گلزنان در صدرجدول مهاجمانی است که بیشترین شانس را مقابل دروازه ایجاد کرده اند.
لیونل مسی در نشست خبری بازی با عربستان بار دیگر تکرار کرد که این آخرین جام جهانی او خواهد بود.
لیونل مسی در نظرسنجی ها بیشترین شانس را برای کسب عنوان بهترین بازیکن جام جهانی دارد. کریم بنزما و کیلیان امباپه شانس های بعدی هستند.
رونالدو نازاریو معتقد است رئال مادرید در ال‌کلاسیکو شانس پیروزی بیشتری نسبت به بارسلونا دارد، به خصوص که با انگیزه گرفتن انتقام شکست 0-4 چند ماه قبل وارد زمین می شود.
بر اساس تصمیم فیفا، برنده جایزه بهترین بازیکن سال پس از جام جهانی مشخص می شود و این رقابت‌ها نقش مهمی در تعیین برنده نهایی خواهد داشت.
فابیو کاپلو از هری کین به عنوان یکی از بهترین مهاجمین تاریخ یاد کرده و می‌گوید انگلیس با در اختیار داشتن ستاره کارآمدی مثل او یکی از مدعیان اصلی فتح جام جهانی است.
رافا بنیتس شانس بالایی برای مربیگری باشگاه المپیاکوس دارد و بدون شک این بدترین خبر ممکن برای خامس رودریگز خواهد بود که اخیرا به این باشگاه یونانی پیوسته است.
«قهرمان» در صورتی که به عنوان نماینده سینمای ایران در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی انتخاب شود نیز از شانس‌های کسب جایزه در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان خواهد بود.
بسیاری از منتقدین و پخش کنندگان هالیوودی شانس فیلم تازه فرهادی را نه تنها برای نامزدی نهایی اسکار بهترین فیلم بین المللی، بلکه برای اسکار بهترین فیلمنامه ارجینال، اسکار بهترین طراحی صدا و اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد بالا می‌دانستند اما در هیچ یک از این رشته‌ها، قهرمان در لیست نهایی قرار نگرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ