تیم ملی کشتی فرنگی ایران در حالی قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان شد که چندی پیش تیم امید ایران هم با وجود تغییرات مدیریتی توانست، قهرمان جهان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی تنیس روی میز در حالی همزمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی آماده می‌شود که برای هر یک هدفی متفاوت از دیگری را دنبال می‌کند.
در فاصله دو روز مانده به مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیست جهان در اسکاتلند گنج خانلو تنها نماینده ایران در این بخش به دنبال صادر نشدن ویزا حضور در این رویداد را از دست داد.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران از 23 تیر تا هفتم مرداد در دو رویداد قهرمانی آسیای مرکزی و آسیا شرکت می‌کند.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سه رویداد مهم در سال ۱۴۰۲ پیش روی کاراته ایران قرار دارد، ولی در شرایط فعلی تمرکز ما روی مسابقات قهرمانی آسیاست.
پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان باکو، تیم های برتر و بهترین های این رویداد معرفی شدند که تیم ملی بانوان ایران به عنوان پنجمی این مسابقات رسید.
معترضان وابسته به گروه Just Stop Oil، فینال مسابقات قهرمانی راگبی در انگلستان را با دویدن به زمین و پاشیدن پودر نارنجی رنگ به سمت بازیکنان، قطع کردند. در نتیجه این رویداد دو تظاهرکننده دستگیر شدند. این گروه در صفحه توییتر خود نوشت: زمان برای مقابله با بحران آب و هواست. تا زمانی که دولت [بریتانیا]سوخت‌های فسیلی جدید را متوقف نکند، به اقدامات مخرب ادامه خواهیم داد.
گونسالو مونتی‌یل، مدافع سویا آخرین ضربه پنالتی برابر رم را به گل تبدیل کرد و تیمش را به قهرمانی لیگ اروپا رساند.
فاصله قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و بازی نیمه‌نهایی جام حذفی فقط یک هفته است و به همین خاطر جشن قهرمانی سرخ‌ها در لیگ برتر با تمام شیرینی‌ها و جذابیت‌هایش طولانی نشد و نصفه‌کاره ماند.
توماس توخل در آستانه دیدار بایرن مونیخ با لایپزیش که روز شنبه برگزار می‌شود با شرایط بغرنجی مواجه شده است.
دو تیم نونهالان و نوجوانان فولاد در حالی به فینال لیگ برتر کشور راه پیدا کرده اند .
سرمربی آلومینیوم در دو مسابقه رفت و برگشت چهار امتیاز از سپاهان گرفته است.
دانمارک در دوره پیشین رقابت‌های قهرمانی جهان در سال 2021 به عنوان قهرمانی دست یافته و حالا به دنبال دفاع از این عنوان است.
تیم ملی ووشو در حالی سال آینده دو رویداد مهم قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی را پیش رو دارد که انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگترین دغدغه مسئولان این فدراسیون می باشد.
تیم ملی ووشو در حالی سال آینده دو رویداد مهم قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی را پیش رو دارد که انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگترین دغدغه مسئولان این فدراسیون می باشد.
با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و موافقت کمیته فنی دو آزادکار ملی پوش کشورمان از حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور معاف شدند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در حالی قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان شد که چندی پیش تیم امید ایران هم با وجود تغییرات مدیریتی توانست، قهرمان جهان شود.
دو قهرمانی بدون شادی دیگر؛ فوتبال ساحلی و کشتی
بوکسورهای اوزان ۷۵ و ۸۶ کیلوگرم ایران برابر رقبای خود به پیروزی دست یافتند.
دو بازیکن کلیدی شهداب یزد در هفته هفتم لیگ برتر والیبال غایب هستتد.
دو شمشیرباز ایران حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا را از دست دادند.
نمایندگان کشورمان باید در روز پایانی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان برای کسب دو مدال طلا و یک برنز به میدان بروند که در صورت کسب نتیجه عنوان نایب قهرمانی ایران قطعی خواهد شد.
دو ملی‌پوش ایران در تیم منتخب رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا قرار گرفتند.
در توضیح این فهرست، به دو کشور ایران و فرانسه اشاره شده است که در کنار نماینده مشهورشان، یک فیلم موفق دیگر نیز داشته اند که به ناچار از نامزدی اسکار جا مانده اند، فرانسه فیلم برنده نخل طلای کن «تیتان» را به فیلم برنده شیرطلای ونیز «رویداد» و ایران نیز فیلم برنده جایزه بزرگ کن «قهرمان» را به فیلم برنده جایزه جشنواره لندن «جاده خاکی» ترجیح داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ