مردی پس از اسکی روی آب به ساحل و نزد دوستانش برگشت. او خواست غذا بخورد که متوجه شد، غذایش نیست. از دوستانش پرسید خبری از غذای او دارند. یکی از دوستانش گفت، تمام روز را داشته موج‌سواری می‌کرده و دیگری هم گفت که تمام مدت کنار آتش نشسته بوده و آبمیوه‌اش را می‌خورده است. مرد لبخندی زد، چراکه می‌دانست یکی از آن‌ها دارد دروغ می‌گوید و به‌سرعت دروغگو را شناخت. به نظر شما دروغگو کیست؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوگل تصمیم دارد نرم افزار دستیار مجازی خود را مجهز به ویژگی های هوش مصنوعی مولد کند که مشابه آن در چت بات های بارد و چت جی پی تی وجود دارد.
اگر چه پیش بینی وضعیت شهر‌ها در آینده با خطا‌های زیادی همراه است، اما هوش مصنوعی ادعا می‌کند که بر پایه ابرداده‌های خود دست به پیش بینی می‌زند و کمترین خطا را دارد. به همین جهت از هوش مصنوعی خواسته شد تا وضعیت شهر تهران در سال ۲۰۵۰ میلیارد را به تصویر بکشد. در نهایت ۴ طرح ترسیم شد که در ادامه مشاهده می‌کنید.
ماسک پیشتر چندین بار تاکید کرده بود که توسعه هوش مصنوعی باید متوقف شود و این بخش نیاز به وضع مقررات دارد. وی بارها در مورد پتانسیل هوش مصنوعی برای «تخریب تمدن بشری» ابراز نگرانی کرده است.
پهپاد تحت کنترل «هوش مصنوعی» ارتش آمریکا در جریان آزمایش شبیه‌سازی، اپراتور انسانی خود را کشت!
سازمان های چینی تلاش های خود در حوزه توسعه الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی را افزایش داده اند و طی ۳ سال گذشته ۷۹ مدل زبانی بزرگ(LLMs) ایجاد کرده اند.
«استیون ای. شوارتز»، وکیل طرف شاکی در این پرونده اذعان کرده که از چت‌بات شرکت OpenAI برای تحقیقات خود استفاده کرده است. او می‌گوید ChatGPT در پاسخ به این سؤال که آیا این پرونده‌ها واقعی هستند یا خیر، پاسخ مثبت داده، اما از ارائه منبع طفره رفته و صرفاً مدعی شده است که این پرونده‌ها در پایگاه Westlaw و LexisNexis در دسترس هستند.
رئیس شرکت هواپیمایی امارات معتقد است که هواپیما‌های مسافربری مجهز به کمک‌خلبان هوش مصنوعی می‌توانند مسافران را در آینده به مقصد خود برسانند.
ستاره برزیلی رئال تکنیک ناب خود را در برابر کایل واکر به رخ کشید.
OpenAI ادعا دارد که تمام مشکلات امنیتی قبلی را برطرف کرده است و اکنون در طرحی اختصاصی مبلغ ۲۰ هزار دلار را برای یافتن هر مشکل امنیتی به متخصصان می‌پردازد. درهرحال توصیه می‌شود که از به‌اشتراک‌گذاشتن اطلاعات شخصی خود مثل نام کامل، آدرس محل سکونت یا کار، شماره تماس و جزئیات بانکی در گفت‌وگو با چت‌بات‌های هوش مصنوعی خودداری کنید
هوش مصنوعی در اقدامی شگفت‌انگیز، پیش‌بینی خود از شهر تبریز را در ۱۰۰ سال آینده به تصویر کشید.
یک شرکت چینی امروز از مدل هوش مصنوعی مولد خود رونمایی کرده که قدرت چت‌بات‌های مختلف را تقویت می‌کند و در آینده نزدیک در همه برنامه‌های این شرکت ادغام خواهد شد.
بسیاری از این پست‌های "تله‌ای"، که شامل انواع گرافیک‌ها، میم‌ها، پازل‌ها و ... هستند، عمدا برای به اشتباه انداختن یا به چالش کشیدن و آزار مخاطبان طراحی شده‌اند و حقیقت ماجرا پیچیده‌تر از آن چیزی است که ما می‌بینیم. ابتدا بیایید به نحوه عملکرد آن در هنگام ریختن آب در این سیستم از ظروف و خطوط لوله فکر کنیم؛ سپس به بررسی این موضوع می‌پردازیم که چرا این تله چالشی و خاص تا این حد در رسانه‌های اجتماعی موثر بوده.
هوش مصنوعی هر چه پیچیده‌تر شود به طور فزاینده‌ای شبیه ما خواهد شد. آیا ما قادر خواهیم بود در برابر برنامه‌های رایانه‌ای خود مقاومت کنیم؟
هوش هیجانی به معنای درک کردن احساسات خود و همچنین مدیریت صحیح هیجان‌ها در شرایط مختلف است.
این هوش مصنوعی در مراحل اولیه‌ی خود قرار دارد و ممکن است در ساخت فیلمنامه برای شما، کمی باگ داشته باشد.
نتیجه نهایی تست هوش ChatGPT چه بود؟ براساس پاسخ‌های این خرده‌آزمون‌ها، ضریب هوشی کلامی ChatGPT ۱۵۵ بود که بالاتر از ۹۹.۹درصد آمریکایی‌ها است که در آزمون استاندارد سازی WAIS III شرکت کرده بودند.
Security Copilot می‌تواند در عرض چند دقیقه کار‌هایی انجام دهد که پیش از این انجام آن‌ها چند روز زمان می‌برد. این برنامه در پشت صحنه به ۶۵ تریلیون سیگنال امنیتی روزانه دسترسی دارد که مایکروسافت با سیستم‌های امنیتی خود آن‌ها را گردآوری می‌کند.
شرکت مایکروسافت دیروز از آخرین برنامه‌های خود برای ارائه خدمات هوش مصنوعی به کاربران بیشتری خبر داد و نرم‌افزار آفیس پرکاربرد خود را به ابزار هوش مصنوعی مجهز کرد.
چند شرکت چینی مشغول توسعه نسخه‌های خود از «چت جی پی تی» هستند و برخی نیز مدعی شده اند فاصله اندکی تا ارائه نسخه‌های خود از این چت بات برای عموم مردم دارند.
گوگل اخیرا نتایج تحقیقات خود را روی سیستمی به نام MusicLM منتشر و اعلام کرده که این سیستم می‌تواند در ازای دریافت متن در ژانر‌های مختلف، موسیقی خلق کند.
شاید اگر در مورد سلامتی خود از هوش مصنوعی سوال کنید، بهتر از مراجعه به سایت‌های مربوط به اطلاعات دارو و درمان باشد، اما باید احتیاط کنید.
دانشمندان دانشگاه درکسل در تازه‌ترین تحقیقات خود، به مطالعه توانایی هوش مصنوعی در تشخیص علائم بیماری آلزایمز پرداختند.
در این مطالعه دانشمندان برای آزمایش فرضیه خود از موش‌های اصلاح ژنتیکی شده استفاده کردند. آن‌ها کشف کردند که موش‌های تحت تست رویانی که عمدتاً مواد ژنتیکی مادری دریافت می‌کردند جمجمه و مغز بزرگتری داشتند در حالی که بدنشان کوچک‌تر بود. آن‌هایی که مقادیر نامتناسبی مواد ژنتیکی پدری دریافت کرده بودند نیز بدنی بزرگ‌تر، اما جمجمه و مغز کوچک‌تری داشتند.
زنی یک چت بات هوش مصنوعی از خود به شکل یک کودک ساخت، با توجه به دفتر خاطراتش به آن آموزش داد و به این ترتیب با کودکی خود ارتباط برقرار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ