اصفهان - سرتیپ دوم پاسدار حمید علینقیان‌ پور به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان اصفهان منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
روایت دقیق سردار حبیبی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس از حادثه تروریستی شاهچراغ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش محلی طی یک ماه اخیر گفت: اصفهان محل مناسبی برای اراذل و اوباش نیست.
اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش محلی طی یک ماه اخیر گفت: اصفهان دیگر محل مناسبی برای اراذل و اوباش خطرناک نیست.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با حکم فرمانده کل انتظامی کشور فرمانده جدید انتظامی استان کرمان منصوب و معرفی شد.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۷۳ قاچاقچی عمده و کشف ۶ تُن و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در مدت سه ماهه سال جاری توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.
اصفهان- معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از معافیت جدید سربازی برای تنها فرزند پسر خانواده‌هایی که دارای فرزند با معلولیت شدید هستند، خبرداد.
اصفهان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند چهار نفره سارقان زورگیر تلفن همراه در منطقه جنوب شهر اصفهان و اعتراف متهمان به ۱۶ فقره سرقت خبر داد.
قم- آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم با حضور سردار رادان فرمانده فراجا و جمعی از مسئولان برگزار شد.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در ۱۰ فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.
قم- از سوی «سردار رادان» فرمانده فراجا، سرتیپ دوم پاسدار «محمدرضا میرحیدری» به عنوان فرمانده انتظامی استان قم منصوب شد.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در ۱۰ فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.
اصفهان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شهادت مامور فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان براثر تصادف حین انجام وظیفه خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف کامیون حامل ۴۰ فوت محموله قاچاق قطعات یدکی خودروهای سبک به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف انواع وسایل لاغری که در یک ساختمان دپو شده بود در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان ۴۰ میلیارد ریالی سکه، ارز و طلاجات در جنوب شهر اصفهان خبر داد.
اصفهان- رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عامل تیراندازی با سلاح جنگی در شهر بهارستان توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: با رصد هوشمندانه صورت گرفته سرانجام مخفیگاه اعضای این باند شناسایی و بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با اخذ دستور از مرجع قضائی محل را به محاصره خود در آورده و طی یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی هر 4 متهم را دستگیر کردند.
سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حکمی، سرتیپ دوم دوستعلی جلیلیان به سمت فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان منصوب کرد.
سمنان- «موقفه‌ای» طی حکمی از سوی فرمانده نیروی انتظامی کشور به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان سمنان منصوب شد.
اصفهان- مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه ای از دستگیری ۲ اغتشاشگر در شهرستان نجف‌آباد و کشف ۱۱ عدد کوکتل مولوتف در بازرسی از مخفیگاه آنان خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان شهادت یکی از نیروهای یگان ویژه فراجا در اغتشاش های شب گذشته این شهر را تکذیب کرد.
زاهدان- شورای تامین سیستان و بلوچستان اعلام کرد که فرمانده انتظامی زاهدان و رئیس کلانتری ۱۶ این شهر از سمت خود عزل شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ