تیم ملی کشتی فرنگی ایران از سد جمهوری آذربایجان گذشت و به عنوان قهرمانی جام جهانی رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تایید مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، قهرمان نوجوانان جهان برای کسب تجربه بیشتر به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شود.
در رده بندی تیمی ایران با ۱۱۳ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت و تیم های آذربایجان با ۱۰۸ و گرجستان با ۹۶ امتیاز دوم و سوم شدند.
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت های جهانی ترکیه با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت.
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز، پس از چهار سال و مقتدرانه بعنوان قهرمانی دست یافت.
جام بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان رحیم علی‌آبادی که در حضور این قهرمان و همچنین سرمربیان دو تیم ملی بزرگسالان و نوجوانان به اسم جام مجید در تهران به انجام رسید، با قهرمانی تیم ایران تمام شد.
شاگردان حسن رنگرز قهرمانی زودهنگام رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کردند.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با صعود دو نماینده ایران به فینال و قهرمانی زودهنگام ملی‌پوشان کشورمان پیگیری شد.
تیم اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا بعد از حضور در دو تورنمنت بین‌المللی پیروزی ترکیه و جام رحیم علی‌آبادی مشخص خواهد شد.
عنوان قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی جوانان کشور (انتخابی تیم ملی) به تیم خوزستان رسید.
تیم خوزستان عنوان قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی را کسب کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در حالی قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان شد که چندی پیش تیم امید ایران هم با وجود تغییرات مدیریتی توانست، قهرمان جهان شود.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در حالی قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان شد که چندی پیش تیم امید ایران هم با وجود تغییرات مدیریتی توانست، قهرمان جهان شود.
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جام‌جهانی آذربایجان آن را پیروزی غرورانگیز و نماد توانمندی و شایستگی ورزشکاران و جوانان لایق ایران اسلامی دانست.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با شکست جمهوری آذربایجان، بر سکوی نخست جام جهانی ۲۰۲۲ ایستاد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با برتری مقابل آذربایجان در دیدار فینال به قهرمانی جام جهانی رسید.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با برتری مقابل آذربایجان در دیدار فینال به قهرمانی جام جهانی رسید.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در صربستان چهارم جهان شده بود، با تیم دوم و جوانش تیم ترکیه را در جام‌جهانی باکو با شکست مواجه کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بعد از قهرمانی در اسپانیا دنبال کسب بهترین نتیجه در جام جهانی باکو با جوانانش خواهد بود.
علی ارسلان قهرمان خوب و دارای شخصیت حرفه‌ای ارزشمندی است؛ اما طبق قوانین اتحادیه جهانی، تغییر تابعیت به صربستان داده و برای بازگشت به ایران ۲ سال زمان نیاز دارد و شاید اصلا او نخواهد برای ایران کشتی بگیرد.»
در پایان مسابقات ایران با 138 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم های گرجستان، ترکیه و آذربایجان به ترتیب با 101 ، 93 و 89 امتیاز در جایگاه های دوم تا چهارم قرار ایستادند.
تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران عنوان قهرمانی زودهنگام رقابتهای جهانی اسپانیا را از آن خود کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران با کسب دو مدال طلا و یک برنز در ۵ وزن اول و همچنین داشتن یک کشتی گیر در فینال و ۲ کشتی گیر در دیدار رده بندی ۵ وزن دوم، عنوان قهرمانی زودهنگام رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا را از آن خود کرد.
رئیس جمهور در پیامی درخشش تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان و کسب زودهنگام قهرمانی جهان را به همه مردم ایران اسلامی تبریک گفت.
فیدلیتی خودرویی محبوب و استاندارد است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ