فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه سه دستگاه خودرو نیز همراه از این افراد کشف و توقیف شد، گفت: از داخل این خودروها سلاح جنگی وینچستر تاشو، ۴۰ عدد فشنگ ساچمه‌ وینچستر، لاستیک فرسوده، بطری‌های بنزین و کوکتل مولوتوف هم کشف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تشریح جزئیات درگیری در کلانتری ۱۶ زاهدان گفت: در این حمله، ۴ تروریست معاند با پوشش ارباب رجوع درب کلانتری آمده بودند
اصفهان - سرتیپ دوم پاسدار حمید علینقیان‌ پور به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان اصفهان منصوب شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر با بیان اینکه با اقدام به موقع ماموران پلیس خودرو مسروقه در محور شوشتر به اهواز شناسایی شد، گفت: با توجه به اخطار‌های مکرر ماموران انتظامی، سارق خودرو به ایست پلیس توجهی نکرده و اقدام به فرار کرد.
فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از یگان های مرزی استان کردستان با تاکید بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا گفت: بی تردید قاچاق کالا و ارز خسارت جبران ناپذیری بر اقتصاد دارد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران دستور ویژه ای برای دستگیری ضارب آمر به معروف در شهریار صادر کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان بانه یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز دارای پلاک جعلی و قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.
سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حکمی، سرتیپ دوم دوستعلی جلیلیان به سمت فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان منصوب کرد.
دادگاه نظامی استان سیستان و بلوچستان، ابراهیم کوچک زایی فرمانده انتظامی سابق چابهار را به ۱۵ ماه حبس تعزیری و انفصال از خدمات دولتی و عمومی محکوم کرد.
با تلاش مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی و همکاری پلیس آگاهی کردستان عامل شهادت سروان «احمد کشوری نیا» بامداد امروز دستگیر شد.
وی پس از جنگ به فرماندهی انتظامی منتقل شد و از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ فرماندهی انتظامی کردستان و از ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۳ فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان را به‌عهده داشت.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد اسامی ۵ مقام نظامی ایران و یک شرکت مرتبط با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. «حسن حسن‌زاده»، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران، «سید صادق حسینی»، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، «حسین معروفی»، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج، «مسلم معین»، مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج و «محمد جعفر منتظری»، دادستان کل جمهوری اسلامی ایران در این فهرست قرار گرفته‌اند.
فرمانده انتظامی پایتخت اظهار امیدواری کرد که مسئولان با تصویب قوانین حمایتی هر چه بیشتر هم در بُعد مادی و معیشتی و هم در بُعد افزایش اقتدار پلیس، این ماموران جان‌بر‌کف را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند؛ چراکه پلیس نیز از مردم و در کنار مردم است و مشکلات اجتماعی و اقتصادی موجود در جامعه گریبانگیر پلیس و خانواده‌های آن‌ها نیز می‌باشد.
فرمانده انتظامی کردستان گفت: سرهنگ تورج اردلان از مدافعان امنیت شهرستان بانه دقایقی پیش در بیمارستان ولیعصر تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
با حضور مسئولان کشوری و استانی، فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان معرفی شد.
سردار جهانبخش با بیان اینکه دشمنان با کلید واژه آزادی به دنبال ترویج بی بند و باری در جامعه هستند، افزود: دختران و پسران ایرانی آزادگی را در اصالت خود دارند و این با آزادی حیوانی مدنظر غربی‌ها از زمین تا آسمان تفاوت دارد؛ باور کنید حتی دختران کم حجاب ایرانی نیز عشق دینی دارند و این تسخیر شدنی نیست.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: یکی از عوامل اغتشاشات در بروجرد پس از درگیری با نیروهای انتظامی خودکشی کرد و به هلاکت رسید.
فرمانده انتظامی استان کردستان تاکید کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند و اجازه حضور و تجمع مقابل بیمارستان کوثر را ندهند تا خدایی نکرده در دام توطئه‌ها و پروژه کشته‌سازی ضدانقلاب گرفتار نشوند و مشکلی برایشان پیش نیاید.
زاهدان- شورای تامین سیستان و بلوچستان اعلام کرد که فرمانده انتظامی زاهدان و رئیس کلانتری ۱۶ این شهر از سمت خود عزل شدند.
فرمانده انتظامی مهاباد با رد برخی اخبار مبنی بر مجروحیت شدید در اغتشاشات امروز این شهرستان گفت: در صحت و سلامت هستم و در مجموعه انتظامی شهرستان محکم و استوار در دفاع از امنیت مردم ایستاده‌ایم.
توضیحات سردار آزادی فرمانده انتظامی کردستان را در خصوص کشته شدن یک مرد جوان در خلال تجمع اغتشاشاگران در سنندج را مشاهده می‌کنید.
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عبداللهی از شهدای مدافع امنیت استان کردستان امروز با حضور گسترده مردم و مسئولان این استان برگزار شد.
فرمانده انتظامی کردستان از کشف ۹۰۰ دستگاه شوکر برقی در شهرستان بانه و تلاش برای دستگیری متهمان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۷۳۹ نفر از اغتشاشگران در سطح استان خبر داد و بیان کرد: ۶۰ نفر از این افراد زن بودند که توسط پلیس و سپاه دستگیر شدند؛ تعداد زیادی از این افراد نیز بومی گیلان نبوده و از سایر استان‌ها برای اغتشاش و آشوب وارد گیلان شده بودند.
سردار آزادی یادآوری کرد: دشمن به دنبال پروژه کشته‌سازی است تا آن را به گردن نیروهای مسلح و امنیتی بیندازد و مصداق آن قتل فواد قدیمی در دیواندره است که او را جلو محل کارش کشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ