اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خریدار فیدلیتی پرستیژ اطمینان دارد صاحب به روزترین خودروی داخل کشور شده است. بدون تردید به روز بودن به هرکسی حس خوبی می‌دهد.
چرا باید فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور را بخریم؟
هوش مصنوعی «بینگ» تصاویری از یک خودروی فیدلیتی در وسط میدان بهارستان را بازسازی کرد.
رئیس مجلس در واکنش به واگذاری خودروی فیدلیتی به نمایندگان گفت: براساس آیین‌نامه مکلف به صیانت از مجلس هستم و هر متخلفی که بخواهد با تهمت زدن آبروی مجلس را ببرد مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
محمد ضرابيان مدير عامل بهمن موتور می‌گوید سال 1402 تیراژ تولید فیدلیتی به روزانه یکصد دستگاه می‌رسد و در همین سال  تیراژ تولید به 57 هزار دستگاه تولید خواهد رسید. همچنين در بخش واردات يا خودروهای CBU بين ١٢ تا ١٥ هزار دستگاه واردات خواهیم داشت. محمد ضرابیان تایید کرد که نسخه جدید دیگنیتی دریم (XB1) سال 1402 به بازار می‌رسد و این خودرو در حقیقت یک خودروی دو دیفرانسیل لوکس محسوب می‌شود.
هفته آینده بورس کالا در کنار خودروهایی مانند فیدلیتی، کامیونت فورس، کامیون کشنده امپاور و کامیون کشنده فاو برای نخستین مرتبه میزبان خودروی ریسپکت نیز خواهد بود و هرکدام از این خودروها شرایط متفاوتی برای عرضه دارند.
فیدلیتی پرایم تیپ۱ (۵ نفره)، فیدلیتی پرایم تیپ۲ (۷نفره)، دیگنیتی، ریسپکت، اینرودز و وانت کارا تک کابین تیپ۴ و دو کابین تیپ۴، در طرح قرعه‌کشی جوانی جمعیت به فروش می‌رسد.
در معاملات فیزیکی در روز چهارشنبه بورس کالای ایران، ۷۵۰ دستگاه فیدلیتی با قیمت پایه ۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.
بهمن موتور فیدلیتی پرایم تیپ۲ را روز چهارشنبه مورخ ۲۱ دی ماه در بورس کالا به فروش می‌رساند. این محصول با رنگ مشکی و تریم مشکی به فروش می‌رسد.
بهمن موتور فیدلیتی پرایم تیپ۲ را چهارشنبه مورخ ۲۱ دی ماه در بورس کالا به فروش می‌رساند. این محصول با رنگ مشکی و تریم مشکی به فروش می‌رسد.
چهارشنبه هفته آینده فیدلیتی با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان عرضه می شود.
چهارشنبه هفته آینده فیدلیتی با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان عرضه می شود.
بهمن موتور خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی پرستیژ و وانت کارا را به صورت نقدی در طرح «جوانی جمعیت» و «جایگزینی خودروهای فرسوده» به فروش می‌رساند.
در هفته های پیش رو باز هم دو خودرو پرطرفدار در بورس عرضه می شود.
در هفته های پیش رو باز هم دو خودرو پرطرفدار در بورس عرضه می شود.
بورس کالای ایران از عرضه ۸۴۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین در دو هفته آینده خبر داد.
در آخرین عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا، تنها در 4 ساعت جلوی یک رانت 226 میلیارد تومانی گرفته شد.
میزان پیش دریافت خرید برای دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی ۲۵ درصد اعلام شد.
بورس کالای ایران یکشنبه ۲۲ آبان و دوشنبه ۲۳ آبان ماه بار دیگر میزبان عرضه ۵۸۴ دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی به عنوان دو محصول پُرطرفدار گروه بهمن خواهد بود.
شرکت بهمن موتور طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس را اجرا خواهد کرد.
شرکت بهمن موتور طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس را اجرا خواهد کرد.
دقایقی قبل ۸۵ دستگاه خودروی فیدیلیتی در بورس کالا به فروش رفت که حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار معامله شده است.
خودروهای دیگنیتی پرایم، فیدلیتی پرایم تیپ 1 (5 نفره) و فیدلیتی پرایم تیپ 2 ( 7 نفره) بهمن موتور روز چهارشنبه 26 مرداد ماه از طریق بورس کالا به فروش می رسند.
بر اساس اعلام مفقودی‌ها در زرین دشت فیروزکوه تنها پیکر یک نفر باقی مانده است، و جستجو‌ها همچنان ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ