تیم اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا بعد از حضور در دو تورنمنت بین‌المللی پیروزی ترکیه و جام رحیم علی‌آبادی مشخص خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترسا آلبیرا 23 ساله بهترین بازیکن دیدار اسپانیا – سوئد شد.
تیم فوتبال زنان استرالیا با برتری 2-0 برابر دانمارک توانست راهی یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شود.
تیم ملی زنان فرانسه در یک بازی کلیدی موفق شد برزیل مدعی را با نتیجه 2-1 شکست دهد.
تیم فوتبال زنان پرتغال دومین بازی خود در جام جهانی را با برتری 2-0 برابر ویتنام به پایان رساند تا امیدهایش برای صعود زنده شود.
با توجه به اینکه دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از 31 خرداد آغاز می‌شود، حسن رنگرز تنها برای دو روز عملکرد شاگردانش را در جام وهبی‌امره در ترکیه زیر نظر خواهد داشت.
وستهم در بازی فینال لیگ اروپا با نتیجه 2-1 فیورنتینا را شکست داد و جام قهرمانی را از آن خود کرد.
شاگردان محسن کاوه با محمدرضا شاکری و مبین عظیمی قهرمانان اوزان 65 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی در جام یاشاردوغوی ترکیه شرکت خواهند کرد.
اینتر توانست با درخشش لائوتارو مارتینز و بریس این بازیکن، عنوان قهرمانی جام حذفی ایتالیا را از آن خود کند.
رقابت‌های جام جهانی تیراندازی در باکو، با حضور نمایندگان ایران در تفنگ بادی 10 متر مردان و تپانچه 25 متر بانوان پیگیری شد.
آرسنال امشب در خانه نیوکسل به مصاف این تیم رفت و موفق شد حریفش را 2-0 شکست دهد تا به تهدید سیتی صدرنشین از فاصله نزدیک ادامه دهد.
بایرن مونیخ در یک بازی خارج از خانه موفق شد وردربرمن را 2-1 شکست دهد و صدرنشینی‌اش در بوندس‌لیگا را مستحکم کند.
جام بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان رحیم علی‌آبادی که در حضور این قهرمان و همچنین سرمربیان دو تیم ملی بزرگسالان و نوجوانان به اسم جام مجید در تهران به انجام رسید، با قهرمانی تیم ایران تمام شد.
آرسنال که ابتدا با دو گل از میزبانش وستهم پیش افتاده بود، نتوانست برتری خودش را حفظ کند و در روزی که بوکایو ساکا یک پنالتی را هم خراب کرد، به تساوی ناامیدکننده 2-2 دست یافت.
رم در دیدار برگشت خود مقابل سالزبورگ کار سختی نداشت و با دو گل این تیم را شکست داد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت:‌ یک پیروزی از قزاقستان پیش هستیم و شرایط خوبی برای کسب نتیجه و صعود به جام جهانی داریم.
فدراسیون کشتی روسیه هنوز رویدادی را به طول کامل لغو نکرده، اما مشخصاً تورنمنت‌های بین‌المللی یاشاردوغو و وهبی امره به تعویق خواهند افتاد.
همانطور که حاجی‌مراد گاتسالوف عنوان کرده بود، تیم منتخب کشتی آزاد ایران در مسابقات یاریگین روسیه شرکت خواهد کرد.
خوزه لوئیس گایا روز گذشته در جریان تمرین مصدوم شد و دو بازی اول اسپانیا در جام جهانی را از دست خواهد داد.
چند روز دیگر مدت زمان غیبت علی کریمی از تیم ملی به 2 سال تمام می رسد و او امیدوار به حضور در جام جهانی است.
در جریان پیروزی امروز پی اس جی برابر لوریان، کیلیان امباپه به دلیل مصدومیت در دقیقه 85 تعویض شد.
باشگاه پاری سن ژرمن امروز اعلام کرد که لیونل مسی به دلیل ورم در ناحیه تاندون آشیل پا نمی توند فردا برابر لوریان به میدان برود.
رئال مادرید با پیروزی 2-0 مقابل آینتراخت فرانکفورت، فاتح سوپرجام اروپا شد.
قهرمانی با نساجی در جام حذفی این قدر برای علیرضا حقیقی شیرین بود که جام قهرمانی را با خانه برد! این بهانه ای شد برای گفتگوی دوباره با دروازه بان تیم ملی در جام جهانی 2014.
قهرمانی با نساجی در جام حذفی این قدر برای علیرضا حقیقی شیرین بود که جام قهرمانی را با خانه برد! این بهانه ای شد برای گفتتگوی دوباره با دروازه بان تیم ملی در جام جهانی 2014.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ