در رده بندی تیمی ایران با ۱۱۳ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت و تیم های آذربایجان با ۱۰۸ و گرجستان با ۹۶ امتیاز دوم و سوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تایید مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، قهرمان نوجوانان جهان برای کسب تجربه بیشتر به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، با بیان اینکه از عملکرد برخی شاگردانش در رقابت‌های جهانی ترکیه راضی نیست، گفت: اشتباهی که صورت گرفته این است که در رقابت‌های جهانی کشتی‌گیران روسیه و بلاروس از هم قابل تمایز نبودند و همه مدال ها به نام روسیه ثبت شده است.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی ترکیه و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت قهرمان‌پرور ایران تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی ترکیه و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت قهرمان‌پرور ایران تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی جهان توسط نوجوانان کشورمان در رشته کشتی فرنگی را تبریک گفت.
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت های جهانی ترکیه با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت.
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز، پس از چهار سال و مقتدرانه بعنوان قهرمانی دست یافت.
حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان حضور یافت.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت: مسابقات جام پیروزی ترکیه و جام رحیم علی آبادی از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و امیدواریم در پایان سه اردو شاکله تیم ملی را انتخاب کنیم.
جام بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان رحیم علی‌آبادی که در حضور این قهرمان و همچنین سرمربیان دو تیم ملی بزرگسالان و نوجوانان به اسم جام مجید در تهران به انجام رسید، با قهرمانی تیم ایران تمام شد.
فرنگی‌کار ایرانی‌تبار عنوان قهرمانی رقابت‌های انتخابی تیم ملی ‌کشتی فرنگی نوجوانان آمریکا را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از آن خود کرد.
شاگردان حسن رنگرز قهرمانی زودهنگام رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کردند.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با صعود دو نماینده ایران به فینال و قهرمانی زودهنگام ملی‌پوشان کشورمان پیگیری شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تأکید کرد که برای او تداوم کار نوجوانان و یادگیری راه و روش زندگی قهرمانی بیش از قهرمانی شاگردانش اهمیت دارد.
تیم اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا بعد از حضور در دو تورنمنت بین‌المللی پیروزی ترکیه و جام رحیم علی‌آبادی مشخص خواهد شد.
فینالیست‌های مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) مشخص شدند که در بین آنها تنها یک خوزستانی دیده می‌شود.
علی احمدی‌وفا که مرداد ماه امسال در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان به مدال طلا رسید، در رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوانان فینالیست شد.
رئیس فدراسیون کشتی در اردوی بستر سازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان که در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید سلیمانی در حال برگزاری است حاضر شد و با آنان صحبت کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران از سد جمهوری آذربایجان گذشت و به عنوان قهرمانی جام جهانی رسید.
رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی با صعود تیم ملی ایران به فینال ادامه پیدا کرد.
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام جهانی بامداد امروز راهی کشور آذربایجان شدند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت که حمید سوریان هر چیزی که در مورد استعفایش بوده گفته و او مشکلی برای ادامه همکاری با فدراسیون کشتی ندارد.
در پایان مسابقات ایران با 138 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم های گرجستان، ترکیه و آذربایجان به ترتیب با 101 ، 93 و 89 امتیاز در جایگاه های دوم تا چهارم قرار ایستادند.
تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز به کار خود در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان پایان داد و با دو پله سقوط در جایگاه چهارم جهان ایستاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ