تبریز- جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری دو نفر که با ارائه رسید پرداخت جعلی از شهروندان کلاهبرداری می کردند، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ فیشینگ حرفه ای با کلاهبرداری ۱۰ میلیاردریالی در این استان خبرداد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری دو کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش اسباب بازی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، خبر داد.
متهمان خرید کالا از طریق ارائه رسیدجعلی در تهران توسط پلیس دستگیر شدند.
رئیس مرکزعملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، از شناسایی و دستگیری کلاهبردار میلیاردی به اتهام خرید و فروش خودروهای لیزینگی به قیمت کارخانه و جعل عنوان مسئولین کشوری در تهران خبر داد.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: در سال جاری ۵ باند کلاهبرداری دستگیر کردیم که مبدا آنها در زندان بود. این افراد در تماس با شهروندان و درخواست اطلاعات فرد و جلب اعتماد کلاهبرداری می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در شرق تهران خبر داد.
فعالان مرتبط با یک شبکه کلاهبرداری هرمی دستگیر شدند و ۳۹ وب سایت متعلق به این شبکه نیز مسدود شد.
فعالان مرتبط با یک شبکه کلاهبرداری هرمی موسوم به «زر» دستگیر شدند و ۳۹ وب سایت متعلق به این شبکه نیز مسدود شد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری کلاهبرداران و جاعلان ملکی در فردوسیه شهریار خبر داد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری کلاهبردارانی خبر داد که با ترفند فروش آب معدنی خنک، کارت بانکی شهروندان را خالی می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد میانسالی که مدعی بود نظامی بازنشسته است و از ۴۰۰ شهروند کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در تهران خبر داد و گفت: متهم با شگرد پیش فروش آپارتمان از افراد زیادی به مبلغ هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری دلالان و کلاهبرداران مجازی که در پوشش فروش بلیت مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و نساجی ضمن ایجاد بازارسیاه اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار خبر داد که بیش از ۱۰ میلیارد ریال از حساب بانکی شهروندان سرقت کرده بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با ارائه دلارهای تقلبی به افراد سالخورده، طلاهای آنان را سرقت می‌کرد، خبر داد.
سخنگوی فراجا از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری به‌هویت (ع. خ.) به‌همراه مقادیری سلاح و مواد مخدر و انهدام باند ۱۰ نفره سارقین مسلح در پایتخت و دستگیری باند معروف زورگیری معروف به رضا جکسون خبر داد.
با رصد انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فردی با هویت نامعلوم در بستر شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش سوال تقلبی کنکور به بیش از ۱۰ نفر از داوطلبان کرده است که در همین راستا پرونده‌ای تشکیل شده و رسیدگی به موضوع به قید فوریت در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری اینستاگرامی کاربران خبر داد و گفت: مجرم بیش از سه میلیارد ریال اخاذی کرده بود.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، مرد جوان با چرب‌زبانی، مهاجرت به کشور‌های اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج، از ۴ زن به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و نا پدید شده است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل راه اندازی صفحه فیشنگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه ارزان قیمت خبر داد.
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش گل فروش سیار بهشت زهرا «س» بیش از ۱۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری مجرم سایبری که با ترفند خرید و فروش ارز دیجیتال ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت‌های شبانه مردان نقابدار/ فریب کلاهبرداران در امام محرم را نخورید/ جنجال آفرینی راننده خشمگین!/ دستگیری خواننده غیر مجاز در بهشت زهرا/ فرار ناکام ۲ دختر نوجوان برای سفر به ترکیه/ کشتارگاه خودرو‌های سرقتی!/ به خاطر جلب رضایت همسر اولم قاتل شدم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ