فرماندار سمیرم در مورد خبر ترور فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: این خبر در فضای مجازی منتشر شد که کاملاً شایعه است و تکذیب می‌شود و فرمانده انتظامی شهرستان در سلامت کامل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان امنیت فدرال روسیه از بازداشت مَردی ۶۴ ساله خبر داد که مظنون به ترور فرمانده ناوگان زیردریایی ارتش این کشور است.
ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه اعلام کرد که طی عملیاتی مشترک با نیروهای شاباک، «ایاد الحسنی» مسئول بخش عملیات جنبش جهاد اسلامی را در غرب غزه ترور کرده است.
گردان های قدس اعلام کرد که به‌زودی به جنایت ترور شهید «علی حسن غالی» فرمانده یگان‌های موشکی این گردان‌ها پاسخ کوبنده خواهد داد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در اقدام معاندین مسلح در ترور رئیس پلیس آگاهی سراوان، همسر وی نیز که مجروح شده بود به فیض شهادت نائل آمد.
منافقین ترور سپهبد شهید صیاد شیرازی صبح روز بیست و یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۷۸ در مقابل در منزل این فرمانده که در آن زمان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود و جلو دیدگان فرزندش انجام دادند. زهره قائمی مسئول عملیات ترور و به شهادت رساندن سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دست اندرکاران تولید و توزیع عمده مواد مخدر نباید سرزمینی را برای خود امن تصور کنند.
روزنامه دولت نوشت: برخی از رسا‌نه‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند که هدف رژیم صهیونستی در حمله دیشب به دمشق ترور فرمانده نیروی قدس بود، حتی شایعات متعددی درمورد هدف قرارگرفتن فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه قدس پخش کرده‌اند که تماما کذب است.
روزنامه دولت نوشت: برخی از رسا‌نه‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند که هدف رژیم صهیونستی در حمله دیشب به دمشق ترور فرمانده نیروی قدس بود، حتی شایعات متعددی درمورد هدف قرارگرفتن فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه قدس پخش کرده‌اند که تماما کذب است.
فرمانده انتظامی کشور گفت: دست اندرکاران تولید و توزیع عمده مواد مخدر نباید سرزمینی را برای خود امن تصور کنند.
رئیس سابق سازمان ضداطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به «آمان» در مصاحبه ای اختصاصی تشریح کرد که درباره ترور سردار سلیمانی به آمریکایی ها چه گفته بود.
محمد مهاجری در واکنش به انتصاب سردار رادان به فرماندهی انتظامی ناجا نوشت: یاد برنامه تلویزیونی ۱۵سال پیش کوله پشتی و فرزاد حسنی می‌افتم. برنامه‌ای که سردار رادان با تهور و شجاعتی غیرقابل انتظار پاسخ انتقاد‌های تند مجری را داد.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: آمریکایی‌ها در چند دهه گذشته اشتباهات بزرگی را مرتکب شدند که از بزرگترین اشتباهات استراتژیک آنان به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی بود.
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از قتل مسلحانه امام جماعت مسجد روستای کوران مهرستان خبر داد.
یک نماینده مجلس عراق از فراکسیون «الصادقون» خواستار بازگشایی پرونده ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس و شهید حاج ابو مهدی المهندس معاون پیشین سازمان الحشد الشعبی عراق شد و برخی افسران دولت پیشبرد امور این کشور را به دست داشتن در این پرونده متهم کرد.
زاهدان- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شهادت امام جماعت مسجد مولای متقیان واقع در بلوار جمهوری شهرستان زاهدان خبر داد.
ارتش رژیم اسرائیل بامداد یکشنبه تامر کیلانی یکی از فرماندهان گروه مقاومت عرین الاسود را در بخش قدیمی شهر نابلس ترور کرد. نظامیان اسرائیلی اقدام به بمب‌گذاری یک دستگاه موتورسیکلت کردند که این بمب هنگام عبور کیلانی از بخش قدیمی نابلس منفجر شد و او به شهادت رسید. گروه عرین الاسود وعده داده که ضربه سختی به اشغالگران اسرائیلی در پاسخ به این جنایت وارد کند.
گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه تامر کیلانی یکی از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) را در بخش قدیمی شهر نابلس ترور کرد.
سردار حمیدرضا هاشمی با نام مستعار سیدعلی موسوی، معاون اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در درگیری‌های چند روز گذشته زاهدان توسط تروریست ها ترور شد.
بر اساس اعلام رسانه های افغانستان، ۲ فرمانده ارشد طالبان پاکستان در جنوب افغانستان ترور شدند.
فرمانده ارشد شاخه نظامی جهاد اسلامی که به دست رژیم صهیونیستی ترور شد از جمله ناظران بر ساخت موشک‌های مقاومت فلسطین بود.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که عصر روز جمعه عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را آغاز کرده و به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است. در همین رابطه یک واحد مسکونی در برج فلسطین در خیابان الشهداء در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند. شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله هوایی، یکی از مواضع جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است. منابع خبری عبری اعلام کردند که تیسیر الجعبری فرمانده سرایا القدس هدف این حملات قرار گرفته و ترور شده است. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.
ارتش اسرائیل ویدئویی از لحظه هدف گرفته شدن واحدی منتشر کرد که «تیسیر الجعبری» فرمانده منطقه شمال در گردان های قدس در برج فلسطین در آن حضور داشت. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.
آمریکایی ها در مقطعی این ترور را به عنوان پیشگیری از وقوع جرم در آینده مطرح کردند، آنان گفتند در زمانی ایران ممکن است به چهار سفارتخانه حمله کند لذا ما ٢ فرمانده نظامی این کشور را کشتیم و ماهیت این اقدام را پیش دستانه اعلام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ