با وجود تکذیب مکرر مسئولان ورزش ایران بر تسهیل شرایط الناز رکابی، ولی اتفاقاتی در این بازه زمانی رخ داد که باورپذیری این موضوع را نزد بسیاری از هواداران این سنگنورد ایرانی دشوار کرد. اولین مورد همان شایعه حبس خانگی بود. شایعه‌ای که البته بعد‌ها با حضور این چهره ورزشی در میان مردم از بین رفته بود. مورد دوم، ممنوع‌الخروجی الناز و بعد‌ها داستان ضبط پاسپورتش بود که برای این یکی، چند مورد ناخوشایند شکل گرفت که نشان می‌داد شایعات چندان بی‌اساس هم نیست
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابهامی که در‌این‌بین وجود دارد، این است که اگر حمید سجادی کسالت جسمانی داشت، چطور این خبر را بار‌ها تکذیب کرد و حتی وزارتخانه مطبوع او افرادی که چنین اخباری را منتشر کرده، تهدید به شکایت کرد. بدیهی است که حمید سجادی و افراد نزدیکش در وزارت ورزش بیش از بقیه از وضعیت جسمانی او باخبر بوده‌اند و بعید است او به دلیل وضعیت جسمانی‌اش مجبور شده باشد استعفا دهد.
با مرور بخشی از صحبت‌های رضا زارعی حالا دوباره نگرانی‌ها درباره شرایط الناز رکابی برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش بیشتر شده، به‌ویژه اینکه او می‌گوید ممکن است کمیته ملی المپیک که پیش‌تر تضمین داده مشکلی برای این ورزشکار به وجود نمی‌آید، او را از فهرست تیم ملی خط بزند
الناز رکابی در مرحله پنجم جام جهانی سنگوردی در ماده بولدرینگ، در رده بیست و سوم دنیا ایستاد.
چهار سنگنورد ایرانی در جام جهانی ایتالیا مسابقه دادند.
رئیس فدراسیون کوهنوردی می‌گوید صادر نشدن ویزای انگلستان برای الناز رکابی ربطی به فدراسیون کوهنوردی ندارد.
داستان حجاب‌نداشتن ورزشکاران ایرانی برای سومین بار است که در قریب به سه ماه اخیر خبرساز شده است. بین دو ماجرای الناز رکابی و سارا خادم‌الشریعه، پارمیدا قاسمی، عضو تیم ملی تیر و کمان ایران در رشته ریکرو هم در مراسم اختتامیه لیگ تیروکمان جام خلیج فارس در تهران، در حالی روی سکو ظاهر شد که حجابی بر سر نداشت. گو اینکه او هم اندکی بعد با انتشار یک مصاحبه تصویری افتادن روسری‌اش را به وزش باد ربط داد و گفت آن اتفاق سهوی بوده است.
فدراسیون جهانی صعود‌های ورزشی، الناز رکابی را برای حضور در برنامه افزایش مربیان زن در بازی‌های المپیک انتخاب کرد.
چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی پخش شد که مأموران ویلای خانواده الناز رکابی را تخریب کردند.
الناز رکابی تایید کرده چندین پیشنهاد از کشور‌های دیگر دارد.
عکسی از دیدار الناز رکابی با عادل فردوسی پور
برادر الناز رکابی، سنگورد زن ایرانی، شایعات مربوط به حبس خانگی خواهرش را رد کرد.
خسروی‌وفا: الناز رکابی زندانی نشد، یکروز در هتل بود
بعد از آن حاشیه‌ها از سوی برخی از ایرانیان خارج کشور با این ورزشکار برای پناهندگی تماس گرفته شد اما وی درخواست آنان را رد کرد و گفت عاشق ایران است.
وزیر ورزش در دیدار الناز رکابی: تو فرزند ایرانی
زن ملی‌پوش سنگنوردی ایران به دیدار حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان رفت.
عضو تیم ملی سنگنوردی ایران با وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد.
حمید سجادی وزیر ورزش در پاسخ به سوال درباره الناز رکابی گفت: در حال بررسی علت این اتفاق هستیم. وی فرزند ایران و عضو تیم ملی است. فدراسیون در حال پیگیری است.تک تک ورزشکاران در آغوش میهن هستند.
الناز رکابی گفت: به دلیل فراخوانی غیرمنتظره ای که از من در مسابقات شد، درگیر لوازم فنی خود شدم و این باعث شد از حجابی که باید می داشتم غافل شوم.
الناز رکابی: خداحافظی از تیم ملی درکار نیست، طبق اعتقاداتم جلو می‌روم
عده زیادی از مردم بامداد امروز با حضور در فرودگاه امام خمینی، به استقبال الناز رکابی ملی‌پوش سنگنوردی ایران در قهرمانی آسیا رفتند. گفته می‌شود رکابی بدون هیچ مشکلی با ون مخصوص فرودگاه همراه سایر اعضای تیم ملی راهی خانه‌اش شد
بين خارجی‌ها من به عنوان نماينده ايران شناخته شدم و اين باعث شد هيچ‌وقت نتوانم مهاجرت كنم. اسمش را بگذاريم عرق به وطن يا هر چيز ديگري اما دوست داشتم بگويم ما با همين امكانات مي‌توانيم خودمان را برسانيم به سطحي كه مي‌خواهيم با همين حجاب و اوضاع ايران.
پیام الناز رکابی در مسیر بازگشت به ایران
در شرایطی که شایعاتی مبنی بر تحویل دادن الناز رکابی به سفارت ایران در کره منتشر شده، این خبر تکذیب شده است.
النار رکابی نماینده ایران در مسابقات سنگ نوردی به رتبه چهارم دست یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ