رئیس جمهور فرانسه پیروزی «بنیامین نتانیاهو» در انتخابات کنست را تبریک گفت و او را به پاریس دعوت کرد تا در زمینه امور دوجانبه و ایران گفت‌وگو کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام امنیتی اعلام کرد که کاخ سفید از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن در ماه آینده میلادی (سپتامبر) دعوت کرده است.
رییس فدراسیون فوتبال از همتای عربستانی خود دعوت کرده تا به ایران بیاید و درباره برخی برنامه ریزی های مشترک تصمیم گیری شود.
دروازه‌بان عراقی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از دعوت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان خبر داد.
ترکیه به دنبال آن است که نقش خود را به عنوان یک میانجی منطقه ای و بین المللی به نمایش بگذارد. اما شواهد نشان می دهد که دعوت ابومازن و نتانیاهو به آنکارا، انگیزه اقتصادی هم دارد.
جنبش تحریم رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از دعوت به عمل آمده از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به ترکیه انتقاد کرد.
نهاد ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که محمود عباس و نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دعوت رجب طیب اردوغان هفته آینده به طور جداگانه در سفر به ترکیه، نشست‌های جداگانه با اردوغان خواهند داشت.
پادشاه مراکش از نتانیاهو برای سفر به این کشور دعوت به عمل آورد.
با وجود بیانیه دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص جزئیات گفتگوی تلفنی میان وی و رئیس جمهور آمریکایی، یک رسانه آمریکایی، این گفتگو را در سطح «دعوت» ندانست.
پس از کش‌وقوس‌های فراوان، رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از وی برای سفر به واشنگتن دعوت کرد.
منابع آگاه در رژیم صهیونیستی از خشم نخست وزیر این رژیم نسبت به عملکرد سفیر تل آویو در واشنگتن در خصوص عدم دعوت کاخ سفید از بنیامین نتانیاهو برای سفر به آمریکا، خبر دادند.
رئیس جمهور سابق آمریکا، عدم دعوت واشنگتن از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای حضور در کاخ سفید را به سخره گرفت.
به نظر می‌رسد نتانیاهو از قراردادن کابینه‌اش در حاشیه لذت می‌برد. با این حال، همانطور که کانال ۱۲ اسرائیل این هفته گزارش داد، نتانیاهو از سفر گالانت به ایالات متحده برای دیدار با مقامات دفاعی این کشور جلوگیری می‌کند. براساس این گزارش، نتانیاهو همه وزرای خود را از ملاقات در واشنگتن یا امارات متحده عربی تا زمانی که از خودش برای بازدید از آنجا دعوت نشده باشد، منع کرده است. این هفته بار دیگر در مورد دعوت کاخ سفید از نتانیاهو از جیک سالیوان سوال شد، اما سالیوان جواب مشخصی نداد.
همچنین کربی اظهار کرد: بایدن به زودی از نتانیاهو برای حضور در کاخ سفید دعوت خواهد کرد اما تاریخ این سفر هنوز نامشخص است.
«رئیس جمهور آمریکا تاکنون دعوت نامه ای را برای نتانیاهو جهت سفر به این کشور ارسال نکرده و یا در شرایطی که اخیرا وزیر دارایی این رژیم در آمریکا جهت شرکت در یک کنفرانس به سر می برد، هیچ مقام دولتی آمریکایی حاضر به دیدار با وی نشده است. مسائلی که همه و همه از عمق شکاف و اختلافات جدی در روابط اسرائیل و آمریکا در شرایط کنونی حکایت دارند. با این حال، نکته مهم این است که این شکاف ها، عملا به مساله ایران و نوع رویکرد دو طرف به این موضوع نیز تسری پیدا کرده‌اند.»
اخبار منتشر شده درباره احتمال سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا تکذیب شد.
خبرگزاری رویترز به نقل از منبع مطلع خبر داد که رئیس جمهور آمریکا هیچ دعوتی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن انجام نداده است.
رسانه‌های عبری زبان به نقل از یک مسئول گزارش دادند که واشنگتن از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای حضور در کاخ سفید دعوت به عمل نخواهد آورد.
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی، جامعه صهیونیستی را به تمرد و نافرمانی مدنی علیه کابینه نتانیاهو دعوت کرد.
شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره عدم دعوت نتانیاهو به واشنگتن، حقایق جدیدی را منتشر کرد.
زلنسکی از نتانیاهو برای سفر به اوکراین دعوت کرد.
زلینسکی از نتانیاهو برای سفر به اوکراین دعوت کرد.
رئیس امارات در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو پیروزی وی در انتخابات کنست را تبریک گفت و از وی برای سفر به ابوظبی دعوت کرد.
حزب یش عتید به رهبری یائیر لاپید واکنش تندی به انتقاد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق این رژیم درباره پرونده ترسیم مرز دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ